جستجو در بخش : سوال جواب منابع اسلامی لغت نامه ها قوانین و مصوبات نقل قل ها
×

فرم ورود

ورود با گوگل ورود با گوگل ورود با تلگرام ورود با تلگرام
رمز عبور را فراموش کرده ام عضو نیستم، می خواهم عضو شوم
×

×

آدرس بخش انتخاب شده


جهت کپی کردن میتوانید از دکمه های Ctrl + C استفاده کنید
رویداد ها - امتیازات
در حال بارگذاری
×

رویداد ها - امتیازات

برای بررسی عملکرد فعالیت و امتیازات خود باید در وب سایت وارد باشید. در صورت عضویت از بخش بالای صفحه وارد شوید، در غیر این صورت از دکمه پایین، مستقیم به صفحه ثبت نام وارد شوید.

×
×
×

دلیل درخواست بستن پست

کلیه پست هایی که جنبه تبلیغاتی داشته، محتوای اسپم و بی مفهوم در این دسته قرار میگیرند. همچنین پست هایی که به منظور گرفتن بک لینک درج می شوند شامل این مورد هستند.
حاوی مفاهیم غیر اخلاقی، سیاسی و یا توهین آمیز. کلیه پست هایی که از نظر محتوایی نیاز به بررسی و یا حذف شدن دارند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی با عدم جزئیات کافی و مورد نیاز. کلیه پست هایی که منظور نویسنده به وضوح مشخص نیست و نیازمند توضیحات و جزئیات بیشتر می باشند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی بی ربط با موضوعیت سرفصل کلی. کلیه پست هایی که از منظر مفهوم و مضمون ارتباطی با عنوان اصلی سوال ندارند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی دلخواه و بر پایه سلیقه. کلیه پست هایی که یک پاسخ مشخص ندارند و متوانند چندین پاسخ متفاوت و صحیح داشته باشند که کاملا مبتنی بر نظر شخصی افراد هستند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی در حوزه خیلی وسیع. کلیه پست هایی که از نظر محتوایی در یک حوزه ی وسیعی قرار دارند و مشخصا به یک موضوع خاصی اشاره ندارند که پاسخدهی به آن ها مستلزم تشریح مفاهیمی کلی می باشند در این دسته قرار می گیرند.
قبلا در لام تا کام مطرح شده. پست هایی که دقیقا با همین محتوا و مضمون قبلا در وب سایت لام تا کام درج شده اند، با ذکر آدرس منبع تکراری با پست حال حاضر شامل این دسته هستند. تکراری است با:
به سایر دلایل، نیازمند به بررسی توسط مدیر. به هر دلیل غیری که پست را نیازمند بررسی توسط مدیر کرده، با ذکر دلیل، در این دسته قرار میگیرد.
ارسال رای بستن

آموزش زبان انگلیسی برای کودکان


7
0
189

من یه دختر 5 ساله دارم و دوست دارم دخترم مثل یک نیتیو زبان انگلیسی رو یاد بگیره. چی توصیه می کنید براش؟ کلاس زبان انگلیسی خوب کجا هست؟ چی بخونه؟

زبان شناسی انگلیسی
سوال شده در Kimia momeni
511 امتیاز

500 کاراکتر باقی مانده

2 جواب

7

انگلیسی یکی از مهارت های بسیار بسیار کارآمد در دنیای امروز هست. این نکته رو اول توجه کنید که یاد گرفتن زبان دوم اصلا ربطی به مهارت و استعداد نداره. همه می تونن زبان رو یاد بگیرن. اگر بحث استعداد بود ما پس برای یادگیری همین زبان فارسی هم ممکن بود بعضی ها به مشکل بخورن. ولی چنین چیزی نیست. همه میتونن یاد بگیرن. تنها چیزی که لازم هست برای یادگیری زبان خارجه علاقه هست.

