جستجو در بخش : سوال جواب منابع اسلامی لغت نامه ها قوانین و مصوبات نقل قل ها
×

فرم ورود

ورود با گوگل ورود با گوگل ورود با تلگرام ورود با تلگرام
رمز عبور را فراموش کرده ام عضو نیستم، می خواهم عضو شوم
×

×

آدرس بخش انتخاب شده


جهت کپی کردن میتوانید از دکمه های Ctrl + C استفاده کنید
رویداد ها - امتیازات
در حال بارگذاری
×

رویداد ها - امتیازات

برای بررسی عملکرد فعالیت و امتیازات خود باید در وب سایت وارد باشید. در صورت عضویت از بخش بالای صفحه وارد شوید، در غیر این صورت از دکمه پایین، مستقیم به صفحه ثبت نام وارد شوید.

×
×
×

دلیل درخواست بستن پست

کلیه پست هایی که جنبه تبلیغاتی داشته، محتوای اسپم و بی مفهوم در این دسته قرار میگیرند. همچنین پست هایی که به منظور گرفتن بک لینک درج می شوند شامل این مورد هستند.
حاوی مفاهیم غیر اخلاقی، سیاسی و یا توهین آمیز. کلیه پست هایی که از نظر محتوایی نیاز به بررسی و یا حذف شدن دارند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی با عدم جزئیات کافی و مورد نیاز. کلیه پست هایی که منظور نویسنده به وضوح مشخص نیست و نیازمند توضیحات و جزئیات بیشتر می باشند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی بی ربط با موضوعیت سرفصل کلی. کلیه پست هایی که از منظر مفهوم و مضمون ارتباطی با عنوان اصلی سوال ندارند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی دلخواه و بر پایه سلیقه. کلیه پست هایی که یک پاسخ مشخص ندارند و متوانند چندین پاسخ متفاوت و صحیح داشته باشند که کاملا مبتنی بر نظر شخصی افراد هستند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی در حوزه خیلی وسیع. کلیه پست هایی که از نظر محتوایی در یک حوزه ی وسیعی قرار دارند و مشخصا به یک موضوع خاصی اشاره ندارند که پاسخدهی به آن ها مستلزم تشریح مفاهیمی کلی می باشند در این دسته قرار می گیرند.
قبلا در لام تا کام مطرح شده. پست هایی که دقیقا با همین محتوا و مضمون قبلا در وب سایت لام تا کام درج شده اند، با ذکر آدرس منبع تکراری با پست حال حاضر شامل این دسته هستند. تکراری است با:
به سایر دلایل، نیازمند به بررسی توسط مدیر. به هر دلیل غیری که پست را نیازمند بررسی توسط مدیر کرده، با ذکر دلیل، در این دسته قرار میگیرد.
ارسال رای بستن

ترجمه فارسی به انگلیسی ((هشدار نیروهای مسلح یمن به آمریکا/ البخیتی: نیروهایمان برای نبرد اصلی با آمریکا مشتاق و آماده هستند))


7
0
79

این خبر رو ممنون میشم برام به انگلیسی ترجمه کنید:

هشدار نیروهای مسلح یمن به آمریکا/ البخیتی: نیروهایمان برای نبرد اصلی با آمریکا مشتاق و آماده هستند

یک عضو جنبش انصارالله تصریح کرد که یمن در هر نبردی هم چون نبرد اخلاقی علیه ائتلاف آمریکایی پیروز خواهد شد.

«محمد البخیتی» عضو دفتر سیاسی انصارالله گفت: یمن همان‌طور که در نبرد اخلاقی علیه ائتلاف آمریکایی پیروز شد، در هر نبرد نظامی در صورتی که مورد تجاوز قرار گیرد، پیروز خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: پیام ما به دشمنان این است که نیروهای مسلح یمن برای اوج رویارویی با دشمن اصلی که همان ایالات متحده است، مشتاق و آماده هستند.

البخیتی گفت: سید الحوثی (رهبر انصارالله) تأکید کرد که کشتی‌های آمریکایی در صورتی که آمریکا به یمن تجاوز کند، مورد هدف مستقیم قرار خواهند گرفت و آمریکایی‌ها جدی بودن این تصمیم را می‌دانند.

هشدار نیروهای مسلح یمن: به آمریکا درباره پیامدهای هرگونه تجاوزگری به کشورمان هشدار می‌دهیم

نیروهای مسلح یمن: به تمام کشورهایی که آمریکا تلاش می‌کند آنها را در دام خود برای حمایت از کشتی‌های دشمن صهیونیستی گرفتار کند، هشدار می‌دهیم.

در اتخاذ هرگونه اقدام برای دفاع از کشورمان و مقابله با هرگونه تجاوزگری در چارچوب وظایف و مسئولیت‌های دینی و ملی خود تردید به خود راه نخواهیم داد.

زبان شناسی اخبار-بین-الملل انگلیسی ترجمه فارسی واژگان
سوال شده در سیمین اصفهانی
591 امتیاز

500 کاراکتر باقی مانده

1 جواب

7
Yemen armed forces warning America/ Albakhiti "our forces are eager and ready for the main combat against America
One member of Ansar Allah movement reiterated that Yemen will win in every combat like the ethical combat against the American coalition.
Mohammad Albakhiti, a member of the political office of Ansar Allah said "the same way as Yemen won in the ethical combat against the American coalition, they will also win in any other combat in case of being invaded.
He reminded that "Our message to the enemy is that Yemen's armed forces are eager and ready for the peak of the confrontation with the main enemy which is the United States.
Albakhiti said "Seyyed Alhosa, the Ansar Allah leader, emphasized that in case America invades Yemen, the American ships will be put under direct target and Americans know about the seriousness of this decision."
Yemen's armed forces warning: we warn America about the ramifications of any kind of invasion of our country
Armed forces of Yemen "We warn all of the countries which America is trying to pull into the trap of supporting the Zionist enemy ships."
We will not let in any doubts in making a decision to defend our country and oppose any invader within our religious and national framework and responsibilities.
جواب داده شده در Sina Abdollahi
17.3k امتیاز

500 کاراکتر باقی مانده


جواب شما
     
.....
×

×

جعبه لام تا کام


وب سایت لام تا کام جهت نمایش استاندارد و کاربردی در تمامی نمایشگر ها بهینه شده است.

تبلیغات توضیحی


داپ اَپ اولین پلتفرم کش‌بک در ایران
اگه میخوای از خریدهایی که میکنی، پاداش نقدی دریافت کنی داپ اَپ رو نصب کن.

تبلیغات تصویری