جستجو در بخش : سوال جواب منابع اسلامی لغت نامه ها قوانین و مصوبات نقل قل ها
×

فرم ورود

ورود با گوگل ورود با گوگل ورود با تلگرام ورود با تلگرام
رمز عبور را فراموش کرده ام عضو نیستم، می خواهم عضو شوم
×

×

آدرس بخش انتخاب شده


جهت کپی کردن میتوانید از دکمه های Ctrl + C استفاده کنید
رویداد ها - امتیازات
در حال بارگذاری
×

رویداد ها - امتیازات

برای بررسی عملکرد فعالیت و امتیازات خود باید در وب سایت وارد باشید. در صورت عضویت از بخش بالای صفحه وارد شوید، در غیر این صورت از دکمه پایین، مستقیم به صفحه ثبت نام وارد شوید.

×
×
×

دلیل درخواست بستن پست

کلیه پست هایی که جنبه تبلیغاتی داشته، محتوای اسپم و بی مفهوم در این دسته قرار میگیرند. همچنین پست هایی که به منظور گرفتن بک لینک درج می شوند شامل این مورد هستند.
حاوی مفاهیم غیر اخلاقی، سیاسی و یا توهین آمیز. کلیه پست هایی که از نظر محتوایی نیاز به بررسی و یا حذف شدن دارند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی با عدم جزئیات کافی و مورد نیاز. کلیه پست هایی که منظور نویسنده به وضوح مشخص نیست و نیازمند توضیحات و جزئیات بیشتر می باشند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی بی ربط با موضوعیت سرفصل کلی. کلیه پست هایی که از منظر مفهوم و مضمون ارتباطی با عنوان اصلی سوال ندارند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی دلخواه و بر پایه سلیقه. کلیه پست هایی که یک پاسخ مشخص ندارند و متوانند چندین پاسخ متفاوت و صحیح داشته باشند که کاملا مبتنی بر نظر شخصی افراد هستند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی در حوزه خیلی وسیع. کلیه پست هایی که از نظر محتوایی در یک حوزه ی وسیعی قرار دارند و مشخصا به یک موضوع خاصی اشاره ندارند که پاسخدهی به آن ها مستلزم تشریح مفاهیمی کلی می باشند در این دسته قرار می گیرند.
قبلا در لام تا کام مطرح شده. پست هایی که دقیقا با همین محتوا و مضمون قبلا در وب سایت لام تا کام درج شده اند، با ذکر آدرس منبع تکراری با پست حال حاضر شامل این دسته هستند. تکراری است با:
به سایر دلایل، نیازمند به بررسی توسط مدیر. به هر دلیل غیری که پست را نیازمند بررسی توسط مدیر کرده، با ذکر دلیل، در این دسته قرار میگیرد.
ارسال رای بستن

استفاده از حال کامل بعد از حرف اضافه after


9
0
104

من دو متن براتون مینویسم و خواهش می کنم این دو تا رو در نظر بگیرید. بعد من سوالم رو میپرسم.

That's basic critical thinking. But how can a critic, writing about his own encounter with the work, be responsible for unpredictable emotional responses in individual readers? But, as Scott says, this is not a progressive kindergarten where everybody gets points for trying. You do work in public - and that includes the reviews that Scott and other critics write - and you open yourself to criticism. What alternative are you suggesting? (" If you can't say something nice... "?) Scott's example was about somebody reading the review before the fact; I have often used examples of people reading a review after they've already had their own experience with the movie. Yes, you might feel hurt that somebody else didn't feel the same way you did. But critics don't have time machines, and even if they did, what would hypothetically possible retrospective spoilage have to do with the validity or invalidity of the criticism?​

If you say that someone has closed or shut the stable door after the horse has bolted, you mean that they have tried to prevent something happening but they have done so too late to prevent damage being done.

من اینو یاد گرفتم که کلمه های after و before با حال ساده یا گذشته کامل استفاده میشن. اما چرا تو این جملات بعد از after از حال کامل استفاده شده؟ آیا دلیلش اینه که نویسنده یا سخنران میخواد روی این موضوع تاکید کنه که هر دو این کارها به زمان حال ربط دارن؟

زبان شناسی انگلیسی قواعد کلمات گرامر واژگان
سوال شده در ظهره فخری
625 امتیاز

500 کاراکتر باقی مانده

1 جواب

9

اصلا چنین چیزی یه قانون گرامری نیست تو انگلیسی. before و after در هر زمانی می تونن به کار برن. before به معنی قبل از و after به معنی بعد از هستش. خودتون از معنیش می بینید که هیچ الزامی وجود نداره که شما این کلمات رو تو یک زمان فقط استفاده کنید. من الان از همه زمان ها یه مثال با before و after براتون میزنم:

Mary had left the house before he arrived home.: مری قبل از این که به خانه برسد رفته بود.
Mary left the house after he arrived home.: بعد از این که به خانه رسید ماری رفت.
Mary leaves the house before he arrives home.: قبل از این که به خانه برسد ماری می رود.
Mary will leave the house after he arrives home.: بعد از این که به خانه برسد ماری می رود.

دیدید که من یک جمله با یک معنی رو تو چند تا زمان به کار بردم. همشون هم معنی میدن.

یه موضوعی رو من خدمتتون بگم. زیاد خودتون رو در قید و بند قوانین کتاب ها و معلما و اساتید قرار ندید. چون اساتید هم هر چی باشن یه زبان آموز هستن حالا با سطحی بالاتر و کتاب ها هم نوشته چنین اشخاصی هست. بعضی از قوانین حای تو گفتار به عمد به غلط به کار میرن. مثل:

You was my friend.

نمیگم اصلا به این کتاب ها توجه نکنید. نه. این کتاب ها تو یه بحث مجبورن تا یه سری محدودیت ها رو بزارن ولی شما با تماشا خود افراد نیتیو میبینید که ساختارهای متفاوت به کار میبرن.

در آخر باز هم میگم. بسته به معنی شما before و after و هر کلمه دیگری رو میتونید تو جاهای مختلف استفاده کنید.

برای یادگیری درباره زمان ها هم میتونید به این پست ها مراجعه کنید:

حال ساده یا simple present چیه و ساختارش چه جوریه تو انگلیسی؟

گذشته ساده یا simple past در درس 5 کتاب زبان انگلیسی سال نهم مدرسه

حال کامل چیه؟

گذشته بعید یا past perfect یعنی چی؟

ویرایش شده در 2 ماه قبل
جواب داده شده در پارسا بهرامی
16k امتیاز

500 کاراکتر باقی مانده


جواب شما
     
.....
×

×

جعبه لام تا کام


لام تا کام نسخه صفحه کلید نیز راه اندازی شده است. شما با استفاده از کلیدهای موجود بر روی صفحه کلید دستگاهتان می توانید با وب سایت ارتباط برقرار کنید.
لیست کلید های میانبر

تبلیغات توضیحی


داپ اَپ اولین پلتفرم کش‌بک در ایران
اگه میخوای از خریدهایی که میکنی، پاداش نقدی دریافت کنی داپ اَپ رو نصب کن.

تبلیغات تصویری