جستجو در بخش : سوال جواب منابع اسلامی لغت نامه ها قوانین و مصوبات نقل قل ها
×

فرم ورود

ورود با گوگل ورود با گوگل ورود با تلگرام ورود با تلگرام
رمز عبور را فراموش کرده ام عضو نیستم، می خواهم عضو شوم
×

×

آدرس بخش انتخاب شده


جهت کپی کردن میتوانید از دکمه های Ctrl + C استفاده کنید
رویداد ها - امتیازات
در حال بارگذاری
×

رویداد ها - امتیازات

برای بررسی عملکرد فعالیت و امتیازات خود باید در وب سایت وارد باشید. در صورت عضویت از بخش بالای صفحه وارد شوید، در غیر این صورت از دکمه پایین، مستقیم به صفحه ثبت نام وارد شوید.

×
×
مجله موفقیت عرشیانی ها رو بخون و نظربده تا تو هم برنده بشی لینک ثبت نام

قانون تبدیل سازمان مستقل چاپخانه دولتی ایران و سازمان روزنامه رسمی کشور شاهنشاهی ایران به شرکت سهامی


0
0
246
اطلاعات بیشتر قانون
تصویب شده مصوبات مجلس شورا
تاریخ تصویب1351/02/26
تاریخ امضا1351/03/04
تاریخ انتشار1351/03/20
شناسهDD7A64A8-D6D9-4AC1-8D91-EAA7A7AAB506
تبصره6
ماده1
وضعیتمنسوخ شده
شماره ثبت روزنامه رسمی7972
شماره پرونده2031
شماره چاپ1
شماره دوره23
شماره جلد4
شماره صفحه1620

‌قانون تبدیل سازمان مستقل چاپخانه دولتی ایران و سازمان روزنامه رسمی کشور شاهنشاهی ایران به شرکت سهامی ‌مصوب 1351.2.26 ‌ماده واحده - به وزارت دارایی اجازه داده می‌شود سازمان مستقل چاپخانه دولتی ایران و همچنین به وزارت دادگستری اجازه داده می‌شود سازمان‌روزنامه رسمی کشور شاهنشاهی ایران را به شرکت سهامی تبدیل و به صورت بازرگانی اداره کند.
‌تبصره 1 - اساسنامه شرکت سهامی سازمان چاپخانه دولتی ایران ظرف سه ماه از تاریخ تصویب این قانون از طرف وزارت دارایی پیشنهاد خواهد‌شد و پس از تصویب کمیسیون‌های استخدام و دارایی مجلسین قابل اجرا خواهد بود.
‌تبصره 2 - اساسنامه سازمان روزنامه رسمی کشور شاهنشاهی ایران ظرف سه ماه از تاریخ تصویب این قانون از طرف وزارت دادگستری پیشنهاد‌خواهد شد و پس از تصویب کمیسیون‌های استخدام و دادگستری و دارایی مجلسین قابل اجرا خواهد بود.
‌تبصره 3 - میزان سرمایه و منابع تأمین آن در اساسنامه شرکتهای مذکور تعیین خواهد شد.
‌تبصره 4 - تا زمانی که اساسنامه شرکت‌های مذکور به تصویب کمیسیونهای مربوط نرسیده مقررات فعلی این سازمان‌ها قابل اجرا می‌باشد.
‌تبصره 5 - کلیه کارکنان و دارایی و حقوق و دیون و تعهدات مؤسسات مذکور از تاریخ تصویب اساسنامه به شرکت‌های نامبرده فوق منتقل‌می‌شود.
‌تبصره 6 - مستخدمین رسمی مؤسسات فوق‌الذکر که به شرکت‌های مذکور منتقل شده یا می‌شوند مشمول مقررات ماده 144 قانون استخدام‌کشوری و تبصره آن و اصلاحات و تغییرات بعدی آن خواهند بود.
‌قانون فوق مشتمل بر یک ماده و شش تبصره پس از تصویب مجلس سنا در جلسه روز دوشنبه 1351.1.21، در جلسه روز سه‌شنبه بیست و ششم‌اردیبهشت ماه یک هزار و سیصد و پنجاه و یک شمسی به تصویب مجلس شورای ملی رسید.
‌رییس مجلس شورای ملی - عبدالله ریاضی


500 کاراکتر باقی مانده

جعبه لام تا کام


لام تا کام نسخه صفحه کلید نیز راه اندازی شده است. شما با استفاده از کلیدهای موجود بر روی صفحه کلید دستگاهتان می توانید با وب سایت ارتباط برقرار کنید.
لیست کلید های میانبر

تبلیغات توضیحی


عرشیان از کجا شروع کنم ؟
تغییر و تحول با استاد سید محمد عرشیانفر

تبلیغات تصویری


کپی