جستجو در بخش : سوال جواب منابع اسلامی لغت نامه ها قوانین و مصوبات نقل قل ها
×

فرم ورود

ورود با گوگل ورود با گوگل ورود با تلگرام ورود با تلگرام
رمز عبور را فراموش کرده ام عضو نیستم، می خواهم عضو شوم
×

×

آدرس بخش انتخاب شده


جهت کپی کردن میتوانید از دکمه های Ctrl + C استفاده کنید
رویداد ها - امتیازات
در حال بارگذاری
×

رویداد ها - امتیازات

برای بررسی عملکرد فعالیت و امتیازات خود باید در وب سایت وارد باشید. در صورت عضویت از بخش بالای صفحه وارد شوید، در غیر این صورت از دکمه پایین، مستقیم به صفحه ثبت نام وارد شوید.

×
×
×

دلیل درخواست بستن پست

کلیه پست هایی که جنبه تبلیغاتی داشته، محتوای اسپم و بی مفهوم در این دسته قرار میگیرند. همچنین پست هایی که به منظور گرفتن بک لینک درج می شوند شامل این مورد هستند.
حاوی مفاهیم غیر اخلاقی، سیاسی و یا توهین آمیز. کلیه پست هایی که از نظر محتوایی نیاز به بررسی و یا حذف شدن دارند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی با عدم جزئیات کافی و مورد نیاز. کلیه پست هایی که منظور نویسنده به وضوح مشخص نیست و نیازمند توضیحات و جزئیات بیشتر می باشند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی بی ربط با موضوعیت سرفصل کلی. کلیه پست هایی که از منظر مفهوم و مضمون ارتباطی با عنوان اصلی سوال ندارند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی دلخواه و بر پایه سلیقه. کلیه پست هایی که یک پاسخ مشخص ندارند و متوانند چندین پاسخ متفاوت و صحیح داشته باشند که کاملا مبتنی بر نظر شخصی افراد هستند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی در حوزه خیلی وسیع. کلیه پست هایی که از نظر محتوایی در یک حوزه ی وسیعی قرار دارند و مشخصا به یک موضوع خاصی اشاره ندارند که پاسخدهی به آن ها مستلزم تشریح مفاهیمی کلی می باشند در این دسته قرار می گیرند.
قبلا در لام تا کام مطرح شده. پست هایی که دقیقا با همین محتوا و مضمون قبلا در وب سایت لام تا کام درج شده اند، با ذکر آدرس منبع تکراری با پست حال حاضر شامل این دسته هستند. تکراری است با:
به سایر دلایل، نیازمند به بررسی توسط مدیر. به هر دلیل غیری که پست را نیازمند بررسی توسط مدیر کرده، با ذکر دلیل، در این دسته قرار میگیرد.
ارسال رای بستن

چرا بعد از بعضی افعال مثل love و hate تو انگلیسی باید ing به کار ببریم؟


4
0
405

چرا بعد از بعضی افعال مثل love و hate تو انگلیسی باید ing به کار ببریم؟ یعنی بعد از این افعال هیچ جوره نمیتونیم با to فعل بیاریم؟

زبان شناسی انگلیسی
سوال شده در مهین تربتی
577 امتیاز

500 کاراکتر باقی مانده

2 جواب

3

همون طور که دوستان گفتن نحوه سوالی و منفی کردن جملات دارای افعال like, love و hate دقیقا مثل جملات حال ساده هست. از این پست میتونید با توضیحات حال ساده آشنا بشید: عنوان آدرس

جواب داده شده در پوریا  کوه زارع
39.2k امتیاز

500 کاراکتر باقی مانده


3

برای یادگیری یه زبان جدید قانون کلی و ثابت نمیشه پیدا کرد که در همه موارد جواب بده. زبان پر از استثناهایی هست که باید اون ها رو هم کنار بقیه موارد یاد بگیرید. این مورد هم یکی از این استثناها هست. تو انگلیسی این یه قانونه که بعد از کلمات باید حرف اضافه to بیاد و بعد از اون یک فعل به صورت ساده به کار بره. اما استثناهایی هست که بعد از این کلمات اصلا نیاز نیست to به کار بره و فعل بعد از اون ها به صورت ساده به کار میره مثل کلمه let.

He let me talk to her.

نمونه هایی هم هست که در اون کلمات بعد از این افعال to به کار نمیره و فعل بعدشون باید با ing به کار بره. این کلمات عبارت اند از: like, love, hate

I like playing soccer.
She loves flying.
They hate studying in that class.

شیوه منفی کردن این کلمات هم دقیقا مثل بقیه کلمات هست. افعال رو با do not و یا does not میشه منفی کرد.

I don't like playing soccer.
She does not love flying.
They do not hate studying in that class.

توجه داشته باشید که برای منفی کردن، بعد از اضافه کردن do و does، هر تغییری قراره انجام بشه، مثل اضافه و یا حذف S سوم شخص، باید رو خود افعال like, love و hate اعمال بشه و افعال بعد از like, love و hate هیچ تغییری نمیکنن.

ویرایش شده در 8 ماه قبل
جواب داده شده در English Today
19.4k امتیاز


ممنون ــ مهین تربتی در 8 ماه قبل

بعد سوالی کردنشون به چه صورته؟ ــ مهین تربتی در 8 ماه قبل

از طرفی، برای منفی کردن من این رو هم شنیدم. مثلا: I hate not seeing you every day. این جا بعد not چرا بعد از hate اومده؟ ــ مهین تربتی در 8 ماه قبل

سوالی کردن هم دقیقا مثل بقیه افعال هست. هیچ تفاوتی نداره. برای مثال: سوال جمله: They love playing tennis. میشه: Do they love playing tennis؟ توجه داشته باشید که این قاعده چیز جدیدی نیست. فقط و فقط میگه بعد از 3 کلمه :love, like و hate فعل باید با ing حتما به کار بره و نه با to. ــ English Today در 8 ماه قبل

در مورد منفی کردن هم به این دو تا جمله توجه کنید: 1) I don't hate seeing you every day و این جمله: 2) I hate not seeing you every day. معانی این دو تا جمله به ترتیب اینا میشه: 1) من از این که شما رو هر روز ببینم متنفر نیستم. 2) من از ندیدن شما در هر روز متنفرم. میبینیم که معانی این دو تا جمله دقیقا مثل هم هستن و فقط قسمت منفی کننده در یک جمله به یک فعل و در جمله دیگه به یک فعل دیگه چسبیده. ــ English Today در 8 ماه قبل

500 کاراکتر باقی مانده


جواب شما
     
.....
×

×

جعبه لام تا کام


وب سایت لام تا کام جهت نمایش استاندارد و کاربردی در تمامی نمایشگر ها بهینه شده است.

تبلیغات توضیحی


داپ اَپ اولین پلتفرم کش‌بک در ایران
اگه میخوای از خریدهایی که میکنی، پاداش نقدی دریافت کنی داپ اَپ رو نصب کن.

تبلیغات تصویری