جستجو در بخش : سوال جواب منابع اسلامی لغت نامه ها قوانین و مصوبات نقل قل ها
×

فرم ورود

ورود با گوگل ورود با گوگل ورود با تلگرام ورود با تلگرام
رمز عبور را فراموش کرده ام عضو نیستم، می خواهم عضو شوم
×

×

آدرس بخش انتخاب شده


جهت کپی کردن میتوانید از دکمه های Ctrl + C استفاده کنید
رویداد ها - امتیازات
در حال بارگذاری
×

رویداد ها - امتیازات

برای بررسی عملکرد فعالیت و امتیازات خود باید در وب سایت وارد باشید. در صورت عضویت از بخش بالای صفحه وارد شوید، در غیر این صورت از دکمه پایین، مستقیم به صفحه ثبت نام وارد شوید.

×
×
×

دلیل درخواست بستن پست

کلیه پست هایی که جنبه تبلیغاتی داشته، محتوای اسپم و بی مفهوم در این دسته قرار میگیرند. همچنین پست هایی که به منظور گرفتن بک لینک درج می شوند شامل این مورد هستند.
حاوی مفاهیم غیر اخلاقی، سیاسی و یا توهین آمیز. کلیه پست هایی که از نظر محتوایی نیاز به بررسی و یا حذف شدن دارند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی با عدم جزئیات کافی و مورد نیاز. کلیه پست هایی که منظور نویسنده به وضوح مشخص نیست و نیازمند توضیحات و جزئیات بیشتر می باشند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی بی ربط با موضوعیت سرفصل کلی. کلیه پست هایی که از منظر مفهوم و مضمون ارتباطی با عنوان اصلی سوال ندارند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی دلخواه و بر پایه سلیقه. کلیه پست هایی که یک پاسخ مشخص ندارند و متوانند چندین پاسخ متفاوت و صحیح داشته باشند که کاملا مبتنی بر نظر شخصی افراد هستند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی در حوزه خیلی وسیع. کلیه پست هایی که از نظر محتوایی در یک حوزه ی وسیعی قرار دارند و مشخصا به یک موضوع خاصی اشاره ندارند که پاسخدهی به آن ها مستلزم تشریح مفاهیمی کلی می باشند در این دسته قرار می گیرند.
قبلا در لام تا کام مطرح شده. پست هایی که دقیقا با همین محتوا و مضمون قبلا در وب سایت لام تا کام درج شده اند، با ذکر آدرس منبع تکراری با پست حال حاضر شامل این دسته هستند. تکراری است با:
به سایر دلایل، نیازمند به بررسی توسط مدیر. به هر دلیل غیری که پست را نیازمند بررسی توسط مدیر کرده، با ذکر دلیل، در این دسته قرار میگیرد.
ارسال رای بستن

ترجمه فارسی به انگلیسی ((با خوردن این میوه دیگر سکته مغزی نمی کنید))


6
0
87

سلام این متن رو برام به انگلیسی ترجمه کنید:

با خوردن این میوه دیگر سکته مغزی نمی کنید

لیمو در گروه مرکبات قرار می‌گیرد و سرشار از ویتامین ث و فولات (ب۹) است که با کارهایی نظیر مهار استرس اکسیداتیو، کاهش التهاب و کمک به واکنش‌های ایمنی بدن نقشی حیاتی در تقویت سیستم ایمنی ایفا می‌کنند.

آیا می دانید لیمو چه فواید زیادی برای سلامت بدن دارد؟ سیستم ایمنی بدن را تقویت می‌کند.

خطر سکته مغزی را کاهش می‌دهد

رژیم غذایی یکی از مهم‌ترین عوامل در افزایش خطر سکته مغزی است، اما با اصلاح سبک زندگی می‌توان این خطر را تا ۸۰ درصد کاهش داد. فلاونوئیدهای (مواد مغذی در گیاهان) موجود در مرکبات خطر سکته مغزی ایسکمی (ischemic، لخته شدن خون در رگ منتهی به مغز) در زنان را کاهش می‌دهند.

