جستجو در بخش : سوال جواب منابع اسلامی لغت نامه ها قوانین و مصوبات نقل قل ها
×

فرم ورود

ورود با گوگل ورود با گوگل ورود با تلگرام ورود با تلگرام
رمز عبور را فراموش کرده ام عضو نیستم، می خواهم عضو شوم
×

×

آدرس بخش انتخاب شده


جهت کپی کردن میتوانید از دکمه های Ctrl + C استفاده کنید
رویداد ها - امتیازات
در حال بارگذاری
×

رویداد ها - امتیازات

برای بررسی عملکرد فعالیت و امتیازات خود باید در وب سایت وارد باشید. در صورت عضویت از بخش بالای صفحه وارد شوید، در غیر این صورت از دکمه پایین، مستقیم به صفحه ثبت نام وارد شوید.

×
×
×

دلیل درخواست بستن پست

کلیه پست هایی که جنبه تبلیغاتی داشته، محتوای اسپم و بی مفهوم در این دسته قرار میگیرند. همچنین پست هایی که به منظور گرفتن بک لینک درج می شوند شامل این مورد هستند.
حاوی مفاهیم غیر اخلاقی، سیاسی و یا توهین آمیز. کلیه پست هایی که از نظر محتوایی نیاز به بررسی و یا حذف شدن دارند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی با عدم جزئیات کافی و مورد نیاز. کلیه پست هایی که منظور نویسنده به وضوح مشخص نیست و نیازمند توضیحات و جزئیات بیشتر می باشند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی بی ربط با موضوعیت سرفصل کلی. کلیه پست هایی که از منظر مفهوم و مضمون ارتباطی با عنوان اصلی سوال ندارند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی دلخواه و بر پایه سلیقه. کلیه پست هایی که یک پاسخ مشخص ندارند و متوانند چندین پاسخ متفاوت و صحیح داشته باشند که کاملا مبتنی بر نظر شخصی افراد هستند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی در حوزه خیلی وسیع. کلیه پست هایی که از نظر محتوایی در یک حوزه ی وسیعی قرار دارند و مشخصا به یک موضوع خاصی اشاره ندارند که پاسخدهی به آن ها مستلزم تشریح مفاهیمی کلی می باشند در این دسته قرار می گیرند.
قبلا در لام تا کام مطرح شده. پست هایی که دقیقا با همین محتوا و مضمون قبلا در وب سایت لام تا کام درج شده اند، با ذکر آدرس منبع تکراری با پست حال حاضر شامل این دسته هستند. تکراری است با:
به سایر دلایل، نیازمند به بررسی توسط مدیر. به هر دلیل غیری که پست را نیازمند بررسی توسط مدیر کرده، با ذکر دلیل، در این دسته قرار میگیرد.
ارسال رای بستن

ترجمه فارسی به انگلیسی ((لنوو از لپ‌تاپ جذابی با قابلیت تغییر طرح بدنه رونمایی کرد))


6
0
139

این متن رو به انگلیسی بی زحمت برام ترجمه کنید:

لنوو از لپ‌تاپ جذابی با قابلیت تغییر طرح بدنه رونمایی کرد

در پشت نمایشگر لپ‌تاپ جدید لنوو صفحه جوهر الکترونیکی مخصوصی تعبیه شده است که قابلیت نمایش 1000 طرح مختلف را دارد.

لنوو تاکنون در نمایشگاه CES از لپ‌تاپ‌های مختلفی رونمایی کرده است؛ ازجمله لپ‌تاپ هیبریدی که دو سیستم‌عامل اندروید و ویندوز را ارائه می‌دهد. حالا این شرکت از لپ‌تاپ ThinkBook 13x Gen 4 SPE نیز رونمایی کرده که در کاور پشتی نمایشگر آن صفحه جوهر الکترونیکی مخصوصی به نام E-ink Prism به‌کار رفته است. با این قابلیت می‌توان طرح‌های مختلفی در قاب پشت لپ‌تاپ ایجاد کرد.

براساس گزارشی تازه، لنوو می‌گوید این صفحه از 1000 تصویر مختلف پشتیبانی می‌کند و شما را قادر می سازد تا پوشش بیرونی لپ‌تاپ خود را به‌دلخواه شخصی‌سازی کنید. وضوح صفحه‌نمایش این جوهر الکترونیکی فوق‌العاده به‌نظر می‌رسد و با نمایشگرهای معمولی متفاوت است.

مشخصات و قیمت لپ‌تاپ ThinkBook 13x Gen 4 SPE لنوو

لپ‌تاپ جدید لنوو ابعاد باریکی دارد و وزن آن 998 گرم است. همچنین این دستگاه به پردازنده Intel Core Ultra مجهز شده و صفحه‌نمایش 13 اینچی آن رفرش‌ریت 120 هرتزی با وضوح 2.8K دارد.

لنوو همچنین این لپ‌تاپ را اولین محصول بدون کربن خود می‌نامد؛ این ادعا توسط مؤسسه استاندارد بریتانیا نیز تأیید شده است.

کاور جوهر الکترونیکی Prism فعلاً نهایی نشده است و مشخص نیست که لنوو آن را عرضه عمومی می‌کند یا خیر؛ اما این لپ‌تاپ بدون این صفحه با نام ThinkBook 13x Gen 4 در سه‌ماهه اول سال 2024 با قیمت پایه 1399 دلار در دسترس خواهد بود.

زبان شناسی انگلیسی ترجمه کامپیوتر کلمات واژگان
سوال شده در رویا نیک نام
604 امتیاز

500 کاراکتر باقی مانده

1 جواب

6
Lenovo unveiled a new laptop with the feature of changing the body design
There is a special E-INK DISPLAY on the back of the screen of the new Lenovo laptop which has the ability to show 1000 different designs.
Up until now, Lenovo has unveiled different laptops in the CES exhibition including a hybrid laptop which offers two Android and iOS operating systems. Now this company has also unveiled the ThinkBook 13x Gen 4 SPE which has a special E-INK DISPLAY on the back designed on the back cover of its screen called E-ink Prism. With this feature, you can create different designs on the rear frame of this laptop.
According to a new report, Lenovo says that this screen supports 1000 different photos and enables you to customize the outer covering of your laptop according to your desire. The transparency of the screen of this E-ink seems extraordinary and is different from regular screens.
The features and price of ThinkBook 13x Gen 4 SPE laptop of Lenovo
The new laptop of Lenovo has thin dimensions and weighs 998 grams. This device is also equipped with Ultra Intel Core processor and its 13-inch screen has a refresh rate of 120 HZ with 2.8 K resolution.
Lenovo also calls this laptop as its first carbonless product. This claim is also confirmed by the British standard.
The E-ink prism cover is not finalized yet and it is not clear whether Lenovo will make it public or not. But this laptop without this screen called ThinkBook 13x Gen 4 will be available in the first three months of 2024.
جواب داده شده در پارسا بهرامی
16k امتیاز

500 کاراکتر باقی مانده


جواب شما
     
.....
×

×

جعبه لام تا کام


لام تا کام نسخه صفحه کلید نیز راه اندازی شده است. شما با استفاده از کلیدهای موجود بر روی صفحه کلید دستگاهتان می توانید با وب سایت ارتباط برقرار کنید.
لیست کلید های میانبر

تبلیغات توضیحی


داپ اَپ اولین پلتفرم کش‌بک در ایران
اگه میخوای از خریدهایی که میکنی، پاداش نقدی دریافت کنی داپ اَپ رو نصب کن.

تبلیغات تصویری