جستجو در بخش : سوال جواب منابع اسلامی لغت نامه ها قوانین و مصوبات نقل قل ها
×

فرم ورود

ورود با گوگل ورود با گوگل ورود با تلگرام ورود با تلگرام
رمز عبور را فراموش کرده ام عضو نیستم، می خواهم عضو شوم
×

×

آدرس بخش انتخاب شده


جهت کپی کردن میتوانید از دکمه های Ctrl + C استفاده کنید
رویداد ها - امتیازات
در حال بارگذاری
×

رویداد ها - امتیازات

برای بررسی عملکرد فعالیت و امتیازات خود باید در وب سایت وارد باشید. در صورت عضویت از بخش بالای صفحه وارد شوید، در غیر این صورت از دکمه پایین، مستقیم به صفحه ثبت نام وارد شوید.

×
×
×

دلیل درخواست بستن پست

کلیه پست هایی که جنبه تبلیغاتی داشته، محتوای اسپم و بی مفهوم در این دسته قرار میگیرند. همچنین پست هایی که به منظور گرفتن بک لینک درج می شوند شامل این مورد هستند.
حاوی مفاهیم غیر اخلاقی، سیاسی و یا توهین آمیز. کلیه پست هایی که از نظر محتوایی نیاز به بررسی و یا حذف شدن دارند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی با عدم جزئیات کافی و مورد نیاز. کلیه پست هایی که منظور نویسنده به وضوح مشخص نیست و نیازمند توضیحات و جزئیات بیشتر می باشند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی بی ربط با موضوعیت سرفصل کلی. کلیه پست هایی که از منظر مفهوم و مضمون ارتباطی با عنوان اصلی سوال ندارند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی دلخواه و بر پایه سلیقه. کلیه پست هایی که یک پاسخ مشخص ندارند و متوانند چندین پاسخ متفاوت و صحیح داشته باشند که کاملا مبتنی بر نظر شخصی افراد هستند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی در حوزه خیلی وسیع. کلیه پست هایی که از نظر محتوایی در یک حوزه ی وسیعی قرار دارند و مشخصا به یک موضوع خاصی اشاره ندارند که پاسخدهی به آن ها مستلزم تشریح مفاهیمی کلی می باشند در این دسته قرار می گیرند.
قبلا در لام تا کام مطرح شده. پست هایی که دقیقا با همین محتوا و مضمون قبلا در وب سایت لام تا کام درج شده اند، با ذکر آدرس منبع تکراری با پست حال حاضر شامل این دسته هستند. تکراری است با:
به سایر دلایل، نیازمند به بررسی توسط مدیر. به هر دلیل غیری که پست را نیازمند بررسی توسط مدیر کرده، با ذکر دلیل، در این دسته قرار میگیرد.
ارسال رای بستن

درس 4 کتاب کار زبان انگلیسی سال هشتم مدرسه


8
0
232

سوالاتی درس 4 کتاب کار زبان انگلیسی سال هشتم مدرسه میشه جواباش رو کمک کنید؟ خیلی ممنون میشم.

زبان شناسی اصطلاح انگلیسی ترجمه کلمات واژگان
سوال شده در سیمین اصفهانی
591 امتیاز

500 کاراکتر باقی مانده

1 جواب

8
  1. معموال هنگام جستجو در اینترنت، کلمههایی به کاربر پیشنهاد می ً شود، مثال با وارد کردن چند حرف اول نام چهار بیماری، چندین مورد بهطور خودکار پیشنهاد شده است. دور کلمه )ها( ی مربوط به بیماری مورد نظر خط بکشید.
Back
Backache

