جستجو در بخش : سوال جواب منابع اسلامی لغت نامه ها قوانین و مصوبات نقل قل ها
×

فرم ورود

ورود با گوگل ورود با گوگل ورود با تلگرام ورود با تلگرام
رمز عبور را فراموش کرده ام عضو نیستم، می خواهم عضو شوم
×

×

آدرس بخش انتخاب شده


جهت کپی کردن میتوانید از دکمه های Ctrl + C استفاده کنید
رویداد ها - امتیازات
در حال بارگذاری
×

رویداد ها - امتیازات

برای بررسی عملکرد فعالیت و امتیازات خود باید در وب سایت وارد باشید. در صورت عضویت از بخش بالای صفحه وارد شوید، در غیر این صورت از دکمه پایین، مستقیم به صفحه ثبت نام وارد شوید.

×
×
×

دلیل درخواست بستن پست

کلیه پست هایی که جنبه تبلیغاتی داشته، محتوای اسپم و بی مفهوم در این دسته قرار میگیرند. همچنین پست هایی که به منظور گرفتن بک لینک درج می شوند شامل این مورد هستند.
حاوی مفاهیم غیر اخلاقی، سیاسی و یا توهین آمیز. کلیه پست هایی که از نظر محتوایی نیاز به بررسی و یا حذف شدن دارند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی با عدم جزئیات کافی و مورد نیاز. کلیه پست هایی که منظور نویسنده به وضوح مشخص نیست و نیازمند توضیحات و جزئیات بیشتر می باشند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی بی ربط با موضوعیت سرفصل کلی. کلیه پست هایی که از منظر مفهوم و مضمون ارتباطی با عنوان اصلی سوال ندارند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی دلخواه و بر پایه سلیقه. کلیه پست هایی که یک پاسخ مشخص ندارند و متوانند چندین پاسخ متفاوت و صحیح داشته باشند که کاملا مبتنی بر نظر شخصی افراد هستند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی در حوزه خیلی وسیع. کلیه پست هایی که از نظر محتوایی در یک حوزه ی وسیعی قرار دارند و مشخصا به یک موضوع خاصی اشاره ندارند که پاسخدهی به آن ها مستلزم تشریح مفاهیمی کلی می باشند در این دسته قرار می گیرند.
قبلا در لام تا کام مطرح شده. پست هایی که دقیقا با همین محتوا و مضمون قبلا در وب سایت لام تا کام درج شده اند، با ذکر آدرس منبع تکراری با پست حال حاضر شامل این دسته هستند. تکراری است با:
به سایر دلایل، نیازمند به بررسی توسط مدیر. به هر دلیل غیری که پست را نیازمند بررسی توسط مدیر کرده، با ذکر دلیل، در این دسته قرار میگیرد.
ارسال رای بستن

کارنکردن netch


0
0
1492

سلام.من برنامه Netch روی سیستم نصب کردم.mode روی حالت bypass lan3 گذاشتم و سرور هم ایمپورت کردم.کانکت میشه تلگرام خیلی راحت بالا میاد اما هیچ سایت فیلتر شده ای نمیتونم بالا بیارم.مثلا یوتیوب باز میکنم صفحه سوتیوب باز میشه وسطش ارور میزنه شما افلاین هستید.با مرورگر و سیستم دیگ هم تست کردم همین مشکل رو داره.اون سرور هم با گوشی چک کردم هیچ مشکلی نداره.مشکل از کجاس؟؟

تکنولوژی اینترنت شبکه-رایانه-ای
سوال شده در حسین سیفی
243 امتیاز


کلا پراکسی V2Ray (که حالا کلاینتش میشه همون Netch)، پروتکل http(s) رو پشتیبانی نمیکنه. منم یه خرده با تنظیماتش ور رفتم ولی موفق نشدم روی مرورگر راش بندازم؛ ولی روی تمام نرم افزارهای ویندوزی مثل تلگرام، دیسکورد و .. به خوبی کار میکنه. ــ سعید مرادی در 1 سال قبل

فکر میکنم با یک سری تغییرات توی کانفیگ شبکه سیستم عاملتون میتونید پراکسیتون رو روی پورت 80 و 443 تنظیم کنید. با اجرای netstat میتونید چک کنید که روی پورت 80 و 443 سیستم عاملتون نشسته یا نه. من قبلا این کار رو نکردم برای این پراکسی که گفتید، ولی منطقا باید شدنی باشه، مشابهش رو برای موردی دیگه انجام دادم توی لینوکس. ــ ساناز رضایی در 1 سال قبل

500 کاراکتر باقی مانده

1 جواب

2

سلام! مشکلی که شما در مورد عدم دسترسی به سایت‌های فیلتر شده در حالی که تلگرام به درستی کار می‌کند، احتمالاً به علت تنظیمات فیلترینگ شماست. برنامه Netch از پروتکل ساکس (SOCKS) برای ایجاد ارتباط با اینترنت استفاده می‌کند و ممکن است تنظیمات حالت Bypass LAN3 شما این امکان را به شما بدهد که به تلگرام دسترسی داشته باشید اما سایر سایت‌ها را نتوانید باز کنید.

برای حل مشکل، لطفاً این مراحل را دنبال کنید:

  1. چک کنید که آیا تمام تنظیمات فیلترینگ صحیح است و همه پروتکل‌های مورد نیاز برای اتصال به سایت‌های فیلتر شده توسط تیم فیلترینگ پشتیبانی می‌شوند.

  2. اگر تنها با استفاده از Netch از اینترنت استفاده می‌کنید، امتحان کنید که برنامه را با فعال کردن فیچر "استفاده از مرورگر سیستم" به حالت معمولی (Default mode) تغییر دهید و سپس ببینید آیا مشکل حل می‌شود یا خیر.

  3. اگر هیچ یک از مراحل بالا نتیجه مطلوب را ندادند، لطفاً فایروال و محافظت‌های امنیتی موجود در سیستم خود را بررسی کنید و اطمینان حاصل کنید که نرم‌افزارهایی مانند آنتی‌ویروس، فایروال و تنظیمات سیستم عامل برنامه Netch را مسدود نکرده‌اند.

اگر با انجام این مراحل مشکل حل نمی‌شود، ممکن است لازم باشد با تیم پشتیبانی Netch یا اپراتور شبکه خود تماس بگیرید تا کمک کنند تا مشکل را از راه دور برطرف کنند.

جواب داده شده در هومن حبیبی
31 امتیاز

500 کاراکتر باقی مانده


جواب شما
     
.....
×

×

جعبه لام تا کام


وب سایت لام تا کام جهت نمایش استاندارد و کاربردی در تمامی نمایشگر ها بهینه شده است.

تبلیغات توضیحی


داپ اَپ اولین پلتفرم کش‌بک در ایران
اگه میخوای از خریدهایی که میکنی، پاداش نقدی دریافت کنی داپ اَپ رو نصب کن.

تبلیغات تصویری