جستجو در بخش : سوال جواب منابع اسلامی لغت نامه ها قوانین و مصوبات نقل قل ها
×

فرم ورود

ورود با گوگل ورود با گوگل ورود با تلگرام ورود با تلگرام
رمز عبور را فراموش کرده ام عضو نیستم، می خواهم عضو شوم
×

×

آدرس بخش انتخاب شده


جهت کپی کردن میتوانید از دکمه های Ctrl + C استفاده کنید
رویداد ها - امتیازات
در حال بارگذاری
×

رویداد ها - امتیازات

برای بررسی عملکرد فعالیت و امتیازات خود باید در وب سایت وارد باشید. در صورت عضویت از بخش بالای صفحه وارد شوید، در غیر این صورت از دکمه پایین، مستقیم به صفحه ثبت نام وارد شوید.

×
×
×

دلیل درخواست بستن پست

کلیه پست هایی که جنبه تبلیغاتی داشته، محتوای اسپم و بی مفهوم در این دسته قرار میگیرند. همچنین پست هایی که به منظور گرفتن بک لینک درج می شوند شامل این مورد هستند.
حاوی مفاهیم غیر اخلاقی، سیاسی و یا توهین آمیز. کلیه پست هایی که از نظر محتوایی نیاز به بررسی و یا حذف شدن دارند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی با عدم جزئیات کافی و مورد نیاز. کلیه پست هایی که منظور نویسنده به وضوح مشخص نیست و نیازمند توضیحات و جزئیات بیشتر می باشند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی بی ربط با موضوعیت سرفصل کلی. کلیه پست هایی که از منظر مفهوم و مضمون ارتباطی با عنوان اصلی سوال ندارند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی دلخواه و بر پایه سلیقه. کلیه پست هایی که یک پاسخ مشخص ندارند و متوانند چندین پاسخ متفاوت و صحیح داشته باشند که کاملا مبتنی بر نظر شخصی افراد هستند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی در حوزه خیلی وسیع. کلیه پست هایی که از نظر محتوایی در یک حوزه ی وسیعی قرار دارند و مشخصا به یک موضوع خاصی اشاره ندارند که پاسخدهی به آن ها مستلزم تشریح مفاهیمی کلی می باشند در این دسته قرار می گیرند.
قبلا در لام تا کام مطرح شده. پست هایی که دقیقا با همین محتوا و مضمون قبلا در وب سایت لام تا کام درج شده اند، با ذکر آدرس منبع تکراری با پست حال حاضر شامل این دسته هستند. تکراری است با:
به سایر دلایل، نیازمند به بررسی توسط مدیر. به هر دلیل غیری که پست را نیازمند بررسی توسط مدیر کرده، با ذکر دلیل، در این دسته قرار میگیرد.
ارسال رای بستن

ترجمه فارسی به انگلیسی ((رسانه عبری: هواپیماهای شرکت‌های هوایی غربی حاضر به نشستن در تل‌آویو نیستند))


8
0
119

این متن رو ممنون میشم به انگلیسی برام ترجمه کنید:

رسانه عبری: هواپیماهای شرکت‌های هوایی غربی حاضر به نشستن در تل‌آویو نیستند

یک رسانه عبری زبان فاش کرد، بسیاری از شرکت‌های هواپیمایی اروپایی و آمریکایی همچنان حاضر به پرواز به مقصد تل‌آویو نیستند.

به گزارش گروه عبری خبرگزاری تسنیم، روزنامه اقتصادی کالکالیست در شماره امروز دوشنبه خود با اعلام این خبر افزود، اکثر قریب به اتفاق شرکت‌های هوایی بزرگ آمریکایی و اروپایی هنوز پروازهای خود را که پس از 7 اکتبر (عملیات طوفان الاقصی) به اسرائیل به حال تعلق در آورده بودند، از سر نگرفته‌اند.

به نوشته این رسانه عبری زبان، شرکت بزرگ آمریکایی یونایتد ایرلاینز و نیز شرکت دلتا دیگر شرکت آمریکایی همچنان در حال تمدید تعلیق پروازهای خود به اسرائیل بوده و تاکید دارند شرایط امنیتی را زیر نظر دارند.

