جستجو در بخش : سوال جواب منابع اسلامی لغت نامه ها قوانین و مصوبات نقل قل ها
×

فرم ورود

ورود با گوگل ورود با گوگل ورود با تلگرام ورود با تلگرام
رمز عبور را فراموش کرده ام عضو نیستم، می خواهم عضو شوم
×

×

آدرس بخش انتخاب شده


جهت کپی کردن میتوانید از دکمه های Ctrl + C استفاده کنید
رویداد ها - امتیازات
در حال بارگذاری
×

رویداد ها - امتیازات

برای بررسی عملکرد فعالیت و امتیازات خود باید در وب سایت وارد باشید. در صورت عضویت از بخش بالای صفحه وارد شوید، در غیر این صورت از دکمه پایین، مستقیم به صفحه ثبت نام وارد شوید.

×
×
×

دلیل درخواست بستن پست

کلیه پست هایی که جنبه تبلیغاتی داشته، محتوای اسپم و بی مفهوم در این دسته قرار میگیرند. همچنین پست هایی که به منظور گرفتن بک لینک درج می شوند شامل این مورد هستند.
حاوی مفاهیم غیر اخلاقی، سیاسی و یا توهین آمیز. کلیه پست هایی که از نظر محتوایی نیاز به بررسی و یا حذف شدن دارند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی با عدم جزئیات کافی و مورد نیاز. کلیه پست هایی که منظور نویسنده به وضوح مشخص نیست و نیازمند توضیحات و جزئیات بیشتر می باشند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی بی ربط با موضوعیت سرفصل کلی. کلیه پست هایی که از منظر مفهوم و مضمون ارتباطی با عنوان اصلی سوال ندارند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی دلخواه و بر پایه سلیقه. کلیه پست هایی که یک پاسخ مشخص ندارند و متوانند چندین پاسخ متفاوت و صحیح داشته باشند که کاملا مبتنی بر نظر شخصی افراد هستند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی در حوزه خیلی وسیع. کلیه پست هایی که از نظر محتوایی در یک حوزه ی وسیعی قرار دارند و مشخصا به یک موضوع خاصی اشاره ندارند که پاسخدهی به آن ها مستلزم تشریح مفاهیمی کلی می باشند در این دسته قرار می گیرند.
قبلا در لام تا کام مطرح شده. پست هایی که دقیقا با همین محتوا و مضمون قبلا در وب سایت لام تا کام درج شده اند، با ذکر آدرس منبع تکراری با پست حال حاضر شامل این دسته هستند. تکراری است با:
به سایر دلایل، نیازمند به بررسی توسط مدیر. به هر دلیل غیری که پست را نیازمند بررسی توسط مدیر کرده، با ذکر دلیل، در این دسته قرار میگیرد.
ارسال رای بستن

شک کردن به طرف مقابل در یک رابطه به قصد ازدواج


0
0
2768

من پسری هستم ۲۰ ساله دانشجوی قضاوت و نزدیک به دوساله که با دخترخانمی از بستگان صحبت کردم و تصمیم به ازدواج داریم و میخایم ازدواج کنیم من پسری مذهبی هستم و به اقتضای شغل آیندم یه‌سری کارها رو نمیتونم انجام بدم و اینکه اعتقادم اینه همسر آیندم هم نباید یه سری کار‌ها رو انجام بده اما متاسفانه این اواخر شواهدی به چشمم میخوره که حسم رو نسبت به طرف مقابلم که ایشون هم دخترخانمی ۲۰ ساله هستن تقریبا از دست دادم بدلیل اینکه این اواخر یک پسر وارد این رابطه شده و با توجه با انکارهای پی‌درپی خودش و مادرش مبنی بر اینکه این پسر صرفا یک دوست اجتماعی هستش اما کارهایی که انجام میدن نشون میده این رابطه فراتر از یک دوست اجتماعی هستش.

نمونه ی کارهاش اینه که با اون اقا پسر عکسای دونفره و سلفی‌های دو نفره گرفتن و من وقتی این عکسا رو توی پست اینستاگرام این دختر خانوم دیدم بسیار عصبانی شدم و دعوای مفصلی کردیم و در اخر پاک کردن .

