جستجو در بخش : سوال جواب منابع اسلامی لغت نامه ها قوانین و مصوبات نقل قل ها
×

فرم ورود

ورود با گوگل ورود با گوگل ورود با تلگرام ورود با تلگرام
رمز عبور را فراموش کرده ام عضو نیستم، می خواهم عضو شوم
×

×

آدرس بخش انتخاب شده


جهت کپی کردن میتوانید از دکمه های Ctrl + C استفاده کنید
رویداد ها - امتیازات
در حال بارگذاری
×

رویداد ها - امتیازات

برای بررسی عملکرد فعالیت و امتیازات خود باید در وب سایت وارد باشید. در صورت عضویت از بخش بالای صفحه وارد شوید، در غیر این صورت از دکمه پایین، مستقیم به صفحه ثبت نام وارد شوید.

×
×
×

دلیل درخواست بستن پست

کلیه پست هایی که جنبه تبلیغاتی داشته، محتوای اسپم و بی مفهوم در این دسته قرار میگیرند. همچنین پست هایی که به منظور گرفتن بک لینک درج می شوند شامل این مورد هستند.
حاوی مفاهیم غیر اخلاقی، سیاسی و یا توهین آمیز. کلیه پست هایی که از نظر محتوایی نیاز به بررسی و یا حذف شدن دارند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی با عدم جزئیات کافی و مورد نیاز. کلیه پست هایی که منظور نویسنده به وضوح مشخص نیست و نیازمند توضیحات و جزئیات بیشتر می باشند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی بی ربط با موضوعیت سرفصل کلی. کلیه پست هایی که از منظر مفهوم و مضمون ارتباطی با عنوان اصلی سوال ندارند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی دلخواه و بر پایه سلیقه. کلیه پست هایی که یک پاسخ مشخص ندارند و متوانند چندین پاسخ متفاوت و صحیح داشته باشند که کاملا مبتنی بر نظر شخصی افراد هستند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی در حوزه خیلی وسیع. کلیه پست هایی که از نظر محتوایی در یک حوزه ی وسیعی قرار دارند و مشخصا به یک موضوع خاصی اشاره ندارند که پاسخدهی به آن ها مستلزم تشریح مفاهیمی کلی می باشند در این دسته قرار می گیرند.
قبلا در لام تا کام مطرح شده. پست هایی که دقیقا با همین محتوا و مضمون قبلا در وب سایت لام تا کام درج شده اند، با ذکر آدرس منبع تکراری با پست حال حاضر شامل این دسته هستند. تکراری است با:
به سایر دلایل، نیازمند به بررسی توسط مدیر. به هر دلیل غیری که پست را نیازمند بررسی توسط مدیر کرده، با ذکر دلیل، در این دسته قرار میگیرد.
ارسال رای بستن

یک آنتی‌بیوتیک طبیعی که برای درمان گلودرد و سرماخوردگی معجزه می‌کند


8
0
101

سلام. این متن رو برای من ترجمه می کنید؟

یک آنتی‌بیوتیک طبیعی که برای درمان گلودرد و سرماخوردگی معجزه می‌کند

شلغم یک ریشه‌ خوراکی است که خواص فراوانی برای سلامت بدن دارد. این ریشه از سالیان دراز در بین مردم محبوب بوده و در فصل های سرد سال برای جلوگیری از سرما خوردگی یا هر بیماری دیگری استفاده می شود.

رایج‌ترین انواع شلغم‌ رنگ بنفش، قرمز یا سبز در قسمت بیرونی دارند و داخل آن‌ها سفید است، هم ریشه و هم برگ‌های این گیاه قابل خوردن و سرشار از انواع ویتامین‌ها و مواد مغذی است.

شلغم یک آنتی‌بیوتیک طبیعی است که خواص فراوانی دارد، روش مصرف شلغم برای سرماخوردگی ساده است و به راحتی می‌توان معجون شلغم و عسل را در منزل تهیه کرد.

