جستجو در بخش : سوال جواب منابع اسلامی لغت نامه ها قوانین و مصوبات نقل قل ها
×

فرم ورود

ورود با گوگل ورود با گوگل ورود با تلگرام ورود با تلگرام
رمز عبور را فراموش کرده ام عضو نیستم، می خواهم عضو شوم
×

×

آدرس بخش انتخاب شده


جهت کپی کردن میتوانید از دکمه های Ctrl + C استفاده کنید
رویداد ها - امتیازات
در حال بارگذاری
×

رویداد ها - امتیازات

برای بررسی عملکرد فعالیت و امتیازات خود باید در وب سایت وارد باشید. در صورت عضویت از بخش بالای صفحه وارد شوید، در غیر این صورت از دکمه پایین، مستقیم به صفحه ثبت نام وارد شوید.

×
×
×

دلیل درخواست بستن پست

کلیه پست هایی که جنبه تبلیغاتی داشته، محتوای اسپم و بی مفهوم در این دسته قرار میگیرند. همچنین پست هایی که به منظور گرفتن بک لینک درج می شوند شامل این مورد هستند.
حاوی مفاهیم غیر اخلاقی، سیاسی و یا توهین آمیز. کلیه پست هایی که از نظر محتوایی نیاز به بررسی و یا حذف شدن دارند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی با عدم جزئیات کافی و مورد نیاز. کلیه پست هایی که منظور نویسنده به وضوح مشخص نیست و نیازمند توضیحات و جزئیات بیشتر می باشند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی بی ربط با موضوعیت سرفصل کلی. کلیه پست هایی که از منظر مفهوم و مضمون ارتباطی با عنوان اصلی سوال ندارند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی دلخواه و بر پایه سلیقه. کلیه پست هایی که یک پاسخ مشخص ندارند و متوانند چندین پاسخ متفاوت و صحیح داشته باشند که کاملا مبتنی بر نظر شخصی افراد هستند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی در حوزه خیلی وسیع. کلیه پست هایی که از نظر محتوایی در یک حوزه ی وسیعی قرار دارند و مشخصا به یک موضوع خاصی اشاره ندارند که پاسخدهی به آن ها مستلزم تشریح مفاهیمی کلی می باشند در این دسته قرار می گیرند.
قبلا در لام تا کام مطرح شده. پست هایی که دقیقا با همین محتوا و مضمون قبلا در وب سایت لام تا کام درج شده اند، با ذکر آدرس منبع تکراری با پست حال حاضر شامل این دسته هستند. تکراری است با:
به سایر دلایل، نیازمند به بررسی توسط مدیر. به هر دلیل غیری که پست را نیازمند بررسی توسط مدیر کرده، با ذکر دلیل، در این دسته قرار میگیرد.
ارسال رای بستن

قرعه کشی لیگ قهرمانان اروپا 2024


8
0
61

قرعه کشی لیگ قهرمانان اروپا 2024 چی شد؟

ورزشی اخبار-بین-الملل فوتبال ورزش
سوال شده در حمید جوادی
521 امتیاز

500 کاراکتر باقی مانده

1 جواب

7

قرعه کشی یک چهرم نهایی لیگ قهرمانان اروپا: رئال مادرید - من سیتی، پاریس - بارسلونا

قرعه کشی یک چهرم نهایی لیگ قهرمانان اروپا 2023/24 انجام شده و در پی آن منچستر سیتی به مساف رئال مادرید و پاریس در مقابل بارسلونا قرار خواهد گرفت.

Tuesday 9 April
Arsenal vs Bayern 
Real Madrid vs Manchester City

Wednesday 10 April
Atlético de Madrid vs Dortmund
Paris vs Barcelona

Tuesday 16 April
Dortmund vs Atlético de Madrid
Barcelona vs Paris

Wednesday 17 April
Bayern vs Arsenal
Manchester City vs Real Madrid

Semi-finals (30 April/1 May & 7/8 May)
Atlético de Madrid / Dortmund vs Paris / Barcelona
Arsenal / Bayern vs Real Madrid / Manchester City

دارندگان مقام قهرمانی یعنی منچستر سیتی و 14 بار قهرمان لیگ قهرمانی اروپا یعنی رئال مادرید برای سومین فصل در مراحل آخری این مسابقه با هم دیدار می کنند. مردان پپ گواردیولا در دوره قبلی در نیمه نهایی به برد مجموع 5-1 رسیدند و انتقام باخت دراماتیک 12 ماه پیششان در همین مرحله را گرفتند.

همجنین بازی مجددی از شاید بتوان گفت مشهورترین کامبک لیگ قهرمانان انجام خواهد شد، هفت سال بعد از ریکاوری متحیرکننده بارسلونا پس از شکست 4-0 در برابر پاریس. بایرن به مساف آرسنال خواهد رفت جایی که سه رویارویی قبلی بین این دو تیم را با نتیجه 5-1 برده است. جایی که اکسل ویتسل در برابر کارفرمایان قبلی خود در بازی اتلتیکو مادرید و دورتموند قرار خواهد گرفت.

قرعه کشی ها چطور انجام شد؟

هشت توپ شامل اسامی فینالیست های یک چهارم نهایی در کاسه مرکزی بزرگی قرار گرفت و بر خورد. اولین و دومین توپ های بیرون کشیده شده اولی جفت یک چهرم نهایی را مشخص کرد که اولین توپ کشیده شده بیانگر تیم میزبان برای اولین مرحله بود. این روند برای کامل کردن جفت تیم های یک چهارم نهایی تکرار شد.

برای قرعه کشی نیمه نهایی چهر توپ شامل تکه های کاغذ با عنوان برندگان یک چهارم نهایی 1 تا برندگان یک چهارم نهایی 4 در کاسه ای بزرگ قرار گرفت و بر خورد. اولی و دومین توپ های بیرون کشیده شده اولین جفت تیم نیمه نهایی مشخص کرد که در آن اولین توپ کشیده شده بیانگر تیم میزبان برای اولین مرحله بود. این روند برای باقی توپ های درون کاسه برای تعیین تیم های نیمه نهایی تکرار شد.

برای بازی فینال هم قرعه کشی انجام شد؟

بله، با اهداف اداری. برندگان نیمه نهایی اول (Atlético / Dortmund vs Paris / Barcelona) طرف میزبان فینال لیگ قهرمانان خواهند بود.

قرعه کشی لیگ قهرمانان اروپا 2024

جواب داده شده در Parsa Tehrani
625 امتیاز

500 کاراکتر باقی مانده


جواب شما
     
.....
×

×

جعبه لام تا کام


لام تا کام نسخه صفحه کلید نیز راه اندازی شده است. شما با استفاده از کلیدهای موجود بر روی صفحه کلید دستگاهتان می توانید با وب سایت ارتباط برقرار کنید.
لیست کلید های میانبر

تبلیغات توضیحی


داپ اَپ اولین پلتفرم کش‌بک در ایران
اگه میخوای از خریدهایی که میکنی، پاداش نقدی دریافت کنی داپ اَپ رو نصب کن.

تبلیغات تصویری