جستجو در بخش : سوال جواب منابع اسلامی لغت نامه ها قوانین و مصوبات نقل قل ها
×

فرم ورود

ورود با گوگل ورود با گوگل ورود با تلگرام ورود با تلگرام
رمز عبور را فراموش کرده ام عضو نیستم، می خواهم عضو شوم
×

×

آدرس بخش انتخاب شده


جهت کپی کردن میتوانید از دکمه های Ctrl + C استفاده کنید
رویداد ها - امتیازات
در حال بارگذاری
×

رویداد ها - امتیازات

برای بررسی عملکرد فعالیت و امتیازات خود باید در وب سایت وارد باشید. در صورت عضویت از بخش بالای صفحه وارد شوید، در غیر این صورت از دکمه پایین، مستقیم به صفحه ثبت نام وارد شوید.

×
×
×

دلیل درخواست بستن پست

کلیه پست هایی که جنبه تبلیغاتی داشته، محتوای اسپم و بی مفهوم در این دسته قرار میگیرند. همچنین پست هایی که به منظور گرفتن بک لینک درج می شوند شامل این مورد هستند.
حاوی مفاهیم غیر اخلاقی، سیاسی و یا توهین آمیز. کلیه پست هایی که از نظر محتوایی نیاز به بررسی و یا حذف شدن دارند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی با عدم جزئیات کافی و مورد نیاز. کلیه پست هایی که منظور نویسنده به وضوح مشخص نیست و نیازمند توضیحات و جزئیات بیشتر می باشند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی بی ربط با موضوعیت سرفصل کلی. کلیه پست هایی که از منظر مفهوم و مضمون ارتباطی با عنوان اصلی سوال ندارند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی دلخواه و بر پایه سلیقه. کلیه پست هایی که یک پاسخ مشخص ندارند و متوانند چندین پاسخ متفاوت و صحیح داشته باشند که کاملا مبتنی بر نظر شخصی افراد هستند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی در حوزه خیلی وسیع. کلیه پست هایی که از نظر محتوایی در یک حوزه ی وسیعی قرار دارند و مشخصا به یک موضوع خاصی اشاره ندارند که پاسخدهی به آن ها مستلزم تشریح مفاهیمی کلی می باشند در این دسته قرار می گیرند.
قبلا در لام تا کام مطرح شده. پست هایی که دقیقا با همین محتوا و مضمون قبلا در وب سایت لام تا کام درج شده اند، با ذکر آدرس منبع تکراری با پست حال حاضر شامل این دسته هستند. تکراری است با:
به سایر دلایل، نیازمند به بررسی توسط مدیر. به هر دلیل غیری که پست را نیازمند بررسی توسط مدیر کرده، با ذکر دلیل، در این دسته قرار میگیرد.
ارسال رای بستن

ترجمه فارسی به انگلیسی ((دانشمندان نشان دادند: هوش مصنوعی می‌تواند اتفاقات آینده زندگی افراد را پیش‌بینی کند))


6
0
160

ایم کنم رو اگر میشه بی زحمت برام به انگلیسی ترجمه کنید:

دانشمندان نشان دادند: هوش مصنوعی می‌تواند اتفاقات آینده زندگی افراد را پیش‌بینی کند

محققان در مقاله‌ای نشان داده‌اند که هوش مصنوعی با دریافت اطلاعات کافی می‌تواند پیش‌بینی کند که در آینده زندگی شما چه اتفاقاتی می‌افتد.

محققانی از کشورهای مختلف در مقاله‌ای نشان داده‌اند که اگر حجم زیادی از اطلاعات مربوط به زندگی افراد را به مدل‌های هوش مصنوعی ترنسفورمر بدهیماین مدل‌ها می‌توانند داده‌ها را به‌صورت سیستماتیک سازمان‌دهی و پیش‌بینی کنند که در آینده زندگی افراد چه اتفاقاتی رخ خواهد داد و حتی بگویند که یک نفر چه زمانی ممکن است بمیرد.

پیش‌بینی آینده زندگی انسان‌ها با کمک هوش مصنوعی

پس از آنکه این مدل با این داده‌ها آموزش داده شد، توانست الگوهای داخل آن را پیدا کند و در مقایسه با سایر شبکه‌های عصبی پیشرفته عملکرد بهتری در تحلیل آن‌ها از خود نشان دهد. این مدل همچنین بهتر از رقبا توانست شخصیت و زمان مرگ افراد را با دقت بالا پیش‌بینی کند.

