جستجو در بخش : سوال جواب منابع اسلامی لغت نامه ها قوانین و مصوبات نقل قل ها
×

فرم ورود

ورود با گوگل ورود با گوگل ورود با تلگرام ورود با تلگرام
رمز عبور را فراموش کرده ام عضو نیستم، می خواهم عضو شوم
×

×

آدرس بخش انتخاب شده


جهت کپی کردن میتوانید از دکمه های Ctrl + C استفاده کنید
رویداد ها - امتیازات
در حال بارگذاری
×

رویداد ها - امتیازات

برای بررسی عملکرد فعالیت و امتیازات خود باید در وب سایت وارد باشید. در صورت عضویت از بخش بالای صفحه وارد شوید، در غیر این صورت از دکمه پایین، مستقیم به صفحه ثبت نام وارد شوید.

×
×
×

دلیل درخواست بستن پست

کلیه پست هایی که جنبه تبلیغاتی داشته، محتوای اسپم و بی مفهوم در این دسته قرار میگیرند. همچنین پست هایی که به منظور گرفتن بک لینک درج می شوند شامل این مورد هستند.
حاوی مفاهیم غیر اخلاقی، سیاسی و یا توهین آمیز. کلیه پست هایی که از نظر محتوایی نیاز به بررسی و یا حذف شدن دارند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی با عدم جزئیات کافی و مورد نیاز. کلیه پست هایی که منظور نویسنده به وضوح مشخص نیست و نیازمند توضیحات و جزئیات بیشتر می باشند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی بی ربط با موضوعیت سرفصل کلی. کلیه پست هایی که از منظر مفهوم و مضمون ارتباطی با عنوان اصلی سوال ندارند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی دلخواه و بر پایه سلیقه. کلیه پست هایی که یک پاسخ مشخص ندارند و متوانند چندین پاسخ متفاوت و صحیح داشته باشند که کاملا مبتنی بر نظر شخصی افراد هستند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی در حوزه خیلی وسیع. کلیه پست هایی که از نظر محتوایی در یک حوزه ی وسیعی قرار دارند و مشخصا به یک موضوع خاصی اشاره ندارند که پاسخدهی به آن ها مستلزم تشریح مفاهیمی کلی می باشند در این دسته قرار می گیرند.
قبلا در لام تا کام مطرح شده. پست هایی که دقیقا با همین محتوا و مضمون قبلا در وب سایت لام تا کام درج شده اند، با ذکر آدرس منبع تکراری با پست حال حاضر شامل این دسته هستند. تکراری است با:
به سایر دلایل، نیازمند به بررسی توسط مدیر. به هر دلیل غیری که پست را نیازمند بررسی توسط مدیر کرده، با ذکر دلیل، در این دسته قرار میگیرد.
ارسال رای بستن

نحوه اتصال رسانه وردپرس به هاست دانلودچگونه است؟


2
2
1283

سلام به همه دوستان عزیز من یک وب سایت وردپرسی دارم که حجم فایل های آپلودی زیاده و میخوام رسانه وردپرسم رو به یه هاست دانلود وصل کنم ، دوستانی که اطلاع دارند از نحوه این کار یه توضیح بدن

تکنولوژی وردپرس
سوال شده در حذف شده 25
282 امتیاز


یعنی میخواید فایلهای media (ویدیویی، تصویری، صوتی) رو روی یک هاست دیگه (به عنوان storage) ذخیره کنید؟ یا هدفتون انجام کار دیگه ای هستش؟ ــ ساناز رضایی در 5 سال قبل

500 کاراکتر باقی مانده

1 جواب

3

اگه قصدتون این هست که فایل های استاتیکتون رو روی یک سرور دیگه ذخیره کنید (به عنوان یک storage)، کافیه که به اینجا برید:

WordPress Dashboard > Settings > Media

و فیلد Full URL path to files رو با اون یکی دامنه ای که دارید (که میتونه دامنه نباشه و صرفا یک آی پی باشه) پر کنید. مانند شکل زیر:

توضیح تصویر

توضیحات تکمیلی جهت استفاده از یک سرور دیگر برای فایل های استاتیک در وردپرس

خب اولین کاری که باید انجام بدید اینه که آدرس دامنتون رو به سمت سرور جدید ست کنید. یعنی کاری کنید که وقتی از دامنتون ping میگیرن، به آدرس آی پی سرور جدید اشاره کنه. (این کار رو باید از طریق پنلی انجام بدید که دامنتون رو ازش خریدید). پس:

  1. اگه public_html همون جاییه که روت وردپرستون هست، باید دامنتون به این دایرکتوری از سرور جدید اشاره کنه.
  2. اگه هم public_html/subdirectory جایی هست که روت وردپرستونه، (یعنی وردپرستون خودش توی یک ساب-دایرکتوری نصب شده)، خب باید دامنتون به این ساب دایرکتوری اشاره کنه.
  3. اگه هم مسیر دایرکتوری مشخصی رو در Store uploads in folder انتخاب کردید، خب دامنتون باید به همون دایرکتوری اشاره کنه.
    • به عنوان مثال، فرض می کنیم: Store uploads in this folder: media/uploads/، در این صورت باید مطمین باشید که دامنه سایتتون مثلا https://lamtakam.com داره به این دایرکتوری public_html/media/uploads/ اشاره میکنه.

حالا وقتشه که فیلد Full URL path to files رو مشابه اسکرین شات بالا پر کنید. این رو مجددا یادآور می شم که فقط ست کردن دامنه توی اون فیلد بالا توی اسکرین شات کافی نیست و حتما باید اون عملیات مپ کردن (اشاره کردن) دامنه به آدرس اینستالیشن وردپرس (اونجایی که وردپرستون نصب شده) رو انجام بدید.

نکته: قابل گفتن هست که برای ذخیره کردن تصاویرتون روی یک هاست و دامنه دیگه هم، بهترین گزینه ای که دارید استفاده از W3 Total Cache هستش. (که یک پلاگین کش کردن هست برای وردپرس)

جواب داده شده در ساناز رضایی
1366 امتیاز

500 کاراکتر باقی مانده


جواب شما
     
.....
×

×

جعبه لام تا کام


وب سایت لام تا کام جهت نمایش استاندارد و کاربردی در تمامی نمایشگر ها بهینه شده است.

تبلیغات توضیحی


داپ اَپ اولین پلتفرم کش‌بک در ایران
اگه میخوای از خریدهایی که میکنی، پاداش نقدی دریافت کنی داپ اَپ رو نصب کن.

تبلیغات تصویری