جستجو در بخش : سوال جواب منابع اسلامی لغت نامه ها قوانین و مصوبات نقل قل ها
×

فرم ورود

ورود با گوگل ورود با گوگل ورود با تلگرام ورود با تلگرام
رمز عبور را فراموش کرده ام عضو نیستم، می خواهم عضو شوم
×

×

آدرس بخش انتخاب شده


جهت کپی کردن میتوانید از دکمه های Ctrl + C استفاده کنید
رویداد ها - امتیازات
در حال بارگذاری
×

رویداد ها - امتیازات

برای بررسی عملکرد فعالیت و امتیازات خود باید در وب سایت وارد باشید. در صورت عضویت از بخش بالای صفحه وارد شوید، در غیر این صورت از دکمه پایین، مستقیم به صفحه ثبت نام وارد شوید.

×
×
×

دلیل درخواست بستن پست

کلیه پست هایی که جنبه تبلیغاتی داشته، محتوای اسپم و بی مفهوم در این دسته قرار میگیرند. همچنین پست هایی که به منظور گرفتن بک لینک درج می شوند شامل این مورد هستند.
حاوی مفاهیم غیر اخلاقی، سیاسی و یا توهین آمیز. کلیه پست هایی که از نظر محتوایی نیاز به بررسی و یا حذف شدن دارند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی با عدم جزئیات کافی و مورد نیاز. کلیه پست هایی که منظور نویسنده به وضوح مشخص نیست و نیازمند توضیحات و جزئیات بیشتر می باشند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی بی ربط با موضوعیت سرفصل کلی. کلیه پست هایی که از منظر مفهوم و مضمون ارتباطی با عنوان اصلی سوال ندارند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی دلخواه و بر پایه سلیقه. کلیه پست هایی که یک پاسخ مشخص ندارند و متوانند چندین پاسخ متفاوت و صحیح داشته باشند که کاملا مبتنی بر نظر شخصی افراد هستند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی در حوزه خیلی وسیع. کلیه پست هایی که از نظر محتوایی در یک حوزه ی وسیعی قرار دارند و مشخصا به یک موضوع خاصی اشاره ندارند که پاسخدهی به آن ها مستلزم تشریح مفاهیمی کلی می باشند در این دسته قرار می گیرند.
قبلا در لام تا کام مطرح شده. پست هایی که دقیقا با همین محتوا و مضمون قبلا در وب سایت لام تا کام درج شده اند، با ذکر آدرس منبع تکراری با پست حال حاضر شامل این دسته هستند. تکراری است با:
به سایر دلایل، نیازمند به بررسی توسط مدیر. به هر دلیل غیری که پست را نیازمند بررسی توسط مدیر کرده، با ذکر دلیل، در این دسته قرار میگیرد.
ارسال رای بستن

چیلر چیست ؟


1
0
673

چیلر یکی از سیتم های رایج برودتی و تهویه مطبوع است و میخوام بدونم دقیقا کارش چیه و چگونه کار می کنه؟

علمی فنی-مهندسی
سوال شده در تهویه نگار
6 امتیاز


چیلر کارش اینه که گرمای مایع رو ازش بیرون میکشه و اونو خنک میکنه. کاربردش هم همونطور که خودتون اشاره کردید برای سیستم های سرمایشی و تهویه ها مثل هواسازها استفاده میشه. ــ سروش قادری نسب در 3 سال قبل

500 کاراکتر باقی مانده

3 جواب

0

سلام من یک پت شاپ دارم و یک پانسیون توی فصل سرد به شدت به مشکل برای خونک کردن محوطه و سالن ها دارم از تعداد زیادی کولر آبی استفاده میکنم تا بتونم یکم هوارو بهتر کنم پارسال که انقدر تابستون گرم بود اصلا نمیشد محوطه رو خونک کرد فقط میشد قابل قبول کرد حتی سه تا از سگ ها مردن من محتوای شمارو مطالعه کردم و به نظر خودم شما میتونید کمکم کنید توصیه شما چیه ایا استفاده از چیلر بهتر جواب میده میتونه کار منو راه بندازه و از این مشکل و مرگو میر حیوانات جلوگیری کنه

جواب داده شده در Donyay Derakhshan
1 امتیاز

500 کاراکتر باقی مانده


0

چیلر دستگاهی است که با کاهش دمای آب می تواند در جهت سرمایش انواع کاربری ها به منظور تهویه مطبوع و نیز خنک کاری دستگاه های صنعتی به کار برده شود. چیلرها انواع مختلفی دارند و در یک دسته بندی کلی می توان به چیلر و مینی چیلر صنعتی یا تهویه مطبوع اشاره کرد. چیلرهای تهویه مطبوع، با کمک فن کویل یا هواساز، هوای خنک تولید شده را به واحدها می رسانند و آسایش دمایی را در فصول گرم سال تامین می کنند. بخش عمده ای از کاربرد چیلرها را باید در حوزه صنعتی دانست. چیلر صنعتی دستگاهی است که به منظور خنک کاری خط تولید و محصولات صنعتی به کار برده می شود. چیلر و مینی چیلر صنعتی به قدری در صنعت کاربرد دارد که بدون آن، تولیدات متوقف شده و فرآیند های صنعتی به شدت کند می شوند. طرز کار چیلرهای صنعتی و تهویه مطبوع دقیقا مشابه است. تنها تفاوت در شیوه مصرف آب خنکی است که دستگاه تولید می کنند.

جواب داده شده در hosein rajabi
1 امتیاز

500 کاراکتر باقی مانده


0

چیلر یکی از اصولی ترین سیستم های سرمایشی است که علاوه بر کاربردهای تجاری، اداری و مسکونی، در پروژه های صنعتی هم کاربرد دارد. چیلر در لغت به معنای سرد کن است و محصول خروجی آن آب سرد در دمای حدود 6 الی 7 درجه سانتی گراد است. توضیح تصویر همچنین در دانشنامه ویکی پدیا چیلر اینگونه تعریف شده است:

چیلر ماشینی است که از طریق سکیل تبرید جذبی یا سیکل تبرید تراکمی، گرما را از مایع دفع می کند و سپس به وسیله مبدل های گرمایی و سایر تجهیزات سبب خنک کاری محیط داخلی مورد نظر می شود

سپس این آب سرد شده در مخزن جمع شده و به وسیله پمپ، به ترمینال یونیت های نصب شده در داخل ساختمان ارسال می شود و با عبور جریان هوای محیط از روی لوله هایی که توسط این آب سرد شده اند، جریان هوای داخل خنک شده و کاهش دما رخ می دهد. چیلرها معمولا بر اساس نوع سیکل تبرید به دو دسته تقسیم می شوند:

  1. چیلر تراکمی
  2. چیلر جذبی
جواب داده شده در تهویه نگار
6 امتیاز

500 کاراکتر باقی مانده


جواب شما
     
.....
×

×

جعبه لام تا کام


وب سایت لام تا کام جهت نمایش استاندارد و کاربردی در تمامی نمایشگر ها بهینه شده است.

تبلیغات توضیحی


داپ اَپ اولین پلتفرم کش‌بک در ایران
اگه میخوای از خریدهایی که میکنی، پاداش نقدی دریافت کنی داپ اَپ رو نصب کن.

تبلیغات تصویری