جستجو در بخش : سوال جواب منابع اسلامی لغت نامه ها قوانین و مصوبات نقل قل ها
×

فرم ورود

ورود با گوگل ورود با گوگل ورود با تلگرام ورود با تلگرام
رمز عبور را فراموش کرده ام عضو نیستم، می خواهم عضو شوم
×

×

آدرس بخش انتخاب شده


جهت کپی کردن میتوانید از دکمه های Ctrl + C استفاده کنید
رویداد ها - امتیازات
در حال بارگذاری
×

رویداد ها - امتیازات

برای بررسی عملکرد فعالیت و امتیازات خود باید در وب سایت وارد باشید. در صورت عضویت از بخش بالای صفحه وارد شوید، در غیر این صورت از دکمه پایین، مستقیم به صفحه ثبت نام وارد شوید.

×
×
×

دلیل درخواست بستن پست

کلیه پست هایی که جنبه تبلیغاتی داشته، محتوای اسپم و بی مفهوم در این دسته قرار میگیرند. همچنین پست هایی که به منظور گرفتن بک لینک درج می شوند شامل این مورد هستند.
حاوی مفاهیم غیر اخلاقی، سیاسی و یا توهین آمیز. کلیه پست هایی که از نظر محتوایی نیاز به بررسی و یا حذف شدن دارند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی با عدم جزئیات کافی و مورد نیاز. کلیه پست هایی که منظور نویسنده به وضوح مشخص نیست و نیازمند توضیحات و جزئیات بیشتر می باشند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی بی ربط با موضوعیت سرفصل کلی. کلیه پست هایی که از منظر مفهوم و مضمون ارتباطی با عنوان اصلی سوال ندارند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی دلخواه و بر پایه سلیقه. کلیه پست هایی که یک پاسخ مشخص ندارند و متوانند چندین پاسخ متفاوت و صحیح داشته باشند که کاملا مبتنی بر نظر شخصی افراد هستند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی در حوزه خیلی وسیع. کلیه پست هایی که از نظر محتوایی در یک حوزه ی وسیعی قرار دارند و مشخصا به یک موضوع خاصی اشاره ندارند که پاسخدهی به آن ها مستلزم تشریح مفاهیمی کلی می باشند در این دسته قرار می گیرند.
قبلا در لام تا کام مطرح شده. پست هایی که دقیقا با همین محتوا و مضمون قبلا در وب سایت لام تا کام درج شده اند، با ذکر آدرس منبع تکراری با پست حال حاضر شامل این دسته هستند. تکراری است با:
به سایر دلایل، نیازمند به بررسی توسط مدیر. به هر دلیل غیری که پست را نیازمند بررسی توسط مدیر کرده، با ذکر دلیل، در این دسته قرار میگیرد.
ارسال رای بستن

چگونه بین عشق قدیمی و عشق جدید تصمیم بگیریم؟


1
0
1354

من یه پسر ۲۹ سالمه ۳سال پیش به مدت ۱سالو خورده ای با دختر خانمی بودم رفتم خواستگاریشون اما خونوادشون قبول نکردن بدون هیچگونه دلیلی دختر خانومم گفتن منو فراموش کن.

منم چن ماه بعداین ماجرا با یه خانوم دیگ آشنا شدم اولش علاقه ای نبود اما بعداز مدتی علاقه دوطرفه پیش اومد واقعن فهمیدم آرامش ینی چی.

اما سرکله دختر قبلی پیدا شدو همه چیو ریخت بهم هرچی بهش میگفتم این دخترو دوست دارم گوش نمیکرد کارو کشوند به خونواده ها یکارایی کرد که من مجبور شدم دوباره برم خواستگاریشون و عقدشون کنم ولی خداشاهده همش از رو اجبار و دلسوزی بود

اما هر روزی که از عقدمون میگذره من ناآروم تر میشم بیشتر دلم برای کسی که دوسش دارم تنگ میشه

هرچی به این خانوم که الان زنمه میگم گوش نمیده فقط خواسته خودش مهمه. شما بگید من باید چیکار کنم؟؟ دارم دیوونه میشم دیگ الان ۷ماهه از عقدمون میگذره

پزشکی دوست-دختر روانشناسی طلاق
سوال شده در ناشناس
Wow!!! امتیاز

500 کاراکتر باقی مانده

5 جواب

0

حتما اول باید فرق عشق حقیقی و عشق سمی را بدانید.

راه تشخیص عشق سمی از عشق حقیقی و عشق واقعی چیست؟ چرا عاشق شویم؟ آنچه باید در مورد عشق بدانید. تکنیک های مهم پیش از ازدواج و یافتن نیمه گمشده خود در روانکاوی و روانشناسی آموزش داده می شود.

