جستجو در بخش : سوال جواب منابع اسلامی لغت نامه ها قوانین و مصوبات نقل قل ها
×

فرم ورود

ورود با گوگل ورود با گوگل ورود با تلگرام ورود با تلگرام
رمز عبور را فراموش کرده ام عضو نیستم، می خواهم عضو شوم
×

×

آدرس بخش انتخاب شده


جهت کپی کردن میتوانید از دکمه های Ctrl + C استفاده کنید
رویداد ها - امتیازات
در حال بارگذاری
×

رویداد ها - امتیازات

برای بررسی عملکرد فعالیت و امتیازات خود باید در وب سایت وارد باشید. در صورت عضویت از بخش بالای صفحه وارد شوید، در غیر این صورت از دکمه پایین، مستقیم به صفحه ثبت نام وارد شوید.

×
×
×

دلیل درخواست بستن پست

کلیه پست هایی که جنبه تبلیغاتی داشته، محتوای اسپم و بی مفهوم در این دسته قرار میگیرند. همچنین پست هایی که به منظور گرفتن بک لینک درج می شوند شامل این مورد هستند.
حاوی مفاهیم غیر اخلاقی، سیاسی و یا توهین آمیز. کلیه پست هایی که از نظر محتوایی نیاز به بررسی و یا حذف شدن دارند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی با عدم جزئیات کافی و مورد نیاز. کلیه پست هایی که منظور نویسنده به وضوح مشخص نیست و نیازمند توضیحات و جزئیات بیشتر می باشند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی بی ربط با موضوعیت سرفصل کلی. کلیه پست هایی که از منظر مفهوم و مضمون ارتباطی با عنوان اصلی سوال ندارند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی دلخواه و بر پایه سلیقه. کلیه پست هایی که یک پاسخ مشخص ندارند و متوانند چندین پاسخ متفاوت و صحیح داشته باشند که کاملا مبتنی بر نظر شخصی افراد هستند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی در حوزه خیلی وسیع. کلیه پست هایی که از نظر محتوایی در یک حوزه ی وسیعی قرار دارند و مشخصا به یک موضوع خاصی اشاره ندارند که پاسخدهی به آن ها مستلزم تشریح مفاهیمی کلی می باشند در این دسته قرار می گیرند.
قبلا در لام تا کام مطرح شده. پست هایی که دقیقا با همین محتوا و مضمون قبلا در وب سایت لام تا کام درج شده اند، با ذکر آدرس منبع تکراری با پست حال حاضر شامل این دسته هستند. تکراری است با:
به سایر دلایل، نیازمند به بررسی توسط مدیر. به هر دلیل غیری که پست را نیازمند بررسی توسط مدیر کرده، با ذکر دلیل، در این دسته قرار میگیرد.
ارسال رای بستن

ساخت وبسایت فروش اشتراکی در وردپرس


0
0
786

سلام و وقت بخیر، میخاستم بدونم آیا امکان این وجود داره که با وردپرس یا هر سیستم مدیریت محتوای دیگه سایتی مثل سایت beatstars ایجاد کرد!؟ ساز و کار این سایت به این صورته که هر کسی به عنوان هنرمند موسیقی میاد اثرش رو میزاره برای فروش و پروفایل خودش رو داره که میتونه آثارش رو اونجا به فروش بزاره سایت داره. اگه سایتی که معرفی کردم رو در گوگل سرچ کنین متوجه میشید منظورم رو. یه راهنمایی میخاستم از اساتید عزیز در این زمینه. باتشکر

تکنولوژی وردپرس
سوال شده در Masoud Cherik
96 امتیاز


اگه صرفا شدن یا نشدنش رو میخوای بدونی آره قطعا میشه ــ امیرحمزه باقری در 4 سال قبل

بله کاملا با آقای @امیرحمزه.باقری موافق هستم. قطعا همچین تمی برای سی ام اس وردپرس وجود داره. من با یک سرچ ساده یک سری نمونه مشابه پیدا کردم که براتون یه جواب مینویسم و بهش اشاره میکنم. ــ سعید مرادی در 4 سال قبل

500 کاراکتر باقی مانده

2 جواب

0

سلام وقت شما هم بخیر! با توجه به اینکه طراحی سایت با وردپرس یا هر سیستم مدیریت محتوای دیگه ای، نیاز به زمان و هزینه بالایی داره، من یه پیشنهاد دیگه میخوام بهتون بدم که میتونید با هزینه خیلی پایین و در کمتر از ۵ دقیقه، سایتتون با هر امکاناتی که دلتون میخواد، باهاش طراحی کنید:) آسازون یه سایت ساز خیلی حرفه ای که ۳ روز هم به صورت کاملا رایگان، سایت بهتون ارایه میده تا از امکاناتش اطمینان حاصل کنید.

جواب داده شده در آوا حقیقی
1 امتیاز

500 کاراکتر باقی مانده


1

در وب سایت تم فارست که رسمی ترین مرجع تمام قالب های وردپرس هست، یک صفحه وجود داره که به صورت هفتگی بروزرسانی میشه و اونجا لیست تمامی قالب هایی که برای فروش موسیقی توسط آرتیست ها دارن رو نشون میده. عنوانش این هستش:

2020's Best Selling WordPress Music Themes - updated weekly.

لینک صفحه

لطفا ملاحظه بفرمایید و قالبی که مد نظرتون هست رو از اونجا پیدا کنید. اینم بگم که اغلب قالب هاش غیر رایگان هست و باید خریداری کنید.

جواب داده شده در سعید مرادی
1933 امتیاز


خیلی ممنون، سایتی که من به عنوان نمونه آوردم اسمش رو ... یه مدل سایت چند فروشندگی با موضوع موسیقی بیکلام هستش...و یکسری امکانات خاص داره ... دقیقا من دنبال یه همچین تمپلیتی میگیردم. که متاسفانه نتونستم پیدا کنم لینکی که دادید رو چک میکنم خیلی ممنون. اگه بازم کمکی میتونید بکنید ممنون میشم. ــ Masoud Cherik در 4 سال قبل

خواهش میکنم - @Masoud.Cherik باز میگردم براتون اگه چیز مناسبی دیدم باهاتون به اشتراک میگذارم ــ سعید مرادی در 4 سال قبل

500 کاراکتر باقی مانده


جواب شما
     
.....
×

×

جعبه لام تا کام


وب سایت لام تا کام جهت نمایش استاندارد و کاربردی در تمامی نمایشگر ها بهینه شده است.

تبلیغات توضیحی


داپ اَپ اولین پلتفرم کش‌بک در ایران
اگه میخوای از خریدهایی که میکنی، پاداش نقدی دریافت کنی داپ اَپ رو نصب کن.

تبلیغات تصویری