جستجو در بخش : سوال جواب منابع اسلامی لغت نامه ها قوانین و مصوبات نقل قل ها
×

فرم ورود

ورود با گوگل ورود با گوگل ورود با تلگرام ورود با تلگرام
رمز عبور را فراموش کرده ام عضو نیستم، می خواهم عضو شوم
×

×

آدرس بخش انتخاب شده


جهت کپی کردن میتوانید از دکمه های Ctrl + C استفاده کنید
رویداد ها - امتیازات
در حال بارگذاری
×

رویداد ها - امتیازات

برای بررسی عملکرد فعالیت و امتیازات خود باید در وب سایت وارد باشید. در صورت عضویت از بخش بالای صفحه وارد شوید، در غیر این صورت از دکمه پایین، مستقیم به صفحه ثبت نام وارد شوید.

×
×
×

دلیل درخواست بستن پست

کلیه پست هایی که جنبه تبلیغاتی داشته، محتوای اسپم و بی مفهوم در این دسته قرار میگیرند. همچنین پست هایی که به منظور گرفتن بک لینک درج می شوند شامل این مورد هستند.
حاوی مفاهیم غیر اخلاقی، سیاسی و یا توهین آمیز. کلیه پست هایی که از نظر محتوایی نیاز به بررسی و یا حذف شدن دارند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی با عدم جزئیات کافی و مورد نیاز. کلیه پست هایی که منظور نویسنده به وضوح مشخص نیست و نیازمند توضیحات و جزئیات بیشتر می باشند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی بی ربط با موضوعیت سرفصل کلی. کلیه پست هایی که از منظر مفهوم و مضمون ارتباطی با عنوان اصلی سوال ندارند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی دلخواه و بر پایه سلیقه. کلیه پست هایی که یک پاسخ مشخص ندارند و متوانند چندین پاسخ متفاوت و صحیح داشته باشند که کاملا مبتنی بر نظر شخصی افراد هستند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی در حوزه خیلی وسیع. کلیه پست هایی که از نظر محتوایی در یک حوزه ی وسیعی قرار دارند و مشخصا به یک موضوع خاصی اشاره ندارند که پاسخدهی به آن ها مستلزم تشریح مفاهیمی کلی می باشند در این دسته قرار می گیرند.
قبلا در لام تا کام مطرح شده. پست هایی که دقیقا با همین محتوا و مضمون قبلا در وب سایت لام تا کام درج شده اند، با ذکر آدرس منبع تکراری با پست حال حاضر شامل این دسته هستند. تکراری است با:
به سایر دلایل، نیازمند به بررسی توسط مدیر. به هر دلیل غیری که پست را نیازمند بررسی توسط مدیر کرده، با ذکر دلیل، در این دسته قرار میگیرد.
ارسال رای بستن

ترجمه فارسی به انگلیسی ((نتانیاهو خطاب به خانواده‌های اسرا: اگر جنگ را متوقف کنیم دیگر امکان از سرگیری آن نخواهد بود))


6
0
105

این متن رو بی زحمت برای من به انگلیسی ترجمه کنید:

نتانیاهو خطاب به خانواده‌های اسرا: اگر جنگ را متوقف کنیم دیگر امکان از سرگیری آن نخواهد بود

وای‌نت نسخه آنلاین روزنامه یدیعوت آحارانوت در خبری در این رابطه اعلام کرد،: مسئولین حاضر در نشست بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر با شماری از خانواده اسرای اسرائیلی اعلام کرد، تل‌آویو نسخه به‌روز شده‌ای از یک توافق را از طریق یک میانجی در اختیار حماس قرار داده است.

به گفته این مسئولین، نتانیاهو به خانواده‌های اسرا اعلام کرد که آمادگی تقدیم امتیازات و عقب‌نشینی‌‌هایی را به ویژه در رابطه با آزادی دسته‌جمعی اسرای فلسطینی دارد.

با این حال نتانیاهو در مورد موضوع حملات نظامی علیه غزه هم گفت که در صورت توقف جنگ اسرائیل باید تضمین های بین المللی بدهد که هیچوقت امکان نقض آن ها را نخواهد داشت.

گفتنی است خانواده اسرای صهیونیست امروز دوشنبه با یورش به کنست وارد جلسه کمیسیون مالی کنست شده و در آنجا تصاویر اسرای خود را به نمایش گذاشتند.

آنها خطاب به اعضای کنست گفتند: شما حق ندارید در حالی که آنها با مرگ دست و پنجه نرم می‌کنند، اینجا بنشینید.

زبان شناسی اخبار-بین-الملل انگلیسی ترجمه کلمات واژگان
سوال شده در سوگول نریمانی
588 امتیاز

500 کاراکتر باقی مانده

1 جواب

5
Netanyahu to the family of the hostages: if we stop war, we will not be able to resume it
Ynet, the online version of ידיעות אחרונות, announced at a news about it "At a meeting with the officials present with the families of Israerli hostages' families, Benjamine Netanyahu announced that Tel Aviv has given Hamas the updated version of an agreement through a mediator.
According to these officials, Netanyahu told the family of the hostages that he is ready to give some concessions and retreats especially those related to the collective freeing of the Palestinian hostages.
However, Netanyahu also talked about the issue of military attacks on Gaza that in case the war is stopped, Israel would have to give some international guarantees which will never be possible to be revoked.
It is worth mentioning that today the families of the Zionist hostages stormed the Knesset entering the financial commission meeting and their hostages pictures were displayed.
They told the members of the Knesset "You don't get to sit here while they are struggling with death."
جواب داده شده در English Today
19.4k امتیاز

500 کاراکتر باقی مانده


جواب شما
     
.....
×

×

جعبه لام تا کام


وب سایت لام تا کام جهت نمایش استاندارد و کاربردی در تمامی نمایشگر ها بهینه شده است.

تبلیغات توضیحی


داپ اَپ اولین پلتفرم کش‌بک در ایران
اگه میخوای از خریدهایی که میکنی، پاداش نقدی دریافت کنی داپ اَپ رو نصب کن.

تبلیغات تصویری