حالا متوجه شدم که اون پسر منو به درخواست این دختر خانوم توی اینستاگرام بلاک کرده و وقتی از خانوم پرسیدم چرا منو بلاک کرده گفت خودم بهش گفتم من هم گفتم دلیلی نداره بگو از بلاکی در بیاره گفت نه دلیلی نمیبینم دربیاره و نمیخامم از بلاکی دربیاره.

متاسفانه این کارهاشون باعث شده من با وجود اینکه هیچوقت اهل شک کردن به طرف مقابلم نبودم شک عظیمی نسبت بهش داشته باشم و نتونم اینو از ذهنم بیرون کنم که این خانوم و اون پسر دارن یه کارهایی میکنن لطفا منو راهنمایی کنید باید چطور با این خانوم برخورد کنم که متوجه بشن بهشون شک کردم و بفهمن که من دارم خیانت رو حس میکنم توی این رابطه. نیاز مبرمی به راهنمایی دارم ممنون میشم کمکم کنین

پزشکی روابط-زناشویی روانشناسی
سوال شده در ناشناس
Wow!!! امتیاز

500 کاراکتر باقی مانده

3 جواب

0

7 اشتباهات در رابطه دوستی یا ازدواج

طی سال ها مشاوره، بررسی بسیاری از مردان و زنان و تحلیل زندگی افراد، متوجه 9 عامل مهم در رنجش، دل شکستگی و يأس عشقی در ابتدای رابطه دوستی و ازدواج شده ایم.

اشتباهات رابطه دوستی

اگر در آغاز یک رابطه ازدواج هستید و با فردی آشنا شده اید و یا قصد آشنایی برای ازدواج دارید این نه اشتباه رایج را مورد توجه قرار داده و سپس به ارزیابی های بعدی بپردازید.

سوالات مناسب و کافی نمی پرسید. مشکلاتی که از طرف مقابل می بینید را نادیده می گیرید. مرتکب سازش های عاطفی زود هنگام می شوید. از خانواده و دوستانتان کناره گیری می کنید. تسلیم کوری جنسی می شوید. مادیات چشم هایتان را رو به حقیقت می بندد. تعهد به ازدواج را بر تفاهم مقدم می دانید. شخصیت خود را نمی شناسید. پیش از ازدواج از مشاور کمک نمی گیرید.

برگرفته از اشتباه رایج رابطه دوستی می باشد. توضیح تصویر

نقل شده از مرکز مشاوره ستاره

جواب داده شده در سارا نظری مقدم
104 امتیاز

500 کاراکتر باقی مانده


0

با سلام و وقت بخیر خدمت شما آقای بیست ساله عزیز. توی ویس زیر توضیحات مورد نظر داده شده. لطفا گوش کنید:

ویرایش شده در 4 سال قبل
جواب داده شده در محدثه حامدی نسب
1266 امتیاز

500 کاراکتر باقی مانده


1

دوست عزیز اول اینکه شما تو این سن چطور فکر کردید میتونید صلاحیت یکیو واسه ازدواج تشخیص بدید و انتخاب کنید ولی اول باید با اون خانم خیلی واضح صحبت کنید و اولین قدم اینه که ایشون قبول کنن وقتی نمیکنن پس یعنی اشتباهشونو قبول ندارند و‌من توصیه میکنم بیشتر دقت کنید تو انتخابتون. چون اول باید قبول کنن بعد اصلاح کنند خودشونو چون اینکارو نمیکنند پس نباید شاهد اصلاح ایشون باشید. ادامه دادن یا ندادن این رابطه با خودتونه ولی از کار اشتباه ایشون خانواده شونم حمایت میکنند و اینکه به نظرم ایشون جفت شما پسرها رو توی آب نمک خودش گذاشته

جواب داده شده در ghazal rahmanifar
149 امتیاز

500 کاراکتر باقی مانده


جواب شما
     
.....
×

×

جعبه لام تا کام


وب سایت لام تا کام جهت نمایش استاندارد و کاربردی در تمامی نمایشگر ها بهینه شده است.

تبلیغات توضیحی


داپ اَپ اولین پلتفرم کش‌بک در ایران
اگه میخوای از خریدهایی که میکنی، پاداش نقدی دریافت کنی داپ اَپ رو نصب کن.

تبلیغات تصویری