فشار خون را کاهش می‌دهد

فلاونوئیدها و عصاره پوست لیمو ممکن است باعث کاهش فشار خون شوند. مصرف لیمو بر فشار خون را کاهش می دهد.

از سرطان جلوگیری می‌کند

نتایج به‌دست‌آمده از فراتحلیل نشان می‌دهد که مصرف زیاد مرکبات خطر ابتلا به سرطان ریه را تا ۹ درصد کاهش و جذب آهن را افزایش می‌دهد.

از آسم جلوگیری می‌کند

مصرف روزانه میوه‌ها و سبزیجات احتمال بروز آسم و خس‌خس سینه را کاهش می‌دهد. مصرف زیاد مرکبات مثل لیمو نیز کاهش خطر علائم آسم را به همراه داشت.

به کاهش وزن کمک می‌کند

لیمو باعث می‌شود حس سیری سریع‌تر سراغتان بیاید. متخصصان دریافتند که آب‌لیمو در مقایسه با آب، باعث افزایش ۱.۵ برابری حجم معده می‌شود و در کاهش اشتها موثر است.

آیا مصرف لیمو می‌تواند مضر باشد؟

مصرف لیمو به‌طور کلی بی‌خطر است، اما اعتدال در خوردن آن بسیار مهم است.

افراد مبتلا به رفلاکس معده به مری، کسانی که حساسیت به لیمو یا مرکبات دارند، یا آن‌هایی که زخم‌های دهانی دارند نباید لیمو مصرف کنند.

زبان شناسی انگلیسی پزشکی پیراپزشکی ترجمه غذا
سوال شده در اکبر بهرامی
561 امتیاز

500 کاراکتر باقی مانده

1 جواب

5
By eating this fruit you will not have a brain stroke
Limes are categorized as citrons and is full of vitamin C and Folate (B9) which by actions like restraining Oxidative stress, reducing the inflammation, and helping the reactions in body's immune system will play an important part in boosting the immune system.
Do you know the very benefits of lime for our body's health? It boosts the immune system.
Lowers the risk of brain stroke
Food diet is one of the important factors in increasing the brain stroke risk. But by fixing the lifestyle, we can reduce this danger up to 80 percent. The flavus (nutrients in plants) in the citrons lowers the risk of ischemic brain stroke and the blood clotting in the veins leading to the brain (in women).
It lowers the blood pressure
The flavus and the lime peel extract can lower the blood pressure. Eating lime will lower the blood pressure.
It prevents cancer
The results by the Superanalysis show that too much eating of the citrons will lower the risk of lung cancer up to 9 percent and increase the absorption of iron.
It prevents asthma
The daily use of fruits and vegetables reduces the possibility of the signs of asthma and wheezing. Using the citrons like limes too much will also result in lowering the symptoms of asthma.
It helps losing weight
Limes help you feel full faster. The specialists have discovered that the lime juice will lead to the increase in the stomach size by 1.5 times compared to water and is effective on reducing the appetite.
Can using lime be harmful?
Eating lime is safe in general but being moderate in eating it is very important.
Those suffering from Gastroesophageal reflux, those sensitive to limes or citrons, or those with mouth ulcer should not use lime.
جواب داده شده در English Today
19.4k امتیاز

500 کاراکتر باقی مانده


جواب شما
     
.....
×

×

جعبه لام تا کام


لام تا کام نسخه صفحه کلید نیز راه اندازی شده است. شما با استفاده از کلیدهای موجود بر روی صفحه کلید دستگاهتان می توانید با وب سایت ارتباط برقرار کنید.
لیست کلید های میانبر

تبلیغات توضیحی


داپ اَپ اولین پلتفرم کش‌بک در ایران
اگه میخوای از خریدهایی که میکنی، پاداش نقدی دریافت کنی داپ اَپ رو نصب کن.

تبلیغات تصویری