Ear
Earache

The fl
The flu

Head
Headache
  1. بهنظر شما، کدامیک از موارد زیر، برای بهبود بیماریهای ارائه شده مؤثرتر است؟
Backache: کمردرد
Sore throat: گلو درد
Toothache: دندان درد
The flu: آنفولانزا
Walking: پیاده روی
(Drinking) Milk: شیر نوشیدن
(Having) Chicken soup: خوردن سوپ مرغ
Running: دویدن
(Getting) Vitamin C: مصرف ویتامین C
(Drinking) Hot tea: نوشیدن چای داغ
(Eating) Hamburger: خوردن همبرگر
Going to the gym: باشگاه رفتن
Getting some rest: استراحت کردن
(Drinking) water: آب نوشیدن
  1. یکی از بستگان شما هنگام خواندن یک متن بهداشتی به چند کلمه و عبارت ناآشنا برخورد کرده و زیر آنها خط کشیده است که از شما کمک بگیرد. معادل فارسی آنها را در محل نقطهچین بنویسید.
If you have a cold, eat healthy food and drink eight glasses of water in a day. Chicken soup with lemon juice is good for you. Vitamin C is also good for a cold. If you have a running nose and a sore throat, see a doctor. It can be the flu! Have a cold: سرما خوردن
Healthy food: غذا سالم
Running nose: آبریزش بینی
Sore throat: گلو درد
The flu: آنفولانزا
  1. به مناسبت هفتۀ سالمت، قرار است نمایشگاهی از پوسترها و شعارهای »بهداشت و سالمت« در مدرسه برگزار شود. عبارتهای زیر را به فارسی برگردانید.
1. Good Health, Good Life!
بدن سالم، زندگی سالم!
2.An Apple a Day, Keeps the Doctor away!
خوردن روزانه‌ی یک سیب موجب سلامتی می‌شود.
3. Say “Yes” to Fruits and Vegetables!
به میوه ها و سبزیجات بگویید بله!
4.Say “No” to Fast Food!
به فست فود نه بگویید!
5.Good Food, Good Mood!
غذای خوب حال خوب!
  1. دبیر زبان انگلیسی از شما خواسته تا کلمه یا عبارت مربوط به تصویر فلشکارتهای زیر را بنویسید.
Running nose
Toothache
Stomachache
Backache
  1. مربی بهداشت مدرسه برای تهیۀ یک مقاله، نیاز به معادل انگلیسی برخی کلمات دارد. او متن فارسی را در اختیار شما قرار داده و خواسته در معادلیابی کلماتی که زیرشان خط کشیده شده به ایشان کمک کنید.

جهانگردها و مسافران ً معموال بروشوری حاوی توصیههای بهداشتی )1( به همراه دارند. این بروشورها شامل اطالعاتی در مورد بیماریهای عمومی و یا شایع در سفر ً است؛ مثال هنگام سرماخوردگی )2(، بهتر است غذاهای سالم و سبک مصرف کنند. اگر احساس گلودرد )3( دارند یا دچار کمردرد )4( شدهاند، بهتر است استراحت کنند و هر چه سریعتر به پزشک مراجعه نمایند. )5(

Tourists and passengers usually have a brochure with themselves which contains the medical advices. These brochures include some information about the public and or common diseases in trips. For example when having a cold they had better use healthy and light food. If they feel sore throat or have a backache, they had better rest and go to the doctor as soon as possible. 1. Medical advices
2. Having a cold
3. Sore throat
4. Backache
5. Go to the doctor
  1. برای یک کار پژوهشی در کالس زبان انگلیسی، قراراست در مورد توصیههای عمومی مربوط به چند بیماری، جستجوی اینترنتی انجام بدهید. کلید واژه های انگلیسی را در مقابل عالئم یا نام بیماری بنویسید.

سوزش چشم: sore eyes

دل درد: Stomach ache

دندان درد: toothache

گلو درد: sore throat

سرماخوردگی: Having a cold

جواب داده شده در پوریا  کوه زارع
39.2k امتیاز

500 کاراکتر باقی مانده


جواب شما
     
.....
×

×

جعبه لام تا کام


وب سایت لام تا کام جهت نمایش استاندارد و کاربردی در تمامی نمایشگر ها بهینه شده است.

تبلیغات توضیحی


داپ اَپ اولین پلتفرم کش‌بک در ایران
اگه میخوای از خریدهایی که میکنی، پاداش نقدی دریافت کنی داپ اَپ رو نصب کن.

تبلیغات تصویری