در کنار آن شرکت لوفتهانزا و خطوط هوایی فرانسه نیز تمامی پروازی خود را تا اواسط دسامبر پیش رو لغو کرده‌اند این در حالی است که اداره فرودگاه‌های اسرائیل از کاهش 41 درصدی مسافران در مقایسه با ماه اکتبر از سال گذشته سخن می‌گوید.

در ادامه این گزارش آمده است: شرکت‌های بزرگ هوایی آمریکایی در آینده نزدیک به اسرائیل باز نخواهند گشت، شرکت‌‌هایی مانند دلتا و یونایتد ایرلاینز هفته گذشته نیز مجدد اعلام کردند، قصد دارند تعلیق پروازهای خود را تمدید کنند، این در حالی است که قرار بود هفته جاری این پروازها از سر گرفته شود.

شرکت یوناید ایرلاینز در بیانیه خود تاکید کرد تا زمانی که شرایط امن حکمفرما نشود، این تعلیق به قوت خود باقی خواهد ماند، شرکت دلتا و امرکن ایرلاینز نیز همین نر را تکرار و از لغو پروازهای خود به اسرائیل سخن گفتند.

شرکت‌های اروپایی نیز مانند شرکت‌های هوایی آمریکایی از تمدید لغو پروازها سخن می‌گویند، لوفهتانزا تا 14 دسامبر آینده و خطوط هوایی فرانسه نیز تا 17 دسامبر آینده این تعلق را تمدید کرده است.

کالکالیست در بخش دیگری از گزارش خود با استناد به داده‌های اداره فرودگاه‌‌هایی اسرائیل اعتراف می‌کند، از 7 اکتبر به بعد شاهد کاهش بسیار شدید مسافران ورودی پروازهای خارجی هستیم که نسبت به اکتبر سال قبل از آن 41 درصد کاهش را نشان می‌دهد، این در حالی است که از اکتبر گذشته تعداد زیادی از اسرائیلی‌ها (فلسطین اشغالی) را به سوی خارج از آن ترک کردند.

زبان شناسی اخبار-بین-الملل انگلیسی ترجمه فارسی واژگان
سوال شده در سعید کاظمی
619 امتیاز

500 کاراکتر باقی مانده

1 جواب

8
The Hebrew media: the Western airline companies are not ready to land in Tel Aviv
A Hebrew medium disclosed. Many of the European and American airline companies are still not ready to fly to the Tel Aviv destination.
The economic newspaper Calcalist in its Monday issue announced by adding this news that almost most of the big American and European airlines have not yet resumed their flights since October 7 (the Tufanalaqsa operations).
According to this Hebrew medium, the big American company United Airlines and also the other American company Delta are still renewing the suspension of their flights to Israel and are emphasizing that they are considering the security conditions.
In addition to that, the Lufthansa company and the French airlines have cancelled all of their flights until the upcoming mid December. This is while the Israel airports administration are still talking about the 41 percent reduction of the passengers compared to the October of last year.
This report continues: the big American Airline companies will not return to Israel in the near future. Companies such as Delta and United Airlines announced last week again that they are willing to renew the suspension of their flights. This is while the flights were set to resume from the coming week.
The United Airlines company emphasized in its statement that until there is no safe situation, this suspension will remain in force. The Delta and United Airlines also did the same announcing the suspension of their flights to Israel.
The European companies also, just like the American airlines, made remarks of the renewal of the suspension of their flights. Lufthansa until the upcoming December 14 and the French airlines until the upcoming December 17 have renewed this suspension.
By virtue of the Israel airports administration data, Calcalist in another section of its report admits that since October 7 to the present they are seeing a sharp decrease in the number of the incoming passengers which shows a 41 percent reduction compared to the October of last year. This is while since the last October many Israelis have left the occupied Palestine to outside of it.
جواب داده شده در English Today
19.4k امتیاز

500 کاراکتر باقی مانده


جواب شما
     
.....
×

×

جعبه لام تا کام


وب سایت لام تا کام جهت نمایش استاندارد و کاربردی در تمامی نمایشگر ها بهینه شده است.

تبلیغات توضیحی


داپ اَپ اولین پلتفرم کش‌بک در ایران
اگه میخوای از خریدهایی که میکنی، پاداش نقدی دریافت کنی داپ اَپ رو نصب کن.

تبلیغات تصویری