جستجو در بخش : سوال جواب منابع اسلامی لغت نامه ها قوانین و مصوبات نقل قل ها
×

فرم ورود

ورود با گوگل ورود با گوگل ورود با تلگرام ورود با تلگرام
رمز عبور را فراموش کرده ام عضو نیستم، می خواهم عضو شوم
×

×

آدرس بخش انتخاب شده


جهت کپی کردن میتوانید از دکمه های Ctrl + C استفاده کنید
رویداد ها - امتیازات
در حال بارگذاری
×

رویداد ها - امتیازات

برای بررسی عملکرد فعالیت و امتیازات خود باید در وب سایت وارد باشید. در صورت عضویت از بخش بالای صفحه وارد شوید، در غیر این صورت از دکمه پایین، مستقیم به صفحه ثبت نام وارد شوید.

×
×
×

دلیل درخواست بستن پست

کلیه پست هایی که جنبه تبلیغاتی داشته، محتوای اسپم و بی مفهوم در این دسته قرار میگیرند. همچنین پست هایی که به منظور گرفتن بک لینک درج می شوند شامل این مورد هستند.
حاوی مفاهیم غیر اخلاقی، سیاسی و یا توهین آمیز. کلیه پست هایی که از نظر محتوایی نیاز به بررسی و یا حذف شدن دارند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی با عدم جزئیات کافی و مورد نیاز. کلیه پست هایی که منظور نویسنده به وضوح مشخص نیست و نیازمند توضیحات و جزئیات بیشتر می باشند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی بی ربط با موضوعیت سرفصل کلی. کلیه پست هایی که از منظر مفهوم و مضمون ارتباطی با عنوان اصلی سوال ندارند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی دلخواه و بر پایه سلیقه. کلیه پست هایی که یک پاسخ مشخص ندارند و متوانند چندین پاسخ متفاوت و صحیح داشته باشند که کاملا مبتنی بر نظر شخصی افراد هستند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی در حوزه خیلی وسیع. کلیه پست هایی که از نظر محتوایی در یک حوزه ی وسیعی قرار دارند و مشخصا به یک موضوع خاصی اشاره ندارند که پاسخدهی به آن ها مستلزم تشریح مفاهیمی کلی می باشند در این دسته قرار می گیرند.
قبلا در لام تا کام مطرح شده. پست هایی که دقیقا با همین محتوا و مضمون قبلا در وب سایت لام تا کام درج شده اند، با ذکر آدرس منبع تکراری با پست حال حاضر شامل این دسته هستند. تکراری است با:
به سایر دلایل، نیازمند به بررسی توسط مدیر. به هر دلیل غیری که پست را نیازمند بررسی توسط مدیر کرده، با ذکر دلیل، در این دسته قرار میگیرد.
ارسال رای بستن

ترجمه یوتوب بالاخره جنگ تمام عیار با برنامه‌های مسدودکننده تبلیغات را آغاز کرد به انگلیسی


3
0
190

ممنون میشم این متن رو به انگلیسی برام ترجمه کنید:

یوتوب از ماه می (اردیبهشت ماه 1402) سازوکارهای خود را برای مسدودکردن برنامه‌های حذف تبلیغات بیشتر کرده بود. اکنون این شرکت می‌خواهد در سراسر جهان برنامه‌های مسدودکننده تبلیغات را به کلی مسدود کند. درصورتی که از اد بلاکر برای تماشای ویدیو استفاده می‌کنید، یوتوب با نمایش یک اعلان مانع تماشای ویدیو شما می‌شود. این سیاست در راستای ترغیب بینندگان به استفاده از اکانت پریمیوم انجام می‌گردد.

براساس اعلامیه منتشرشده در ورج، یوتوب می‌خواهد بینندگان را ترغیب کند برای حذف تبلیغات، از حساب پریمیوم استفاده کنند. این شرکت برای اجرای گسترده‌ سیاست خود، برنامه‌های مسدودکننده تبلیغات را کاملاً مسدود می‌کند.