توضیح تصویر

تاکنون برای شما اتفاق افتاده که به دنبال همسری مسئولیت پذیر و جا افتاده باشید و بعد با همسری غیر مسئولیت پذیر و غیر قابل اعتماد روبرو شوید؟ آیا شده است که به دنبال رابطه ای طولانی مدت با فردی باشید که متعهد و پایبند باشد، اما عاشق کسی شوید که هیچ گونه تعهدی ندارد و رابطه شما با او یک رابطه کوتاه مدت و دوستی ناپایدار باشد؟

تاکنون شده که قسم بخورید که درگیر رابطه های سرد، یک طرفه و بی احساس نمی شوید و بعد از گذشت چند ماه خود را در رابطه اینگونه پیدا کنید؟ تاکنون با خود فکر کرده اید که چرا و چگونه چنین انتخاب هایی دارید؟
این مطلب بر گرفته از تشخیص عشق واقعی است.

جواب داده شده در سارا نظری مقدم
104 امتیاز


جوابتون همش متشکل از سواله .. همون سوال منو با ادبیات مختلف پرسیدید. لطفا اگر پاسخی دارید بجای لینک دادن همینجا بنویسید. ــ ناشناس در 3 سال قبل

500 کاراکتر باقی مانده


0

الان یک سال از این سوال شما گذشته و نمیدونم چیکار کردی اما خیلی با این چیزی که نوشتی دلم گرفت. اون خانمی که خودش به شما گفته فراموشش کنید حق نداشته برگرده سمت شما و طلب داشته باشه و در مقابل شما باید بدون اهمیت به ایشون کار خودتون رو میکردید. اینکه گفتید مناون دختر رو دوست دارم و ایشون هنوز روی حرفش مصمم بود واقعا عجیبه. مسئله ی دیگه ای که هست اینه که شما نسبت به کسی که دوستتون داره و شما هم دوستش دارید مسئولید پس نباید بذارید دلش بشکنه و ضربه ببینه. بهترین کار از نظر من که از بیرون و با توجه به توصیفات شما این مسئله رو میبینم اینه که شما کسی که الان عقدشون کردید رو فراموش کنید چون هم خودشون خواستن و اینکه گفتید (هر روزی که از عقدمون میگذره من ناآروم تر میشم) یعنی مایل به این کار نیستید و نبودید ولی انجامش میدید و میگید از روی دلسوزی و اجبار انجام شده میتونه دلیلی بر وجود طلسم و جادو باشه(که البته نمیدونم اعتقاد دارید یا نه ولی من خودم به چشم این نشانه ها رو دیدم) اگر الان زندگیتون رو جمع نکنید و خودتونو نجات ندید ممکنه بعد از اون و بعد از زمان زیادی با وجود بچه پی به اشتباهتون ببرید و اون کسی که دوستتون داره هم دیگه شما رو فراموش کرده باشه و زمانی باشه که کار از کار گذشته و دیر شده باشه پس وقتی کس دیگه ای هست که به قول معروف دلش با شماست و شما هم دلتون با اونه کاری رو بکنید که دلتون میگه زندگی از روی اجبار بعدا ممکنه تنفر و پشیمونی بیاره.

جواب داده شده در محمد حسین محمدی

500 کاراکتر باقی مانده


0

دلسوزی یعنی چی اصلا نمیفهمم تا دیر نشده تکلیفتو با خودتو اون دختر معلوم کن الان نکنی بعدا تو زندگی مجبور میشی ولی حسابی کار مسخره ای کردی ب نظرم شما ک هنوز تکلیفت باخودتم معلوم نیست نباید کلا ازدواج کنی یعنی چی مجبورت کرد اصلا حرفاتون منطقی نیست

جواب داده شده در ghazal rahmanifar
149 امتیاز

500 کاراکتر باقی مانده


2

لطفا به فایل صوتی زیر گوش کنید، امیدوارم که بتونه باعث راهنماییتون بشه.

ویرایش شده در 4 سال قبل
جواب داده شده در محدثه حامدی نسب
1266 امتیاز

500 کاراکتر باقی مانده


1

به عنوان یه پیشنهاد و تجربه، ما اول باید در مورد عشق، اطلاعات بیشتری کسب کنیم چون از هر کس که خوشمون میاد سریع میگیم عاشقش شدیم. پیشنهاد می کنم مقاله تفاوت عشق و دوست داشتن رو بخونید.

جواب داده شده در Ehsan Khajavi
11 امتیاز

500 کاراکتر باقی مانده


جواب شما
     
.....
×

×

جعبه لام تا کام


وب سایت لام تا کام جهت نمایش استاندارد و کاربردی در تمامی نمایشگر ها بهینه شده است.

تبلیغات توضیحی


داپ اَپ اولین پلتفرم کش‌بک در ایران
اگه میخوای از خریدهایی که میکنی، پاداش نقدی دریافت کنی داپ اَپ رو نصب کن.

تبلیغات تصویری