جستجو در بخش : سوال جواب منابع اسلامی لغت نامه ها قوانین و مصوبات نقل قل ها
×

فرم ورود

ورود با گوگل ورود با گوگل ورود با تلگرام ورود با تلگرام
رمز عبور را فراموش کرده ام عضو نیستم، می خواهم عضو شوم
×

×

آدرس بخش انتخاب شده


جهت کپی کردن میتوانید از دکمه های Ctrl + C استفاده کنید
رویداد ها - امتیازات
در حال بارگذاری
×

رویداد ها - امتیازات

برای بررسی عملکرد فعالیت و امتیازات خود باید در وب سایت وارد باشید. در صورت عضویت از بخش بالای صفحه وارد شوید، در غیر این صورت از دکمه پایین، مستقیم به صفحه ثبت نام وارد شوید.

×
×
×

دلیل درخواست بستن پست

کلیه پست هایی که جنبه تبلیغاتی داشته، محتوای اسپم و بی مفهوم در این دسته قرار میگیرند. همچنین پست هایی که به منظور گرفتن بک لینک درج می شوند شامل این مورد هستند.
حاوی مفاهیم غیر اخلاقی، سیاسی و یا توهین آمیز. کلیه پست هایی که از نظر محتوایی نیاز به بررسی و یا حذف شدن دارند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی با عدم جزئیات کافی و مورد نیاز. کلیه پست هایی که منظور نویسنده به وضوح مشخص نیست و نیازمند توضیحات و جزئیات بیشتر می باشند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی بی ربط با موضوعیت سرفصل کلی. کلیه پست هایی که از منظر مفهوم و مضمون ارتباطی با عنوان اصلی سوال ندارند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی دلخواه و بر پایه سلیقه. کلیه پست هایی که یک پاسخ مشخص ندارند و متوانند چندین پاسخ متفاوت و صحیح داشته باشند که کاملا مبتنی بر نظر شخصی افراد هستند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی در حوزه خیلی وسیع. کلیه پست هایی که از نظر محتوایی در یک حوزه ی وسیعی قرار دارند و مشخصا به یک موضوع خاصی اشاره ندارند که پاسخدهی به آن ها مستلزم تشریح مفاهیمی کلی می باشند در این دسته قرار می گیرند.
قبلا در لام تا کام مطرح شده. پست هایی که دقیقا با همین محتوا و مضمون قبلا در وب سایت لام تا کام درج شده اند، با ذکر آدرس منبع تکراری با پست حال حاضر شامل این دسته هستند. تکراری است با:
به سایر دلایل، نیازمند به بررسی توسط مدیر. به هر دلیل غیری که پست را نیازمند بررسی توسط مدیر کرده، با ذکر دلیل، در این دسته قرار میگیرد.
ارسال رای بستن

نحوه پاسخدهی به سوالات پولی در لام تا کام چگونه است؟


0
0
961

سلام مدیرای لام تا کام

ببخشید من می خوام به یک سوال پولی جواب بدم (سوال مرتبط با شیمی هستش) ولی متاسفانه با ارور مواجه میشه. یعنی جوابم ثبت نمیشه کلا:

توضیح تصویر

چرا میگه:

در حال حاضر شما قادر به جواب دادن سوالات پولی نمی باشید.

من یک اکانت دیگه ای هم ساختم چون گفتم شاید اکانت فعلیم بلاک شده ولی بعد از سعی کردن به انتشار جوابم با اون اکانت جدید باز هم نتونستم جوابم رو منتشر کنم. چرا؟ مشکل از منه؟

اینم بگم که برای پاسخدهی به سوالات رایگان همه چیز اوکیه و میتونم به درستی پاسخدهی انجام بدم.

لام تا کام راهنمای-لام-تا-کام
سوال شده در سعید مرادی
1933 امتیاز


نکته ای که وجود داره، در ادامه اون متنی که در باکس قرمز رنگ به صورت یک خطا نمایش داده شده، یک لینک هست با عنوان اطلاعات بیشتر (مورد 1) که وقتی روش کلیک می کنید به صفحه چارچوب و الزامات لام تا کام هدایت می‌شید که دقیقا مورد 1 از اون لیست پاسخ سوال شماست. ــ محدثه حامدی نسب در 5 سال قبل

500 کاراکتر باقی مانده

1 جواب

3

همانطور که در لینکی که ضمیمه ارور هست ذکر شده:

کابران در صورتی توانایی پاسخگویی به سوالات غیر رایگان را خواهند داشت که به

  • 1 سوال رایگان در روز یا
  • 5 سوال رایگان در هفته یا
  • 12 سوال رایگان در ماه و یا
  • 100 سوال رایگان در سال

پاسخ داده باشند. لازم به ذکر است که پس از گذشت حداقل 1 ساعت، پاسخ‌های درج شده در این پروسه لحاظ خواهند شد. مجموع امتیازات دریافتی پاسخ‌ها باید معادل 0 و یا بالاتر باشد.

پس شما فقط در صورتی قادر به پاسخگویی به سوالات غیر رایگان هستید که سابقا در وب سایت به حداقل فعالیت قابل قبول برای لام تا کام رسیده باشید. هدف از این کار، «جلوگیری از بدون پاسخ ماندن سوال های رایگان» است.

پس در صورت تمایل به پاسخدهی به سوالت غیر رایگان و کسب درآمد، در ابتدا فعالیت و پاسخدهی به سوالات رایگان را شروع کنید. شایان ذکر است که، فعالیت و پاسخدهی صرف کافی نیست و پاسخ های شما میبایست از یک حداقل کیفیتی برخوردار باشد، چرا که:

مجموع امتیازات دریافتی پاسخ‌ها باید معادل 0 و یا بالاتر باشد.

پس پاسخ هایی که برای سوالات مینویسید، در صورتی که اشتباه باشند و رای منفی بگیرند، در پروسه ی «دادن امکان پاسخدهی به سوالات غیر رایگان به شما»، شمرده نمی شوند. موفق باشید.

ویرایش شده در 5 سال قبل
جواب داده شده در سجاد شفی زاده <m>★</m>
11.1k امتیاز


اوه پس داستان از این قراره که لام تا کام داره سعی میکنه از بدون پاسخ موندن سوال های رایگان جلوگیری کنه. جالبه و هوشمندانس. ــ سعید مرادی در 5 سال قبل

500 کاراکتر باقی مانده


جواب شما
     
.....
×

×

جعبه لام تا کام


لام تا کام نسخه صفحه کلید نیز راه اندازی شده است. شما با استفاده از کلیدهای موجود بر روی صفحه کلید دستگاهتان می توانید با وب سایت ارتباط برقرار کنید.
لیست کلید های میانبر

تبلیغات توضیحی


داپ اَپ اولین پلتفرم کش‌بک در ایران
اگه میخوای از خریدهایی که میکنی، پاداش نقدی دریافت کنی داپ اَپ رو نصب کن.

تبلیغات تصویری