شلغم چه فایده‌هایی دارد؟

مزاج گرم و معتدل بوده

مقاومت بدن را در برابر بیماری‌های ویروسی و عفونی بالا می‌برد

شلغم را با این روش استفاده کنیم

شلغم‌ها را شسته و فقط سر شلغم‌ها را جدا کنید، داخل شلغم را خالی کرده و درون هر یک از شلغم‌ها یک قاشق مرباخوری عسل بریزید، شلغم‌ها را به صورت ایستاده درون ظرفی گذاشته و به مدت یک شب تا صبح، داخل یخچال بگذارید، روز بعد، مایع جمع شده داخل شلغم‌ها را میل کنید، با ترکیب عسل و شلغم علایم سرماخوردگی را در کودکان کاهش دهید.

سوپ شلغم درمان‌کننده فوق العاده سرماخوردگی

سوپ شلغم خاصیت فوق‌العاده‌ای برای درمان سرماخوردگی دارد. برای درست کردن این سوپ باید سوپ جو ساده ای درست کنید و شلغم را خرد کرده و به آن اضافه کنید.

بخور شلغم برای درمان سرما خوردگی

برای استفاده از فواید شلغم می‌توانید از بخور شلغم آب‌پز یا بخارپز استفاده کنید که این کار سینوس ها را باز کرده و گرفتگی بینی را برطرف می کند. برای این کار آب شلغم پخته را در ظرفی ریخته و با آن بخور کنید.

غرغره آب شلغم

می‌توانید برای درمان گلو درد آب شلغم را غرغره کنید، خواص فوق‌العاده موجود در آب این خوردنی پرفایده به شما در درمان گلودرد کمک بسیاری می‌کند.

زبان شناسی انگلیسی ترجمه درمان سرماخوردگی علائم-بیماری-ها
سوال شده در purya Nimayi
614 امتیاز

500 کاراکتر باقی مانده

1 جواب

8
A natural anti biotic which performs miracles in curing sore throat and cold
Turnip is an edible root which has many benefits for health. This root has been popular for long years among people and is used in cold seasons of the year to prevent cold or any other diseases.
The most common types of turnip have a purple, red, or green color on the outside and the inside of them is white. Both the root as well as the leaves of this plant are edible and full of different vitamins and nutrients.
Turnip is a natural anti biotic which has many benefits. It is easy how to use turnip and you can easily make the turnip and honey electuary at home.
What are the benefits of turnip?
Hot and temperate nature
It increases the resistance of the body against viral and infectious diseases.
Make turnip in this way
Wash the turnips and separate just the head of the turnips. Empty the inside of them and pour a dessert spoon of honey inside of each. Put the turnips in an standing position on a dish and inside the fridge for one night-to-morning period. The next day, drink the liquid inside the turnips. You can reduce the cold in children by mixing honey with medium-cooked turnip.
The turnip soup is an extraordinary cure for cold
The turnip soup has an extraordinary benefit for curing cold. To make this soup, you will need to make a barley soup and cut the turnip and add it to it.
The turnip incense for curing cold
To use the benefits in turnip, you can use the poached or steamed turnip which will open your sinuses and clear the stuffy nose. To do this, you will need to pour the water of the cooked turnip inside a dish and inhale it.
gargling the water of the turnip
You can gargle the water of the turnip to heal the sore throat. The extraordinary benefits in the water of this useful edible will help you a lot in healing the sore throat.
جواب داده شده در Sina Abdollahi
17.3k امتیاز

500 کاراکتر باقی مانده


جواب شما
     
.....
×

×

جعبه لام تا کام


لام تا کام نسخه صفحه کلید نیز راه اندازی شده است. شما با استفاده از کلیدهای موجود بر روی صفحه کلید دستگاهتان می توانید با وب سایت ارتباط برقرار کنید.
لیست کلید های میانبر

تبلیغات توضیحی


داپ اَپ اولین پلتفرم کش‌بک در ایران
اگه میخوای از خریدهایی که میکنی، پاداش نقدی دریافت کنی داپ اَپ رو نصب کن.

تبلیغات تصویری