جستجو در بخش : سوال جواب منابع اسلامی لغت نامه ها قوانین و مصوبات نقل قل ها
×

فرم ورود

ورود با گوگل ورود با گوگل ورود با تلگرام ورود با تلگرام
رمز عبور را فراموش کرده ام عضو نیستم، می خواهم عضو شوم
×

×

آدرس بخش انتخاب شده


جهت کپی کردن میتوانید از دکمه های Ctrl + C استفاده کنید
رویداد ها - امتیازات
در حال بارگذاری
×

رویداد ها - امتیازات

برای بررسی عملکرد فعالیت و امتیازات خود باید در وب سایت وارد باشید. در صورت عضویت از بخش بالای صفحه وارد شوید، در غیر این صورت از دکمه پایین، مستقیم به صفحه ثبت نام وارد شوید.

×
×
×

دلیل درخواست بستن پست

کلیه پست هایی که جنبه تبلیغاتی داشته، محتوای اسپم و بی مفهوم در این دسته قرار میگیرند. همچنین پست هایی که به منظور گرفتن بک لینک درج می شوند شامل این مورد هستند.
حاوی مفاهیم غیر اخلاقی، سیاسی و یا توهین آمیز. کلیه پست هایی که از نظر محتوایی نیاز به بررسی و یا حذف شدن دارند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی با عدم جزئیات کافی و مورد نیاز. کلیه پست هایی که منظور نویسنده به وضوح مشخص نیست و نیازمند توضیحات و جزئیات بیشتر می باشند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی بی ربط با موضوعیت سرفصل کلی. کلیه پست هایی که از منظر مفهوم و مضمون ارتباطی با عنوان اصلی سوال ندارند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی دلخواه و بر پایه سلیقه. کلیه پست هایی که یک پاسخ مشخص ندارند و متوانند چندین پاسخ متفاوت و صحیح داشته باشند که کاملا مبتنی بر نظر شخصی افراد هستند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی در حوزه خیلی وسیع. کلیه پست هایی که از نظر محتوایی در یک حوزه ی وسیعی قرار دارند و مشخصا به یک موضوع خاصی اشاره ندارند که پاسخدهی به آن ها مستلزم تشریح مفاهیمی کلی می باشند در این دسته قرار می گیرند.
قبلا در لام تا کام مطرح شده. پست هایی که دقیقا با همین محتوا و مضمون قبلا در وب سایت لام تا کام درج شده اند، با ذکر آدرس منبع تکراری با پست حال حاضر شامل این دسته هستند. تکراری است با:
به سایر دلایل، نیازمند به بررسی توسط مدیر. به هر دلیل غیری که پست را نیازمند بررسی توسط مدیر کرده، با ذکر دلیل، در این دسته قرار میگیرد.
ارسال رای بستن

تغییر شماره حساب مقصد در کارگزاری مفید


2
3
41482

کسی میتونه راهنماییم کنه که چطوری باید شماره حسابی که به عنوان مقصد موقع درخواست وجه اعلام میکنمو عوض کنم؟(کارگزاری مفید)

اقتصادی اقتصاد بانک
ویرایش شده در 4 سال قبل
سوال شده در Amirhosein hastam
34 امتیاز

500 کاراکتر باقی مانده

3 جواب

0

به صفحه https://my.emofid.com بروید بعد از وارد شدن به حساب کاربری خود از سمت راست صفحه وارد بخش "مدیریت مالی" شوید بر روی "مانده قابل برداشت" کلیک کنید بر روی "برداشت وجه" کلیک کنید در پایین صفحه "انتخاب بانک مقصد" را کلیک کنید سپس بر روی "افزودن حساب بانکی جدید" کلیلک کرده و حساب جدید را معرفی نمایید

جواب داده شده در Amir Razzaqi
1 امتیاز

500 کاراکتر باقی مانده


-1

سلام من از یازده اعلا فروش کردم هنوز هیچ پولی به حساب من نیومده

جواب داده شده در رضا خرم
1 امتیاز

500 کاراکتر باقی مانده


3

با ورود به پنل کاربریتون، در اونجا از طریق پنل، شماره حسابی که در حال حاضر براتون ثبت شده (جهت دریافت تسویه حساب) وارد کردید رو میتونید ببینید.

همچنین برای تغییر شماره حساب و یا اطلاعات کاربریتون، باید همراه با اصل شناسنامه، اصل کارت‌ملی و کد ده رقمی دریافت شده از سامانه سجام، به دفاتر پیشخوان دولت منتخب کارگزاری مفید مراجعه فرمایید. این هم از لیست دفاتر پیشخوان منتخب

نکته: مطابق رویه جدید اعلام شده توسط شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه، کلیه فعالان بازار سرمایه موظفند اطلاعات خود را در سامانه جامع اطلاعات مشتریان (سجام) اعلام نمایند. چنانچه تا کنون مشخصات خود را در این سامانه ثبت نکرده‌اید، لازم است از طریق لینک بالا اقدام نمایید.

همچنین این ۸۷۰۰-۰۲۱ شماره پیشتیبانی کارگزاری مفید هست. اگر سوال یا ابهامی براتون وجود داره باهاشون تماس بگیرید راهنماییتون میکنن. ضمنا پیشنهاد میکنم قبل از هر چیزی باهاشون یک تماس بگیرید و ازشون بخواید که راهنماییتون بکنن.

ویرایش شده در 4 سال قبل
جواب داده شده در سروش قادری نسب
788 امتیاز

500 کاراکتر باقی مانده


جواب شما
     
.....
×

×

جعبه لام تا کام


وب سایت لام تا کام جهت نمایش استاندارد و کاربردی در تمامی نمایشگر ها بهینه شده است.

تبلیغات توضیحی


داپ اَپ اولین پلتفرم کش‌بک در ایران
اگه میخوای از خریدهایی که میکنی، پاداش نقدی دریافت کنی داپ اَپ رو نصب کن.

تبلیغات تصویری