جستجو در بخش : سوال جواب منابع اسلامی لغت نامه ها قوانین و مصوبات نقل قل ها
×

فرم ورود

ورود با گوگل ورود با گوگل ورود با تلگرام ورود با تلگرام
رمز عبور را فراموش کرده ام عضو نیستم، می خواهم عضو شوم
×

×

آدرس بخش انتخاب شده


جهت کپی کردن میتوانید از دکمه های Ctrl + C استفاده کنید
رویداد ها - امتیازات
در حال بارگذاری
×

رویداد ها - امتیازات

برای بررسی عملکرد فعالیت و امتیازات خود باید در وب سایت وارد باشید. در صورت عضویت از بخش بالای صفحه وارد شوید، در غیر این صورت از دکمه پایین، مستقیم به صفحه ثبت نام وارد شوید.

×
×
×

دلیل درخواست بستن پست

کلیه پست هایی که جنبه تبلیغاتی داشته، محتوای اسپم و بی مفهوم در این دسته قرار میگیرند. همچنین پست هایی که به منظور گرفتن بک لینک درج می شوند شامل این مورد هستند.
حاوی مفاهیم غیر اخلاقی، سیاسی و یا توهین آمیز. کلیه پست هایی که از نظر محتوایی نیاز به بررسی و یا حذف شدن دارند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی با عدم جزئیات کافی و مورد نیاز. کلیه پست هایی که منظور نویسنده به وضوح مشخص نیست و نیازمند توضیحات و جزئیات بیشتر می باشند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی بی ربط با موضوعیت سرفصل کلی. کلیه پست هایی که از منظر مفهوم و مضمون ارتباطی با عنوان اصلی سوال ندارند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی دلخواه و بر پایه سلیقه. کلیه پست هایی که یک پاسخ مشخص ندارند و متوانند چندین پاسخ متفاوت و صحیح داشته باشند که کاملا مبتنی بر نظر شخصی افراد هستند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی در حوزه خیلی وسیع. کلیه پست هایی که از نظر محتوایی در یک حوزه ی وسیعی قرار دارند و مشخصا به یک موضوع خاصی اشاره ندارند که پاسخدهی به آن ها مستلزم تشریح مفاهیمی کلی می باشند در این دسته قرار می گیرند.
قبلا در لام تا کام مطرح شده. پست هایی که دقیقا با همین محتوا و مضمون قبلا در وب سایت لام تا کام درج شده اند، با ذکر آدرس منبع تکراری با پست حال حاضر شامل این دسته هستند. تکراری است با:
به سایر دلایل، نیازمند به بررسی توسط مدیر. به هر دلیل غیری که پست را نیازمند بررسی توسط مدیر کرده، با ذکر دلیل، در این دسته قرار میگیرد.
ارسال رای بستن

چگونه با گوشی گیمر شویم


1
0
3137

سلام دوستان خسته نباشید من یه نوجوان13ساله هستم و میخواستم ببینم چجوری گیمر بشم؟ توی یه مطلبی خوندم باید یه بازیو انتخاب کنید و در اون حرفه ای بشید بنظرتون با چه بازیی شروع کنم ؟ وسایل مورد نیاز گیمر شدن چیه و ... میشه راهنماییم کنید ممنون میشم.

سایر المپیک
سوال شده در ناشناس
Wow!!! امتیاز


اولین چیز برای گیمر شدن، طبق عقیده شخصی بده، علاقه به شدت زیاد به بازی کردن است (به صورت دیجیتال). توانایی هایی مثل تحمل یکجا نشستن برای طولانی مدت، مدل فکری چالش برانگیز و Game friendly، همچنین داشتن امکانات مناسبت (اعم از صندلی مناسب، سیستم کامپیوتری با سخت افزار و ابزار مناسب) و .. از جمله مواردی هستن که به گیمر شدن افراد کمک میکنن. ــ سعید غلامی در 3 سال قبل

ممنون ــ ناشناس در 3 سال قبل

گیمیر شدن به عنوان یک شغل پروسه ساده ای نیست. از مدل نشستن پشت سیستم گرفته تا مطالعات جانی حول ویدو گیم ها و حتی شخصیت های درون بازی ها. همیشه حضور در مجامع گیمیر ها میتونه به گیمیر شدن شما کمک به سزایی بکنه. همچنین تمرکز بر یک ژانر مشخص بازی به ایجاد تخصص در شما به عنوان یک بازی کننده موثر خواهد بود. استمرار در بازی کردن و سرد نشدن بعد از یک مدت هم از جمله عواملی هست که به پیشروی در این زمینه به شما کمک میکنه. قبل از گرفتن این تصمیم، باید خوب فکر کنید و تصمیمتون رو منطقی بگیرید. ــ محدثه حامدی نسب در 3 سال قبل
1
خیلی ممنون ــ ناشناس در 3 سال قبل

500 کاراکتر باقی مانده

1 جواب

1

کلیات گیمر شدن

توی تمام دنیا حوزه گیمینگ به شدت رشد کرده و قوی شده، یک سری از بازی ها خیلی محبوب شدن و علاوه بر فروش زیادی که داشتن، خیلی وقتا با برگزاری جام ها و مسابقات توسط اون گیم ها ایجاد درآمد اتفاق میوفته.