استفاده از حذف‌کننده‌های تبلیغات، شرایط خدمات یوتوب را نقض می‌کند. یوتوب اکنون تلاشی جهانی را آغاز کرده‌ است تا از بینندگان بخواهد از مسدودکننده‌های تبلیغات استفاده نکنند و به یوتوب اجازه دهند تبلیغات را در پلتفرم خود نمایش دهد یا برای حذف تبلیغات از اکانت پریمیوم استفاده کنند. درواقع تبلیغات حامی بسیاری از تولیدکنندگان محتوا در سراسر جهان است و بدین طریق به میلیاردها نفر فرصت می‌دهد به محتوای مورد علاقه خود در یوتوب دسترسی داشته باشند.

مقابله با مسدودکننده‌های تبلیغات در یوتوب جدی‌تر می‌شود

درصورتی که از مسدودکننده‌های تبلیغات استفاده می‌کنید، یوتوب به شما اعلان بالا را نشان خواهد داد. برای تماشای ویدیو یا باید اجازه دهید که یوتوب تبلیغات خود را نمایش دهد یا اکانت پریمیوم بخرید. اکانت پریمیوم در جولای (تیرماه) شاهد افزایش قیمت بوده و به 13.99 دلار در ماه (یا 139.99 دلار سالانه) رسیده است. طرح خانواده یوتوب برای حداکثر پنج عضو 22.99 دلار در ماه و قیمت دانشجویی آن 7.99 دلار در ماه است.

گزینه اجازه نمایش تبلیغات در سایت‌های زیادی مرسوم است و بسیاری از نشریات نیز برای نمایش مطالب و محتواهای خود از کاربر چنین اجازه‌ای می‌گیرند. اما اکنون، یوتوب بزرگ‌ترین سایتی است که در حال انجام چنین کاری است.

یوتیوب

زبان شناسی اصطلاح انگلیسی ترجمه واژگان یوتیوب
سوال شده در محمد صالح
558 امتیاز

500 کاراکتر باقی مانده

1 جواب

3
Since May YouTube has increased its mechanisms for blocking the ad blockers. Now this company is trying to totally block all of the ad blockers around the world. If you are using an ad-blocker for watching the videos, YouTube will stop you from watching your video with a notification. This policy is to encourage the users to use the premium account.
Based on the statement published on The Verge, YouTube is trying to encourage the users to use the Premium Account to delete the ads. In order to implement its policies globally, this company is going to completely block the ad-blockers.
Using ad-blockers would violate YouTube service conditions. YouTube has now started a global effort to ask the viewers to stop using the ad-blockers and allow YouTube to shows its advertisements on its platform or use the premium account for removing the ads. In fact, the ads would be a support for many content producers all around the world and this way, it will allow billions of individuals to have access to their favorite content on YouTube.
Fighting ad-blockers on YouTube gets more serious.
If you are using ad-blockers, YouTube will show you the above notification. To watch the video, you should either allow YouTube to show its ads or buy the premium account. The premium account has seen an increase in price in July and has reached $13.99 per month ($139.99) per year. The YouTube Family plan is $22.99 for five members per month and its student price is $7.99 per month.
The "show add permission" button is common in many sites and many of the journals also ask user's permission for showing their contents. But now YouTube is the biggest site which is doing this task.
جواب داده شده در پوریا  کوه زارع
39.2k امتیاز

500 کاراکتر باقی مانده


جواب شما
     
.....
×

×

جعبه لام تا کام


لام تا کام نسخه صفحه کلید نیز راه اندازی شده است. شما با استفاده از کلیدهای موجود بر روی صفحه کلید دستگاهتان می توانید با وب سایت ارتباط برقرار کنید.
لیست کلید های میانبر

تبلیغات توضیحی


داپ اَپ اولین پلتفرم کش‌بک در ایران
اگه میخوای از خریدهایی که میکنی، پاداش نقدی دریافت کنی داپ اَپ رو نصب کن.

تبلیغات تصویری