جستجو در بخش : سوال جواب منابع اسلامی لغت نامه ها قوانین و مصوبات نقل قل ها
×

فرم ورود

ورود با گوگل ورود با گوگل ورود با تلگرام ورود با تلگرام
رمز عبور را فراموش کرده ام عضو نیستم، می خواهم عضو شوم
×

×

آدرس بخش انتخاب شده


جهت کپی کردن میتوانید از دکمه های Ctrl + C استفاده کنید
رویداد ها - امتیازات
در حال بارگذاری
×

رویداد ها - امتیازات

برای بررسی عملکرد فعالیت و امتیازات خود باید در وب سایت وارد باشید. در صورت عضویت از بخش بالای صفحه وارد شوید، در غیر این صورت از دکمه پایین، مستقیم به صفحه ثبت نام وارد شوید.

×
×
مجله موفقیت عرشیانی ها رو بخون و نظربده تا تو هم برنده بشی لینک ثبت نام

لایحه قانونی اصلاح برخی از مواد لایحه قانونی استخدام کشوری


0
0
205
اطلاعات بیشتر قانون
تصویب شده مصوبات مجلس شورا
تاریخ تصویب1350/03/30
تاریخ امضا1350/04/12
تاریخ انتشار1350/05/10
شناسه33D2134C-B8D1-4DBD-A2A8-6353BD20E2D0
ماده1
بند9
وضعیتمنسوخ شده
شماره ثبت روزنامه رسمی7720
شماره پرونده1965
شماره چاپ1
شماره دوره22
شماره جلد12
شماره صفحه6567

‌لایحه قانونی اصلاح برخی از مواد لایحه قانونی استخدام کشوری ‌ماده واحده - نظر به ماده 149 قانون استخدام کشوری مواد و تبصره‌های زیر از قانون استخدام کشوری مصوب 1345.3.31 اصلاح یا حذف‌می‌گردد:
1 - بند ب ماده 11 به شرح زیر اصلاح می‌گردد:
ب - اعزام مستخدم به طور موقت به وزارتخانه‌ها و مؤسسات دولتی و مؤسسات مذکور در بند (ت) ماده 2 و مؤسسات عام‌المنفعه مستقل مندرج در‌جداول بودجه کل کشور یا مؤسسات عالی آموزشی و پژوهشی غیر دولتی (‌مشروط بر اینکه صلاحیت علمی مأمور به تأیید وزارت علوم و آموزش‌عالی رسیده باشد) یا سازمانهای بین‌المللی که دولت شاهنشاهی ایران عضویت آنها را پذیرفته یا سازمانهایی که دولت شاهنشاهی ایران شرکت در آنها را‌مقتضی بداند.
2 - ماده 26 و تبصره آن به شرح زیر اصلاح می‌گردد:
‌ماده 26 - انتصاب مستخدمین رسمی به پستهایی که مشاغل مربوط به آنها در رسته مربوط مستخدم قرار ندارد ممنوع است مگر با داشتن شرایط لازم‌احراز آن پست و رضایت مستخدم.
‌تبصره - رؤسای ادارات و مقامات بالاتر در صورت اقتضا می‌توانند با تصویب وزیر یا رییس مؤسسه دولتی مربوط مستخدم را با داشتن شرایط لازم در‌رسته دیگر به خدمت بگمارند.
3 - ماده 31 به شرح زیر اصلاح می‌گردد:
‌ماده 31 - استخدام رسمی فقط برای تصدی مشاغل یکی از گروه‌های دوازده‌گانه مذکور در ماده 30 به عمل خواهد آمد و در هر مورد وزارتخانه یا‌مؤسسه مربوط با توجه به شغلی که استخدام برای آن صورت می‌گیرد گروهی را مستخدم جدید در آن قرار می‌گیرد تعیین می‌کند.
4 - تبصره 1 ماده 36 حذف می‌شود.
5 - تبصره 2 ماده 49 به شرح زیر اصلاح می‌گردد:
‌تبصره 2 - حداکثر مدتی که مستخدم رسمی در طول مدت خدمت خود می‌تواند از مرخصی بدون حقوق با موافقت سازمان متبوع استفاده نماید سه‌سال خواهد بود.
6 - تبصره 1 ماده 116 حذف می‌شود.
7 - تبصره 2 ماده 116 به شرح زیر اصلاح می‌گردد:
‌تبصره 2 - در مورد انحلال مؤسسه دولتی مستخدمین آماده به خدمت آن مؤسسه در اختیار وزارتخانه مربوط قرار می‌گیرند.
8 - متن ماده 118 به شرح زیر اصلاح می‌گردد:
‌ماده 118 - وزارتخانه‌ها و مؤسسات دولتی مشمول این قانون مکلفند تا زمانی که مستخدم آماده به خدمت در اختیار دارند برای تصدی پستهایی که‌جدیداً ایجاد می‌شود و یا بدون متصدی است از مستخدمین مزبور استفاده نمایند و فقط در صورتی مجاز به استخدام هستند که یا مستخدم آماده به‌خدمت واجد شرایط نداشته باشند یا نتوانند از مستخدمین آماده به خدمت واجد شرایط در سایر وزارتخانه‌ها و مؤسسات دولتی استفاده کنند.
9 - متن ماده 142 به شرح زیر اصلاح می‌گردد:
‌ماده 142 - انتقال مستخدمین مذکور در بند ج ماده 2 و مستخدمین مشمول قانون استخدام نیروهای مسلح شاهنشاهی به وزارتخانه‌ها و مؤسسات‌دولتی مشمول این قانون به شرط دارا بودن شرایط احراز شغل مورد نظر با تقاضای وزارتخانه یا مؤسسه دولتی و رضایت مستخدم و موافقت وزارتخانه‌یا مؤسسه مربوط به عمل خواهد آمد و گروه و پایه آنان با توجه به شغل ارجاعی و سنوات خدمت طبق مقررات این قانون تعیین خواهد شد.
نسبت به‌مستخدمین بند ج ماده 2 نیز بر اساس مفاد همین ماده عمل خواهد شد.
‌اصلاح برخی از مواد لایحه قانونی استخدام کشوری به استناد ماده 149 لایحه قانونی استخدام کشوری در جلسه روز سه‌شنبه 1350.2.28 به‌تصویب کمیسیون استخدام مجلس شورای ملی و در جلسه روز یکشنبه سی‌ام خرداد ماه یک هزار و سیصد و پنجاه شمسی به تصویب کمیسیون‌استخدام مجلس سنا رسیده است.
‌رییس مجلس سنا - جعفر شریف‌امامی


500 کاراکتر باقی مانده

جعبه لام تا کام


لام تا کام نسخه صفحه کلید نیز راه اندازی شده است. شما با استفاده از کلیدهای موجود بر روی صفحه کلید دستگاهتان می توانید با وب سایت ارتباط برقرار کنید.
لیست کلید های میانبر

تبلیغات توضیحی


عرشیان از کجا شروع کنم ؟
تغییر و تحول با استاد سید محمد عرشیانفر

تبلیغات تصویری


کپی