جستجو در بخش : سوال جواب منابع اسلامی لغت نامه ها قوانین و مصوبات نقل قل ها
×

فرم ورود

ورود با گوگل ورود با گوگل ورود با تلگرام ورود با تلگرام
رمز عبور را فراموش کرده ام عضو نیستم، می خواهم عضو شوم
×

×

آدرس بخش انتخاب شده


جهت کپی کردن میتوانید از دکمه های Ctrl + C استفاده کنید
رویداد ها - امتیازات
در حال بارگذاری
×

رویداد ها - امتیازات

برای بررسی عملکرد فعالیت و امتیازات خود باید در وب سایت وارد باشید. در صورت عضویت از بخش بالای صفحه وارد شوید، در غیر این صورت از دکمه پایین، مستقیم به صفحه ثبت نام وارد شوید.

×
×
×

دلیل درخواست بستن پست

کلیه پست هایی که جنبه تبلیغاتی داشته، محتوای اسپم و بی مفهوم در این دسته قرار میگیرند. همچنین پست هایی که به منظور گرفتن بک لینک درج می شوند شامل این مورد هستند.
حاوی مفاهیم غیر اخلاقی، سیاسی و یا توهین آمیز. کلیه پست هایی که از نظر محتوایی نیاز به بررسی و یا حذف شدن دارند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی با عدم جزئیات کافی و مورد نیاز. کلیه پست هایی که منظور نویسنده به وضوح مشخص نیست و نیازمند توضیحات و جزئیات بیشتر می باشند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی بی ربط با موضوعیت سرفصل کلی. کلیه پست هایی که از منظر مفهوم و مضمون ارتباطی با عنوان اصلی سوال ندارند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی دلخواه و بر پایه سلیقه. کلیه پست هایی که یک پاسخ مشخص ندارند و متوانند چندین پاسخ متفاوت و صحیح داشته باشند که کاملا مبتنی بر نظر شخصی افراد هستند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی در حوزه خیلی وسیع. کلیه پست هایی که از نظر محتوایی در یک حوزه ی وسیعی قرار دارند و مشخصا به یک موضوع خاصی اشاره ندارند که پاسخدهی به آن ها مستلزم تشریح مفاهیمی کلی می باشند در این دسته قرار می گیرند.
قبلا در لام تا کام مطرح شده. پست هایی که دقیقا با همین محتوا و مضمون قبلا در وب سایت لام تا کام درج شده اند، با ذکر آدرس منبع تکراری با پست حال حاضر شامل این دسته هستند. تکراری است با:
به سایر دلایل، نیازمند به بررسی توسط مدیر. به هر دلیل غیری که پست را نیازمند بررسی توسط مدیر کرده، با ذکر دلیل، در این دسته قرار میگیرد.
ارسال رای بستن

ترجمه فارسی به انگلیسی (( این میوه‌های خشک را بخورید تا ویروس نگیرید))


7
0
127

این متن رو میشه به انگلیسی ترجمه کنید

این میوه‌های خشک را بخورید تا ویروس نگیرید

در فصل‌های پاییز و زمستان بیش از هر زمان دیگری بدن به تقویت سیستم ایمنی خود نیاز دارد. در این دو فصل به دلیل انتشار ویروس‌های مختلف در فضا و بروز انواع سرماخوردگی‌ها و بیماری آنفلوآنزا، ایمنی بدن کاهش یافته و نیاز به تقویت دارد.

استفاده از انواع قرص‌ها و داروها نه تنها کافی نیست بلکه مضر هم هست. با انجام تغییراتی در رژیم غذایی و توجه بیشتر به میوه‌های زمستانی و به ویژه میوه‌های خشک غنی از ویتامین و مواد معدنی نیز می‌توان تا حد زیادی ایمنی بدن را تقویت کرد. در این مطلب به ۶ میوه خشک سالم می‌پردازیم.

بادام

بادام سرشار از پروتئین، منبعی غنی از چربی‌های سالم، اسیدهای چرب امگا ۳ و ویتامین‌ها به ویژه ویتامین E و مواد معدنی مانند منیزیم و فسفر است. خوردن آن به بهبود سیستم ایمنی کمک می کند.

خرما

خرما یک شیرین کننده طبیعی و منبع خوبی برای انرژی و حاوی مواد معدنی ضروری مانند پتاسیم، منیزیم و مس است. خرما را می‌توان به عنوان میان وعده مصرف کرد.

کشمش

کشمش یا انگور خشک سرشار از آهن، پتاسیم و آنتی اکسیدان است. کشمش را می توان به مواد غذایی دیگر اضافه کرد یا در پخت برای شیرینی طبیعی استفاده کرد.

انجیر خشک

انجیر خشک منبع خوبی از فیبر غذایی، ویتامین‌ها و مواد معدنی است. این میوه خشک حاوی کلسیم، پتاسیم، منیزیم و آهن است.

زردآلوی خشک یا قیسی

زردآلو خشک منبع خوبی از ویتامین A، پتاسیم و فیبر غذایی است. این میوه یک میان وعده شیرین و رضایت بخش است.

گردو

گردو سرشار از اسیدهای چرب امگا ۳ است که برای سلامت قلب مفید است. این میوه همچنین حاوی آنتی اکسیدان، فیبر و مواد معدنی ضروری مانند مس و منگنز است. گنجاندن یک مشت گردو در رژیم غذایی می تواند یک انتخاب مغذی باشد.

زبان شناسی انگلیسی ترجمه درمان سلامت غذا
سوال شده در Hadi Zanganeh
546 امتیاز

500 کاراکتر باقی مانده

1 جواب

7
Eat these dried fruits to avoid catching a virus
Body needs to boost its immune system in Autumn and Winter seasons more than any other times. Because of different viruses spreading into the air and the appearance of different types of cold and the flu in these two seasons, body's immune system will be reduced and need boosting.
Taking different types of pills and drugs is not only not enough but harmful. Creating some changes in the eating diet and paying more attention to winter fruits and especially dried fruits rich in vitamins and minerals can also boost body's immune system. In this text, we are going to talk about 6 healthy dried fruits.
Almond
Almonds are full of protein, a rich source of healthy fats, fatty Omega3 acids and vitamins such as vitamin E and minerals such as magnesium and phosphorus. Eating it will help improve the immune system.
Date
Dates are natural sweeteners and a good source for energy having necessary minerals such as potassium, magnesium and copper. You can consume date as a snack.
Raisin
Raisin or dried grape is full of iron, potassium and antioxidants. You can add raisins to other food materials or use them as a natural sweetener for cooking.
Dried fig
Dried fig is a good source of food fibers, vitamins, and minerals. This dried fruit includes Calcium, potassium, magnesium and iron.
Dried apricot
Dried apricot is a good source of Vitamin A, potassium and food fiber. This fruit is a sweet and satisfactory snack.
Walnut
Walnut is full of fatty Omega3 acids which is good for heart health. This fruit is also full of necessary antioxidants, fiber and minerals like copper and manganese. Putting a fistful of walnut in your food diet and be a nutritional choice.
جواب داده شده در پارسا بهرامی
16k امتیاز

500 کاراکتر باقی مانده


جواب شما
     
.....
×

×

جعبه لام تا کام


وب سایت لام تا کام جهت نمایش استاندارد و کاربردی در تمامی نمایشگر ها بهینه شده است.

تبلیغات توضیحی


داپ اَپ اولین پلتفرم کش‌بک در ایران
اگه میخوای از خریدهایی که میکنی، پاداش نقدی دریافت کنی داپ اَپ رو نصب کن.

تبلیغات تصویری