بنده خودم لیسانس مترجمی انگلیسی هستم و چند سال سابقه تدریس و ترجمه دارم. تو یکی از واحدهای دانشگاهی ما در رابطه با زمان مناسب برای یاد گیری زبان خارجه توضیحاتی داده شده بود و میگفت که بهترین زمان برای یاد گیری زبان خارجه، حالا هر چند تا زبان خارجه میخواد باشه فرقی نداره، از زمان بچگی تا سن 14 سالگی هست. دلیلش اینه که انسان تو این دوره ذهن آماده تری داره و بعد از 14 سالگی یک اتفاقی در ذهن میفته به اسم یک طرفگی و یادگیری زبان خارجی سخت تر میشه. این نکته رو هم توجه داشته باشید که سخت تر میشه نه غیر ممکن.

من توصیه میکنم برای دخترتون کارتون یا هر برنامه ای که دوست داره رو به انگلیسی یا هر زبان دیگه ای که مایلید یاد بگیره بزارید و اجازه بدید برنامه هاش رو به همون زبان خارجی ببینه. بعد از اون سنشون که دو سه سال رفت بالاتر می تونید بفرستینشون کلاس زبان. چون تو همین سن هم اگر برن کلاس دقیقا با همین فیلم و کارتون و بازی قراره برای یادگیری باهاش کار کنن. در واقع کلاس زبان برای کودکان با سن پایین مثل همون مهد کودک می مونه.

برای کلاس زبان مناسب هم می تونین تو گوگل کلاس زبان های برتر رو سرچ کنید. ولی کلاس زبان برتر فقط از جهت ترجمه و روش تدریس استادها سطح بالا هست نسبت به بقیه کلاس زبان ها. یعنی باز هم یاد گیری زبان خارجی به خود شخص و علاقه و پشت کار اون شخص برمی گرده.

امیدوارم اطلاعاتی که دادم به کارتون بیاد.

جواب داده شده در پوریا  کوه زارع
39.2k امتیاز

500 کاراکتر باقی مانده


0

آموزش زبان انگلیسی برای کودکان خیلی تو دنیای امروز مورد توجه قرار گرفته به خصوص برای پدر مادرایی که به آینده بچشون اهمیت میدن.

باید اینو خدمتتون بگم که اولا توانایی یاد گرفتن زبان تو همه افراد دنیا هست چه آدم سالم و چه آدمی که ناشنوا، نابینا یا دارای عدم قدرت تکلم هست. زبان یعنی برقراری ارتباط به هر روشی، چه صحبت، چه ایما و اشاره، چه تولید صدا و غیره.

حالا زبانی که ما مد نظرمون هست زبان صحبت کردن کلامی هستش از بین انواع زبان.

باید اینو بگم که از نظر علمی محققا به این نکته دست پیدا کردن که بهترین زمان بعد از یادگیری زبان دوم یا بیشتر در سنین کودکی هست تا قبل از 14 سالگی. چون بعد از این سن یک اتفاقی در ذهن میفته به اسم یک طرفگی که باعث میشه قدرت یادگیری زبان بعدی کاهش پیدا کنه.

بنابراین من توصیه میکنم برای آموزش زبان انگلیسی برای کودکان از همون سنین کودکی برای کودکتون برنامه های زبان انگلیسی بزارین. کلاس زبان هم خواستید میتونید بفرستید اما فقط تماشا برنامه تلویزیون، فیلم و کارتون، معجزه میکنه برای کودکتون.

با این شیوه تا چند سال پیش بره کودکتون و بعد میتونید بزاریدش کلاس زبان. یعنی فکر نکنید کلاس زبان معجزه میکنه. نه. اون قیلم و سریال و کارتون تو سن کودکی برای کودکتون باعث میشه تا زبان رو مثل زبان مادری یاد بگیره.

بنابراین توصیه من برای آموزش زبان انگلیسی برای کودکان تماشا برنامه های تلویزیونی به انگلیسی هست و بعد رفتن به کلاس زبان.

آموزش زبان انگلیسی برای کودکان

جواب داده شده در Sina Abdollahi
17.3k امتیاز

500 کاراکتر باقی مانده


جواب شما
     
.....
×

×

جعبه لام تا کام


وب سایت لام تا کام جهت نمایش استاندارد و کاربردی در تمامی نمایشگر ها بهینه شده است.

تبلیغات توضیحی


داپ اَپ اولین پلتفرم کش‌بک در ایران
اگه میخوای از خریدهایی که میکنی، پاداش نقدی دریافت کنی داپ اَپ رو نصب کن.

تبلیغات تصویری