جستجو در بخش : سوال جواب منابع اسلامی لغت نامه ها قوانین و مصوبات نقل قل ها
×

فرم ورود

ورود با گوگل ورود با گوگل ورود با تلگرام ورود با تلگرام
رمز عبور را فراموش کرده ام عضو نیستم، می خواهم عضو شوم
×

×

آدرس بخش انتخاب شده


جهت کپی کردن میتوانید از دکمه های Ctrl + C استفاده کنید
رویداد ها - امتیازات
در حال بارگذاری
×

رویداد ها - امتیازات

برای بررسی عملکرد فعالیت و امتیازات خود باید در وب سایت وارد باشید. در صورت عضویت از بخش بالای صفحه وارد شوید، در غیر این صورت از دکمه پایین، مستقیم به صفحه ثبت نام وارد شوید.

×
×
×

دلیل درخواست بستن پست

کلیه پست هایی که جنبه تبلیغاتی داشته، محتوای اسپم و بی مفهوم در این دسته قرار میگیرند. همچنین پست هایی که به منظور گرفتن بک لینک درج می شوند شامل این مورد هستند.
حاوی مفاهیم غیر اخلاقی، سیاسی و یا توهین آمیز. کلیه پست هایی که از نظر محتوایی نیاز به بررسی و یا حذف شدن دارند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی با عدم جزئیات کافی و مورد نیاز. کلیه پست هایی که منظور نویسنده به وضوح مشخص نیست و نیازمند توضیحات و جزئیات بیشتر می باشند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی بی ربط با موضوعیت سرفصل کلی. کلیه پست هایی که از منظر مفهوم و مضمون ارتباطی با عنوان اصلی سوال ندارند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی دلخواه و بر پایه سلیقه. کلیه پست هایی که یک پاسخ مشخص ندارند و متوانند چندین پاسخ متفاوت و صحیح داشته باشند که کاملا مبتنی بر نظر شخصی افراد هستند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی در حوزه خیلی وسیع. کلیه پست هایی که از نظر محتوایی در یک حوزه ی وسیعی قرار دارند و مشخصا به یک موضوع خاصی اشاره ندارند که پاسخدهی به آن ها مستلزم تشریح مفاهیمی کلی می باشند در این دسته قرار می گیرند.
قبلا در لام تا کام مطرح شده. پست هایی که دقیقا با همین محتوا و مضمون قبلا در وب سایت لام تا کام درج شده اند، با ذکر آدرس منبع تکراری با پست حال حاضر شامل این دسته هستند. تکراری است با:
به سایر دلایل، نیازمند به بررسی توسط مدیر. به هر دلیل غیری که پست را نیازمند بررسی توسط مدیر کرده، با ذکر دلیل، در این دسته قرار میگیرد.
ارسال رای بستن

درس 6 کتاب کار زبان انگلیسی سال هشتم مدرسه


9
0
228

جواب سوال های درس 6 کتاب کار زبان انگلیسی سال هشتم مدرسه رو ممنون میشم کمک کنید.

زبان شناسی انگلیسی ترجمه درسی کلمات واژگان
سوال شده در مهدی محسنی
386 امتیاز

500 کاراکتر باقی مانده

1 جواب

9
  1. در کالس زبان انگلیسی از طریق کاربرگ، متنی به شما داده شده که زندگی در شهر و روستا را با هم مقایسه میکند. مشخص کنید کدامیک از کلمات و عبارات، مربوط به زندگی روستایی)V )یا زندگی شهری)C )یا هردو)CV )است.
I was born in Khomedeh, a small village near Tehran, and lived there for some years. Life in this village was not that much hard. There were things which made life more pleasant and much more relaxed for us. We enjoyed the clean air. In winter, there was a lot of snow and rain. But, it was wet and warm in spring, and sunny and hot in summer. Now, I live in Tehran. Life in a city is much harder than life in a village. In cities, there are lots of facilities such as universities, libraries, museums, cinemas, airports, bus terminals, shopping centers, sports centers, etc. But, there are problems, too. Heavy traffic, pollution, and noise are some examples. In villages, people have a different life. They are busy working in fields or on farms. They raise animals such as cows, sheep, and horses. They prepare the farms in fall and raise crops. They are happy when it is rainy and snowy. Some farmers use tractors to plow their farms. City: Tehran, facilities, universities, libraries, museums, cinemas, airports, bus terminals, shopping centers, sports centers, heavy traffic, pollution, and noise
Village: Khomedeh, fields, farms, animals, cows, sheep, horses, crops, farmers, tractors, plow
  1. در اینجا تصویر بخشی از شهر تبریز و روستای کندوان را میبینید. با دانش زبان انگلیسی که تاکنون کسب کردهاید مشخص کنید کدام عبارات مربوط به تبریز )T )و کدام مربوط به کندوان )K )است.
Great mosques: مساجد بزرگ: T
Big stadiums: استادیوم های بزرگ: T
Old palaces: کاخ های قدیمی: T
Nice boulevards: بلوارهای زیبا: T
Tall mountains: کوههای بلند: K
Beautiful farms: زمین های کشاورزی زیبا: K
Old museums: موزه های قدیمی: T
Modern buildings: ساختمان های مدرن: T
Stone houses: خانه های سنگی
A small river: رودخانه کوچک: K
  1. دبیر زبانتان تصاویر زیر را به شما ارائه کرده و خواسته که مشخص کنید هرکدام از این فّعالیتها در چه فصلی انجام میگیرد. شماره فصل را در کادر سفید بنویسید.
1. Spring: بهار
2. Summer: تابستان
3. Fall: پاییز
4. Winter: زمستان
  1. دبیر زبان از شما خواسته تا برای یادگیری واژگان مربوط به آب و هوا، فلش ٔ کارت بسازید. کلمه مربوط به تصاویر زیر را بنویسید تا فلش کارتها کامل شوند. دو نمونه ارائه شده است.
Cloudy: ابری
Windy: طوفانی
Clear: آسمان صاف
Hot: داغ
Sunny: آفتابی
Cold: سرد
Dry: خشک
Rainy: بارانی
Snowy: برفی
  1. دبیر زبان انگلیسی یک مسابقه مربوط به دانش جغرافیا طراحی کرده و شما با کمک گرفتن از نقشۀ ایران باید بنویسید که چهار روستای ورسک، سربیشه، کوشک و دهمرده در کجای کشورمان قرار دارند.
Veresk is in the Central District of Savadkuh County in Mazandaran province.
Sarbisheh is in the Central District of Sarbisheh County in South Khorasan province.
Kooshk is in the central part of Isfahan province.
Dahmardeh is in the the Central District of Hirmand County in Sistan and Baluchestan Province.

کتاب کار زبان انگلیسی سال هشتم

جواب داده شده در English Today
19.4k امتیاز

500 کاراکتر باقی مانده


جواب شما
     
.....
×

×

جعبه لام تا کام


وب سایت لام تا کام جهت نمایش استاندارد و کاربردی در تمامی نمایشگر ها بهینه شده است.

تبلیغات توضیحی


داپ اَپ اولین پلتفرم کش‌بک در ایران
اگه میخوای از خریدهایی که میکنی، پاداش نقدی دریافت کنی داپ اَپ رو نصب کن.

تبلیغات تصویری