پیش‌بینی‌های مدل Life2vec درواقع پاسخ سؤال‌های کلی است؛ مثلاً: آیا فرد در چهار سال آینده خواهد مرد؟ زمانی که دانشمندان پاسخ‌های این مدل را بررسی کردند، متوجه شدند که این پاسخ‌ها با یافته‌های علوم اجتماعی همخوانی دارد؛ برای نمونه، افرادی که در موقعیت‌های مدیریتی قرار داشتند یا درآمد بالایی داشتند، شانس بیشتری برای ادامه زندگی داشتند. درعین‌حال، مردبودن، مهارت‌داشتن و ابتلا به بیماری‌های روانی می‌تواند خطر مرگ را در شما افزایش دهد.

محققان می‌گویند: «نکته هیجان‌انگیز در نظر گرفتن حیات انسان به‌عنوان دنباله‌ای طولانی از وقایع است؛ شبیه جمله‌ای که یک دنباله طولانی از کلمات به‌حساب می‌آید. این مسئله همان چیزی است که مدل‌های ترنسفورمر معمولاً برای آن به‌کار می‌روند، ولی ما در این آزمایش از این داده‌ها برای تحلیل چیزی که به آن دنباله حیات می‌گوییم، استفاده کردیم؛ یعنی رویدادهایی که در زندگی یک انسان رخ داده است.»

دانشمندان می‌گویند با توجه به حجم عظیم اطلاعاتی که از زندگی خصوصی انسان‌ها در اختیار این هوش مصنوعی قرار گرفته است، استفاده از آن ریسک‌های زیادی به‌همراه دارد و باید بسیار محتاط بود. آن ها در قدم بعدی از انواع دیگر اطلاعات ازجمله متن و تصاویر یا اطلاعاتی درباره روابط اجتماعی در این کنند. چنین اطلاعاتی می‌تواند سطح جدیدی از تعامل میان علوم اجتماعی و سلامت را فراهم کند.

زبان شناسی اخبار-بین-الملل انگلیسی درمان علائم-بیماری-ها هوش
سوال شده در ناصر رامین فر
615 امتیاز

500 کاراکتر باقی مانده

1 جواب

6
Scientists showed: AI can predict the future events of people's life
Researchers have shown in an article that AI can receive enough data to predict what will happen in your future life.
Some researchers from different countries have shown in a research that if we give a wide range of data about people's life to the Transformer AI, these models can organize the data systematically and predict what will happen in the future life of the individuals and even say when a person will die.
Predicting the future of people using the AI's help
After this model is trained with these data, it could find the patterns inside it and show a better performance in analyzing them compared to the advanced neural networks.
The Life2vec's prediction is actually answering the general questions such as "Will the person die in the next 4 years?". When the scientists examined the answers of this model, they found out that these answers match the social sciences' findings. For instance, those who were in management positions or had a high income, had a higher chance for continuing their life. Meanwhile, being a man, having a skill, and being sick to mental diseases can increase the danger of death in you.
Researchers say "The interesting point is considering human life as a long sequence of events; like a sentence which is long sequence of events. This issue is what the transformer models are used for. But in this experiment we used these data for analyzing what is called a sequence of life. That is what has happened in a person's life."
Scientists say that according to a vast amount of information given to the AI, using it will have many risks and we need to be very cautious. In the next step, they will use other types of information such as texts, pictures, or information about social communications. This information will provide a new level of interaction between social sciences and health.
جواب داده شده در پارسا بهرامی
16k امتیاز

500 کاراکتر باقی مانده


جواب شما
     
.....
×

×

جعبه لام تا کام


لام تا کام نسخه صفحه کلید نیز راه اندازی شده است. شما با استفاده از کلیدهای موجود بر روی صفحه کلید دستگاهتان می توانید با وب سایت ارتباط برقرار کنید.
لیست کلید های میانبر

تبلیغات توضیحی


داپ اَپ اولین پلتفرم کش‌بک در ایران
اگه میخوای از خریدهایی که میکنی، پاداش نقدی دریافت کنی داپ اَپ رو نصب کن.

تبلیغات تصویری