جستجو در بخش : سوال جواب منابع اسلامی لغت نامه ها قوانین و مصوبات نقل قل ها
×

فرم ورود

ورود با گوگل ورود با گوگل ورود با تلگرام ورود با تلگرام
رمز عبور را فراموش کرده ام عضو نیستم، می خواهم عضو شوم
×

×

آدرس بخش انتخاب شده


جهت کپی کردن میتوانید از دکمه های Ctrl + C استفاده کنید
رویداد ها - امتیازات
در حال بارگذاری
×

رویداد ها - امتیازات

برای بررسی عملکرد فعالیت و امتیازات خود باید در وب سایت وارد باشید. در صورت عضویت از بخش بالای صفحه وارد شوید، در غیر این صورت از دکمه پایین، مستقیم به صفحه ثبت نام وارد شوید.

×
×
×

دلیل درخواست بستن پست

کلیه پست هایی که جنبه تبلیغاتی داشته، محتوای اسپم و بی مفهوم در این دسته قرار میگیرند. همچنین پست هایی که به منظور گرفتن بک لینک درج می شوند شامل این مورد هستند.
حاوی مفاهیم غیر اخلاقی، سیاسی و یا توهین آمیز. کلیه پست هایی که از نظر محتوایی نیاز به بررسی و یا حذف شدن دارند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی با عدم جزئیات کافی و مورد نیاز. کلیه پست هایی که منظور نویسنده به وضوح مشخص نیست و نیازمند توضیحات و جزئیات بیشتر می باشند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی بی ربط با موضوعیت سرفصل کلی. کلیه پست هایی که از منظر مفهوم و مضمون ارتباطی با عنوان اصلی سوال ندارند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی دلخواه و بر پایه سلیقه. کلیه پست هایی که یک پاسخ مشخص ندارند و متوانند چندین پاسخ متفاوت و صحیح داشته باشند که کاملا مبتنی بر نظر شخصی افراد هستند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی در حوزه خیلی وسیع. کلیه پست هایی که از نظر محتوایی در یک حوزه ی وسیعی قرار دارند و مشخصا به یک موضوع خاصی اشاره ندارند که پاسخدهی به آن ها مستلزم تشریح مفاهیمی کلی می باشند در این دسته قرار می گیرند.
قبلا در لام تا کام مطرح شده. پست هایی که دقیقا با همین محتوا و مضمون قبلا در وب سایت لام تا کام درج شده اند، با ذکر آدرس منبع تکراری با پست حال حاضر شامل این دسته هستند. تکراری است با:
به سایر دلایل، نیازمند به بررسی توسط مدیر. به هر دلیل غیری که پست را نیازمند بررسی توسط مدیر کرده، با ذکر دلیل، در این دسته قرار میگیرد.
ارسال رای بستن

یونیسف: کودکان بیشترین هزینه جنگ غزه را می‌پردازند


5
0
75

این خبر رو به انگلیسی برام کسی میتونه ترجمه کنه لطفا؟

یونیسف: کودکان بیشترین هزینه جنگ غزه را می‌پردازند

سازمان یونیسف با تاکید بر اینکه کودکان بیشترین هزینه جنگ غزه را می‌پردازند، اعلام کرد که عدم رسیدن کمک‌ها به شمال غزه باعث وخامت اوضاع بهداشتی کودکان در این منطقه شده است.

سخنگوی منطقه‌ای صندوق حمایت از کودکان سازمان ملل متحد (یونیسف) در گفت‌وگو با شبکه خبری الجزیره بر این موضوع تاکید کرد که کودکان غزه در این جنگ بیشترین هزینه را می پردازند.

جیمز الدر در این گفت‌وگو خاطرنشان کرد که عدم رسیدن کمک‌های انسان‌دوستانه به شمال غزه باعث وخامت اوضاع بهداشتی کودکان این منطقه را در پی داشته است.

وی ابراز داشت: ما نیازمند تحرک فوری بین‌المللی هستیم و اتفاقاتی که در غزه رخ می‌دهد، آزمونی برای وجدان انسانی به شمار می‌رود.

بنا بر اعلام این مقام سازمان ملل متحد کمک‌هایی که وارد نوار غزه می‌شود، در مقایسه با نیازمندی‌های مردم این منطقه بسیار ناچیز است.

مدیر منطقه‌ای سازمان فائو نیز اعلام کرد که ۸۰ درصد از ساکنان غزه جزو افرادی به شمار می‌روند که از نظر گرسنگی وضعیتی فاجعه بار دارند.

این گزارش می‌افزاید که ۲۵ درصد از ساکنان غزه در مناطق شمالی و مرکزی به علت فقدان منابع غذایی در اوضاعی مصیبت بار به سر می‌برند و امنیت غذایی آنها بسیار کم است.

صندوق حمایت از کودکان سازمان ملل متحد یونیسف اعلام کرده است که از هر ۶ کودک زیر ۲ سال ساکن شمال غزه یک نفر مبتلا به سو تغذیه شدید است.

کاترین راسل مدیر اجرایی یونیسف با اعلام این مطلب نسبت به ادامه جنگ در غزه ابراز نگرانی کرد. سازمان جهانی غذا نیز نسبت به بحران گرسنگی در نوار غزه هشدار داده و اعلام کرده که این منطقه در هفته‌های اخیر فقط مقدار اندکی کمک دریافت کرده است.

زبان شناسی اخبار-بین-الملل انگلیسی ترجمه کلمات واژگان
ویرایش شده در 2 ماه قبل
سوال شده در Ziba Keshmiri
683 امتیاز

500 کاراکتر باقی مانده

1 جواب

5
UNICEF: children pay the highest cost for Gaza war
UNICEF emphasized this that children are paying the most cost for Gaza war announcing that the helps not reaching the North of Gaza has deteriorated the children's health condition in this region.
The regional spokesperson of United Nations Children's Fund (UNICEF)emphasized this issue in the interview with Aljazira news channel that the children in Gaza pay the highest cost.
James Aulder reminded in this interview that the humanitarian helps not reaching North of Gaza has been followed by the worsening health conditions in this region.
He announced "We need immediate international movement and the events happening in Gaza are considered as tests for human conscience.
According to this announcement by the United Nations official, the helps entering Gaza strip, are little compared to the needs of the people in this region.
The regional manager of Food and Agriculture Organization announced that 80 percent of the residents in Gaza are among those who are in a bad hunger condition.
This report adds that 25 percent of the residents in Gaza in the Northern and central regions are in catastrophic conditions because of lack of food resources and very low food safety.
United Nations Children's Fund (UNICEF) announced that one out of each 6 children below 2 years old are suffering from indigestion.
Katrine Russel, the executive manager of UNICEF expressed worry about continuing the war in Gaza by announcing this issue. The global food organization has also warned about the hunger crisis in Gaza strip and announced that this region has received little amount of help in recent weeks.
جواب داده شده در Sina Abdollahi
17.3k امتیاز

500 کاراکتر باقی مانده


جواب شما
     
.....
×

×

جعبه لام تا کام


وب سایت لام تا کام جهت نمایش استاندارد و کاربردی در تمامی نمایشگر ها بهینه شده است.

تبلیغات توضیحی


داپ اَپ اولین پلتفرم کش‌بک در ایران
اگه میخوای از خریدهایی که میکنی، پاداش نقدی دریافت کنی داپ اَپ رو نصب کن.

تبلیغات تصویری