جستجو در بخش : سوال جواب منابع اسلامی لغت نامه ها قوانین و مصوبات نقل قل ها
×

فرم ورود

ورود با گوگل ورود با گوگل ورود با تلگرام ورود با تلگرام
رمز عبور را فراموش کرده ام عضو نیستم، می خواهم عضو شوم
×

×

آدرس بخش انتخاب شده


جهت کپی کردن میتوانید از دکمه های Ctrl + C استفاده کنید
رویداد ها - امتیازات
در حال بارگذاری
×

رویداد ها - امتیازات

برای بررسی عملکرد فعالیت و امتیازات خود باید در وب سایت وارد باشید. در صورت عضویت از بخش بالای صفحه وارد شوید، در غیر این صورت از دکمه پایین، مستقیم به صفحه ثبت نام وارد شوید.

×
×
×

دلیل درخواست بستن پست

کلیه پست هایی که جنبه تبلیغاتی داشته، محتوای اسپم و بی مفهوم در این دسته قرار میگیرند. همچنین پست هایی که به منظور گرفتن بک لینک درج می شوند شامل این مورد هستند.
حاوی مفاهیم غیر اخلاقی، سیاسی و یا توهین آمیز. کلیه پست هایی که از نظر محتوایی نیاز به بررسی و یا حذف شدن دارند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی با عدم جزئیات کافی و مورد نیاز. کلیه پست هایی که منظور نویسنده به وضوح مشخص نیست و نیازمند توضیحات و جزئیات بیشتر می باشند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی بی ربط با موضوعیت سرفصل کلی. کلیه پست هایی که از منظر مفهوم و مضمون ارتباطی با عنوان اصلی سوال ندارند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی دلخواه و بر پایه سلیقه. کلیه پست هایی که یک پاسخ مشخص ندارند و متوانند چندین پاسخ متفاوت و صحیح داشته باشند که کاملا مبتنی بر نظر شخصی افراد هستند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی در حوزه خیلی وسیع. کلیه پست هایی که از نظر محتوایی در یک حوزه ی وسیعی قرار دارند و مشخصا به یک موضوع خاصی اشاره ندارند که پاسخدهی به آن ها مستلزم تشریح مفاهیمی کلی می باشند در این دسته قرار می گیرند.
قبلا در لام تا کام مطرح شده. پست هایی که دقیقا با همین محتوا و مضمون قبلا در وب سایت لام تا کام درج شده اند، با ذکر آدرس منبع تکراری با پست حال حاضر شامل این دسته هستند. تکراری است با:
به سایر دلایل، نیازمند به بررسی توسط مدیر. به هر دلیل غیری که پست را نیازمند بررسی توسط مدیر کرده، با ذکر دلیل، در این دسته قرار میگیرد.
ارسال رای بستن

ترجمه فارسی به انگلیسی ((رویترز گزارش می‌دهد که کمیسیون بورس آمریکا ممکن است پیش از مهلت ۲۰ دی‌ماه وضعیت درخواست‌های ETF را مشخص کند))


9
0
146

این یه خبر ارز دیجیتال هست. اگر میشه برام ترجمش کنید ممنون میشم.

رویترز گزارش می‌دهد که کمیسیون بورس آمریکا ممکن است پیش از مهلت ۲۰ دی‌ماه وضعیت درخواست‌های ETF را مشخص کند

طبق گزارشی در رویترز، احتمالا کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا پیش از موعد ۲۰ دی‌ماه به ۱۴ مدیر دارایی که برای صدور ETF بیت‌کوین رقابت می‌کنند، درباره وضعیت درخواست های آنها اطلاع داد.

رویترز در گزارش خود به نقل از افراد آشنا با این روند نوشت که مدیران دارایی که تا قبل پایان سال، اصلاحات و درخواست‌های کمیسیون را رعایت کردند، ممکن است بتوانند در ۲۰ دی‌ماه فعالیت خود را آغاز کنند. طبق گزارش منتشر شده کمیسیون تا چهارشنبه هفته آینده احتمالا وضعیت درخواست‌های ETF را مشخص می‌کند.

برخی از ۱۴ مدیر دارایی که برای تایید ETFهای مشابه رقابت می‌کنند، قبلاً فرم‌هایی را به کمیسیون ارسال کرده‌اند که در آن تمام جزئیات فنی را توضیح داده‌اند. ETF بیت‌کوین پیشنهاد شده توسط Fidelity در حال حاضر دارای کمترین نرخ کارمزد یعنی ۰.۳۹٪ است. بسیاری از شرکت‌ها هنوز نرخ‌های برنامه ریزی شده خود را اعلام نکرده‌اند.

زبان شناسی ارز انگلیسی بورس بورس-اوراق-بهادار نرخ-ارز
سوال شده در بیتا بیگی
663 امتیاز

500 کاراکتر باقی مانده

1 جواب

9
Reuters reports that the SEC of America is possible to make the ETF requests condition clear before the January 10 deadline
According to a report by Reuters, the SEC of America may notify the 14 asset managers for Bitcoin ETF issuing before the January 10 deadline about the situation of their requests.
Reuters wrote wrote in its report quoting those individuals familiar with this trend that those asset managers who follow the reformations and requests of the commission are likely to be able to start their activity on January 10. According to a report issues by the commission until the coming Wednesday the ETF requests condition will become clear.
Some of the 14 asset managers who are competing for the similar ETFs, they have sent some forms to the commission before in which they have explained all of the technical details. The proposed Bitcoin ETF by the Fidelity has the lowest commission of %0.39 at the moment. Many of the companies have not announced their planned rates.
جواب داده شده در پارسا بهرامی
16k امتیاز

500 کاراکتر باقی مانده


جواب شما
     
.....
×

×

جعبه لام تا کام


لام تا کام نسخه صفحه کلید نیز راه اندازی شده است. شما با استفاده از کلیدهای موجود بر روی صفحه کلید دستگاهتان می توانید با وب سایت ارتباط برقرار کنید.
لیست کلید های میانبر

تبلیغات توضیحی


داپ اَپ اولین پلتفرم کش‌بک در ایران
اگه میخوای از خریدهایی که میکنی، پاداش نقدی دریافت کنی داپ اَپ رو نصب کن.

تبلیغات تصویری