جستجو در بخش : سوال جواب منابع اسلامی لغت نامه ها قوانین و مصوبات نقل قل ها
×

فرم ورود

ورود با گوگل ورود با گوگل ورود با تلگرام ورود با تلگرام
رمز عبور را فراموش کرده ام عضو نیستم، می خواهم عضو شوم
×

×

آدرس بخش انتخاب شده


جهت کپی کردن میتوانید از دکمه های Ctrl + C استفاده کنید
رویداد ها - امتیازات
در حال بارگذاری
×

رویداد ها - امتیازات

برای بررسی عملکرد فعالیت و امتیازات خود باید در وب سایت وارد باشید. در صورت عضویت از بخش بالای صفحه وارد شوید، در غیر این صورت از دکمه پایین، مستقیم به صفحه ثبت نام وارد شوید.

×
×
×

دلیل درخواست بستن پست

کلیه پست هایی که جنبه تبلیغاتی داشته، محتوای اسپم و بی مفهوم در این دسته قرار میگیرند. همچنین پست هایی که به منظور گرفتن بک لینک درج می شوند شامل این مورد هستند.
حاوی مفاهیم غیر اخلاقی، سیاسی و یا توهین آمیز. کلیه پست هایی که از نظر محتوایی نیاز به بررسی و یا حذف شدن دارند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی با عدم جزئیات کافی و مورد نیاز. کلیه پست هایی که منظور نویسنده به وضوح مشخص نیست و نیازمند توضیحات و جزئیات بیشتر می باشند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی بی ربط با موضوعیت سرفصل کلی. کلیه پست هایی که از منظر مفهوم و مضمون ارتباطی با عنوان اصلی سوال ندارند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی دلخواه و بر پایه سلیقه. کلیه پست هایی که یک پاسخ مشخص ندارند و متوانند چندین پاسخ متفاوت و صحیح داشته باشند که کاملا مبتنی بر نظر شخصی افراد هستند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی در حوزه خیلی وسیع. کلیه پست هایی که از نظر محتوایی در یک حوزه ی وسیعی قرار دارند و مشخصا به یک موضوع خاصی اشاره ندارند که پاسخدهی به آن ها مستلزم تشریح مفاهیمی کلی می باشند در این دسته قرار می گیرند.
قبلا در لام تا کام مطرح شده. پست هایی که دقیقا با همین محتوا و مضمون قبلا در وب سایت لام تا کام درج شده اند، با ذکر آدرس منبع تکراری با پست حال حاضر شامل این دسته هستند. تکراری است با:
به سایر دلایل، نیازمند به بررسی توسط مدیر. به هر دلیل غیری که پست را نیازمند بررسی توسط مدیر کرده، با ذکر دلیل، در این دسته قرار میگیرد.
ارسال رای بستن

گوگل کروم با هوش مصنوعی به‌روز می‌شود؛ دستیاری برای نوشتن، ایجاد تم و سازماندهی تب‌ها


8
0
139

سلام. این خبر رو برای من میشه به انگلیسی ترجمه کنید:

گوگل کروم با هوش مصنوعی به‌روز می‌شود؛ دستیاری برای نوشتن، ایجاد تم و سازماندهی تب‌ها

گوگل اعلام کرد که سه قابلیت مبتنی بر هوش مصنوعی شامل دستیار نوشتن، سازماندهی تب‌ها و سفارشی‌سازی تم را به این مرورگر می‌آورد.

به زودی سه ویژگی مبتنی بر هوش مصنوعی به مرورگر وب کروم گوگل اضافه می شود. این ویژگی‌ها شامل سازماندهی هوشمندانه تب‌ها، سفارشی‌سازی تم و دریافت کمک هنگام نوشتن محتوا در وب ازجمله تهیه محتوای پست‌‌ها می‌شود.

ویژگی دریافت کمک هنگام نوشتن محتوا به کاربران برای نوشتن انواع متن ها همچون متن تجاری یا دوستانه کمک می کند.

انتظار می‌رود که این قابلیت ماه آینده در دسترس قرار بگیرد. برای استفاده از آن کاربر نیاز دارد تا چند کلمه بنویسد و بعد از آن هوش مصنوعی برای کمک وارد عمل می شود.

قابلیت‌های جدید کروم با هوش مصنوعی

علاوه بر دستیار نوشتن، هوش مصنوعی می‌تواند برای سازماندهی تب‌ها و شخصی‌سازی مرورگر نیز استفاده شود. برخی کاربران هنگام کارکردن، تب‌های زیادی را باز نگه می‌دارند. ویژگی جدید هوش مصنوعی کروم به کاربران این امکان را می‌دهد که آن‌ها در گروه‌های مختلف سازماندهی کنند.

این ویژگی با کلیک راست روی یک تب و انتخاب «سازماندهی تب‌های مشابه» در دسترس خواهد بود. کروم همچنین عنوان و ایموجی‌هایی را برای تب‌های گروهی که ایجاد می‌شود، پیشنهاد می‌دهد تا پیداکردن آن‌ها را آسان‌تر کند.

یکی دیگر از قابلیت‌های جدید مبتنی بر هوش مصنوعی به کاربران اجازه می‌دهد تم‌های سفارشی برای مرورگر کروم خود تولید کنند. این ویژگی به آن‌ها امکان می‌دهد که پس از بازکردن «Customize Chrome» و کلیک‌کردن روی «Change theme»، تم‌ها را براساس موضوع، وضعیت، سبک بصری و رنگ و با انتخاب گزینه «Create with AI» ایجاد کنند.

زبان شناسی انگلیسی اینترنت برنامه-نویسی کامپیوتر موبایل
ویرایش شده در 3 ماه قبل
سوال شده در ندا عسکری
504 امتیاز

500 کاراکتر باقی مانده

1 جواب

7
Google Chrome will be upgraded with AI; an assistant for writing, creating theme, and organizing tabs
Google announced that it will bring three AI-based features including a writing assistant, a tab organizer, and theme customizer to this browser.
Soon three AI-based features will be added to the web browser of Goole. These features include a smart tab organization, customizing the themes, and receiving help for writing the content on the web including providing content for the posts.
The feature for receiving help when writing a content will help the users for writing different texts including commercial and friendly ones.
It is expected that this feature will be available till next month. To use that, the user will need to write a few words and after that the AI will come into play.
The new features of Chrome with the AI
In addition to the writing assistant, AI can also be used for organizing the tabs and customizing the browser. Some of the users hold many tabs open when working. The new feature of the AI of Chrome allows the users to customize them in different groups.
This feature will be available by right clicking on a tab and choosing the "Organizing the similar tabs" button. Chrome also offers topics and Emojis for the group tabs so that they will be easier to be found.
One of the other new AI-based features allows the users to produce customized themes for their Chrome browser. This feature will allow them to create themes based on topic, situation, vision and color types or choosing the "create with AI" button after opening "Customize Chrome" and clicking on "Change theme".
جواب داده شده در پارسا بهرامی
16k امتیاز

500 کاراکتر باقی مانده


جواب شما
     
.....
×

×

جعبه لام تا کام


وب سایت لام تا کام جهت نمایش استاندارد و کاربردی در تمامی نمایشگر ها بهینه شده است.

تبلیغات توضیحی


داپ اَپ اولین پلتفرم کش‌بک در ایران
اگه میخوای از خریدهایی که میکنی، پاداش نقدی دریافت کنی داپ اَپ رو نصب کن.

تبلیغات تصویری