جستجو در بخش : سوال جواب منابع اسلامی لغت نامه ها قوانین و مصوبات نقل قل ها
×

فرم ورود

ورود با گوگل ورود با گوگل ورود با تلگرام ورود با تلگرام
رمز عبور را فراموش کرده ام عضو نیستم، می خواهم عضو شوم
×

×

آدرس بخش انتخاب شده


جهت کپی کردن میتوانید از دکمه های Ctrl + C استفاده کنید
رویداد ها - امتیازات
در حال بارگذاری
×

رویداد ها - امتیازات

برای بررسی عملکرد فعالیت و امتیازات خود باید در وب سایت وارد باشید. در صورت عضویت از بخش بالای صفحه وارد شوید، در غیر این صورت از دکمه پایین، مستقیم به صفحه ثبت نام وارد شوید.

×
×
×

دلیل درخواست بستن پست

کلیه پست هایی که جنبه تبلیغاتی داشته، محتوای اسپم و بی مفهوم در این دسته قرار میگیرند. همچنین پست هایی که به منظور گرفتن بک لینک درج می شوند شامل این مورد هستند.
حاوی مفاهیم غیر اخلاقی، سیاسی و یا توهین آمیز. کلیه پست هایی که از نظر محتوایی نیاز به بررسی و یا حذف شدن دارند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی با عدم جزئیات کافی و مورد نیاز. کلیه پست هایی که منظور نویسنده به وضوح مشخص نیست و نیازمند توضیحات و جزئیات بیشتر می باشند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی بی ربط با موضوعیت سرفصل کلی. کلیه پست هایی که از منظر مفهوم و مضمون ارتباطی با عنوان اصلی سوال ندارند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی دلخواه و بر پایه سلیقه. کلیه پست هایی که یک پاسخ مشخص ندارند و متوانند چندین پاسخ متفاوت و صحیح داشته باشند که کاملا مبتنی بر نظر شخصی افراد هستند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی در حوزه خیلی وسیع. کلیه پست هایی که از نظر محتوایی در یک حوزه ی وسیعی قرار دارند و مشخصا به یک موضوع خاصی اشاره ندارند که پاسخدهی به آن ها مستلزم تشریح مفاهیمی کلی می باشند در این دسته قرار می گیرند.
قبلا در لام تا کام مطرح شده. پست هایی که دقیقا با همین محتوا و مضمون قبلا در وب سایت لام تا کام درج شده اند، با ذکر آدرس منبع تکراری با پست حال حاضر شامل این دسته هستند. تکراری است با:
به سایر دلایل، نیازمند به بررسی توسط مدیر. به هر دلیل غیری که پست را نیازمند بررسی توسط مدیر کرده، با ذکر دلیل، در این دسته قرار میگیرد.
ارسال رای بستن

Taking Public Transportation to Work


7
0
50

سلام. این متن رو میشه برای من اصطلاحاتش رو معنی کنید و کلا بگین چی میگه؟

Taking Public Transportation to Work
I like my job but it takes over an hour to get there from my part of town. First, I walk three blocks to the subway station and swipe my monthly pass to get through the turnstile. I wait on the platform for the first express train. I get on and since it’s so crowded during the morning hours, there aren’t any seats and I stand, holding onto a handrail. At my stop, I get off and transfer to a second train that will get me to Union Station. This one isn’t as crowded and I manage to find a seat.
When the train gets to Union Station, I get off the train, go up the stairs, and go out of the front exit to the bus stop. I get on the B bus to downtown and show my bus pass to the bus driver. I sit down near the front of the bus and when three more people get on board, the driver starts on the route. When we get close to my stop, I press the button to signal to the driver that I need to get off and the bus pulls up to the next stop. I get off and walk half a block to the building where I work. It’s a long commute, but I look around every morning and I see that I’m not the only one who has to do it.
زبان شناسی اصطلاح انگلیسی ضرب-المثل کلمات واژگان
سوال شده در یکتا نوروزی
728 امتیاز

500 کاراکتر باقی مانده

1 جواب

7
swipe my monthly pass to get through the turnstile.

to swipe یعنی کارت کشیدن.

pass یعنی کارت بلیط مترو.

turnstile یعنی گیت ورود و خروج مسافرین مترو.

I wait on the platform for the first express train.

platform یعنی سکو مترو.

express train یعنی قطار سریع السیر.

holding onto a handrail

to hold onto something یعنی نگه داشتن چیزی.

handrail یعنی میله اتوبوس و مترو برای نگه داشتن.

At my stop

stop یعنی ایستگاه.

when three more people get on board, the driver starts on the route.

to get on board یعنی سوار شدن.

route یعنی مسیر.

من شغلم رو دوست دارم اما بیشتر از یک ساعت طول میکشه تا از این قسمت شهر خودم برم به اونجا. اول من به اندازه سه بلوک میرم تا برسم به ایستگاه مترو و کارت مترو ماهانه ام رو می کشم تا از گیت رد بشم. روی سکو منتظر اولین قطار سریع السیر می مونم. سوار میشم و از اونجایی که در طول ساعات صبح خیلی شلوغه صندلی ای اونجا نیست و من می ایستم و میله رو نگه میدارم. در ایستگاه خودم پیاده میشم و میرم سوار یه قطار دیگه میشم که منو میبره به Union Station. این یکی اونقدر شلوغ نیست و میتونم یه صندلی پیدا کنم.

زمانی که قطار میرسه به Union Station ازش پیاده میشم، از پله ها میرم بالا و از خروجی جلویی میرم بیرون به سمت ایستگاه اتوبوس. سوار اتوبوس B به سمت پایین شهر میشم و کارت اتوبوسم رو به راننده نشون میدم. نزدیک جلو اتوبوس میشینم و وقتی سه نفر دیگه سوار میشن راننده میره تو جاده. زمانی که نزدیک ایستگاه من میشیم من دکمه رو فشار میدم تا به راننده نشون بدم میخوام پیاده بشم و اتوبوس میره به ایستگاه بعدی. پیاده میشم و به اندازه نصف بلوک میرم تا برسم به ساختمانی که توش کار می کنم. مسیر طولانیه اما دور و برم رو نگاه می کنم و میبینم که فقط من نیستم که باید این کار رو بکنم.

جواب داده شده در پوریا  کوه زارع
39.2k امتیاز

500 کاراکتر باقی مانده


جواب شما
     
.....
×

×

جعبه لام تا کام


وب سایت لام تا کام جهت نمایش استاندارد و کاربردی در تمامی نمایشگر ها بهینه شده است.

تبلیغات توضیحی


داپ اَپ اولین پلتفرم کش‌بک در ایران
اگه میخوای از خریدهایی که میکنی، پاداش نقدی دریافت کنی داپ اَپ رو نصب کن.

تبلیغات تصویری