جستجو در بخش : سوال جواب منابع اسلامی لغت نامه ها قوانین و مصوبات نقل قل ها
×

فرم ورود

ورود با گوگل ورود با گوگل ورود با تلگرام ورود با تلگرام
رمز عبور را فراموش کرده ام عضو نیستم، می خواهم عضو شوم
×

×

آدرس بخش انتخاب شده


جهت کپی کردن میتوانید از دکمه های Ctrl + C استفاده کنید
رویداد ها - امتیازات
در حال بارگذاری
×

رویداد ها - امتیازات

برای بررسی عملکرد فعالیت و امتیازات خود باید در وب سایت وارد باشید. در صورت عضویت از بخش بالای صفحه وارد شوید، در غیر این صورت از دکمه پایین، مستقیم به صفحه ثبت نام وارد شوید.

×
×
×

دلیل درخواست بستن پست

کلیه پست هایی که جنبه تبلیغاتی داشته، محتوای اسپم و بی مفهوم در این دسته قرار میگیرند. همچنین پست هایی که به منظور گرفتن بک لینک درج می شوند شامل این مورد هستند.
حاوی مفاهیم غیر اخلاقی، سیاسی و یا توهین آمیز. کلیه پست هایی که از نظر محتوایی نیاز به بررسی و یا حذف شدن دارند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی با عدم جزئیات کافی و مورد نیاز. کلیه پست هایی که منظور نویسنده به وضوح مشخص نیست و نیازمند توضیحات و جزئیات بیشتر می باشند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی بی ربط با موضوعیت سرفصل کلی. کلیه پست هایی که از منظر مفهوم و مضمون ارتباطی با عنوان اصلی سوال ندارند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی دلخواه و بر پایه سلیقه. کلیه پست هایی که یک پاسخ مشخص ندارند و متوانند چندین پاسخ متفاوت و صحیح داشته باشند که کاملا مبتنی بر نظر شخصی افراد هستند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی در حوزه خیلی وسیع. کلیه پست هایی که از نظر محتوایی در یک حوزه ی وسیعی قرار دارند و مشخصا به یک موضوع خاصی اشاره ندارند که پاسخدهی به آن ها مستلزم تشریح مفاهیمی کلی می باشند در این دسته قرار می گیرند.
قبلا در لام تا کام مطرح شده. پست هایی که دقیقا با همین محتوا و مضمون قبلا در وب سایت لام تا کام درج شده اند، با ذکر آدرس منبع تکراری با پست حال حاضر شامل این دسته هستند. تکراری است با:
به سایر دلایل، نیازمند به بررسی توسط مدیر. به هر دلیل غیری که پست را نیازمند بررسی توسط مدیر کرده، با ذکر دلیل، در این دسته قرار میگیرد.
ارسال رای بستن

ترجمه فارسی به انگلیسی ((سامسونگ می‌خواهد سنسورهای دوربین خود را به هوش مصنوعی مجهز کند))


6
0
158

این متن رو ممنون میشم به انگلیسی برام ترجمه کنید:

سامسونگ می‌خواهد سنسورهای دوربین خود را به هوش مصنوعی مجهز کند

درحالی‌که برخی تولیدکنندگان قابلیت‌های نرم‌افزاری مبتنی بر هوش مصنوعی را برای گوشی‌های خود توسعه داده‌اند، سامسونگ قصد دارد آن‌ها را به سنسورهایش اضافه کند.

دوربین گوشی‌های هوشمند تاکنون مسیر طولانی ای را طی کرده‌اند و سامسونگ و سونی درحال‌حاضر پیشتازان اصلی این صنعت هستند. تاکنون هر دو شرکت تلاش کرده‌اند تا بهترین سنسورهای موبایل را ارائه دهند و حالا در گزارش جدیدی گفته‌ شده که غول مستقر در کره جنوبی به‌دنبال توسعه سنسوری است که از هوش مصنوعی پشتیبانی می‌کند و می‌تواند عکاسی با موبایل را برای همیشه متحول کند.

براساس این گزارش جدید، سامسونگ در تلاش است تا هوش مصنوعی را به سنسورهای دوربین خود اضافه کند. این شرکت فناوری Zoom Anyplace را چند ماه پیش معرفی کرده بود که اساساً از هوش مصنوعی استفاده می‌کند و اکنون به‌نظر می‌رسد که غول مستقر در کره جنوبی قصد دارد ویژگی‌های هوش مصنوعی بیشتری را به سنسورهای دوربین خود می افزاید.

البته با توجه به زمان زیاد تا نمایش این سنسور بعید به‌نظر می‌رسد که سری گلکسی S24 دارای این سنسور باشد.

قابلیت‌های احتمالی دوربین مجهز به هوش مصنوعی سامسونگ

شرکت SK Hynix نیز در رویدادی در سال 2023 نشان داد که عملکرد تراشه‌های پردازش هوش مصنوعی در سنسورهای دوربین چگونه خواهد بود. به‌طور کلی، این فناوری باعث کاهش تأخیر، بهبود کیفیت تصویر و کاهش مصرف انرژی می‌شود. همچنین بسیاری از قابلیت‌های آن مانند سیستم تشخیص چهره و اشیا هنوز در مرحله آزمایش قرار دارند.

زبان شناسی اخبار-بین-الملل انگلیسی ترجمه موبایل هوش
سوال شده در الهام فراهانی
545 امتیاز

500 کاراکتر باقی مانده

1 جواب

6
Samsung is going to equip its camera sensors with the AI
While some of the producers have developed the AI-based software features for their cell phones, Samsung is going to add them to their sensors.
The smart phones cameras have so far gone a long way and Samsung and at the moment, Sony are the main leaders in this industry. Until now, both companies have tried to present the best cell phones sensors and now it is said in a new report that the giant located in the South Korea is going after developing a sensor which supports AI and can change cell phone photography forever.
Based on this new report, Samsung is trying to add AI to its camera sensors. This company had introduced the Zoom Anyplace technology a few months ago which basically uses the AI and now it seems that the AI giant located in South Korea is trying to add more AI features to its camera sensors.
Of course according to the long time until showing this sensor, it seems unlikely that the Galaxy S24 series will have this sensor.
The possible features of the camera equipped with Samsung AI
The SK Hynix also showed at an event in 2023 how the processing chips in the AI of the camera sensors will be. In general, this technology will reduce latency, improve the picture quality, and reduce the energy consumption. Also many of its features such as the photo and object recognition features are still being tested.
جواب داده شده در English Today
19.4k امتیاز

500 کاراکتر باقی مانده


جواب شما
     
.....
×

×

جعبه لام تا کام


وب سایت لام تا کام جهت نمایش استاندارد و کاربردی در تمامی نمایشگر ها بهینه شده است.

تبلیغات توضیحی


داپ اَپ اولین پلتفرم کش‌بک در ایران
اگه میخوای از خریدهایی که میکنی، پاداش نقدی دریافت کنی داپ اَپ رو نصب کن.

تبلیغات تصویری