فرزند من یکی از ویدیو گیم باز های خیلی پروپاقرص هست که بخش زیادی از زمانش رو به بازی کردن با کامپیوتر سپری میکنه. همیشه دوست داره شغلش همین باشه و واقعا توی عالم بچگیشون با دوستاش که بازی میکنه همه رو شکست میده و از همین حالا شروع کرده به ورود به مسابقاتی که برگزار میشه و عموما هم جایزه برنده میشه.

وسایل مورد نیاز یک گیمر

برای وسایل یک گیمر که خب داشتن این چیزا تقریبا جزو الزامات محسوب میشه:

  • سیستم یا کنسول بازی
  • دسته بازی
  • هدفون حرفه ای
  • صندلی مناسب (که به صورت طولانی مدت بشه روش نشست و خسته نشد)
  • میز مناسب و قابل تنظیم
  • اینترنت پر سرعت (مخصوصا برای بازی های آنلاین)
  • ماسوژور هم اگه داشته باشید به کیفیت کارتون کمک میکنه

کسب درآمد از گیمر بودن

یکی از رایج ترین مدل درآمدی برای گیمر ها، استریم کردن هست، یعنی شروع میکنن به بازی کردن و ضبط اون به صورت ویدیو، حین بازی صحبت میکنن و سعی میکنن هیجان بازیشون رو به صورت یک ویدیو تولید کنن و با بقیه به اشتراک بگذارن. کانالی که عموما ویدیوهاشون رو اونجا منتشر میکنن یوتیوب هست هست، چرا که اگه کانال شما در یوتیوب اصطلاحا monetize باشه، میشه با قراردادن یک سری تبلیغ بر روی ویدیو، به صورت دلاری از یوتیوب کسب درآمد کرد.

اینو ذکر کنم که این حوزه (مخصوصا اگر بخواید به صورت یک شغل بهش نگاه کنید) همراه با هیجانات و جذابیت های خودش هست، ولی خب مشکلاتی هم داره.

  • نیاز داره که روزهای زیادی رو پیوسته تمرین کنید
  • سیستمون رو ارتقا بدید تا با بازی های جدید سازگار باشه
  • باید همیشه بروز باشید و گاها یک بازی که شما خیلی درش مهارت دارید شاید محو بشه و دیگه محبوب نباشه
  • به صورت طولانی مدت باید پشت سیستم باشید باعث بروز یک سری بیماری ها در انسان میشه و مهمترینش مشکلات گردن و مچ دست هست که با انجام یک سری تمرین ها و ورزش های مناسب و مداوم باید ازش جلو گیری کنید.
  • پرداخت هزینه مالی. در یک سری از بازی ها میبینیم که برای پیشرفت در اونها شما ملزم به پرداخت هزینه و خرید یک سری امتیاز، سکه، یا دریافت قدرت مازاد در اون بازی هست. این هزینه ها خب گاها به صورت نقدی به شما برگشت داده نمیشه و صرفا برای اینکه حرفی در اون بازی برای گفتن داشته باشید باید این هزینه ها رو انجام بدید. جالبه که در سیاست یک سری از بازی ها فقط با پرداخت هزینه قابلیت دریافت یک سری از سرویس ها وجود داره و شما هرچقدر هم که زمان صرف کنید و خوب بازی کنید باز از اون سرویس ها محروم هستید.
جواب داده شده در باران عزیزالسادات

500 کاراکتر باقی مانده


جواب شما
     
.....
×

×

جعبه لام تا کام


لام تا کام نسخه صفحه کلید نیز راه اندازی شده است. شما با استفاده از کلیدهای موجود بر روی صفحه کلید دستگاهتان می توانید با وب سایت ارتباط برقرار کنید.
لیست کلید های میانبر

تبلیغات توضیحی


داپ اَپ اولین پلتفرم کش‌بک در ایران
اگه میخوای از خریدهایی که میکنی، پاداش نقدی دریافت کنی داپ اَپ رو نصب کن.

تبلیغات تصویری