جستجو در بخش : سوال جواب منابع اسلامی لغت نامه ها قوانین و مصوبات نقل قل ها
×

فرم ورود

ورود با گوگل ورود با گوگل ورود با تلگرام ورود با تلگرام
رمز عبور را فراموش کرده ام عضو نیستم، می خواهم عضو شوم
×

×

آدرس بخش انتخاب شده


جهت کپی کردن میتوانید از دکمه های Ctrl + C استفاده کنید
رویداد ها - امتیازات
در حال بارگذاری
×

رویداد ها - امتیازات

برای بررسی عملکرد فعالیت و امتیازات خود باید در وب سایت وارد باشید. در صورت عضویت از بخش بالای صفحه وارد شوید، در غیر این صورت از دکمه پایین، مستقیم به صفحه ثبت نام وارد شوید.

×
×
×

دلیل درخواست بستن پست

کلیه پست هایی که جنبه تبلیغاتی داشته، محتوای اسپم و بی مفهوم در این دسته قرار میگیرند. همچنین پست هایی که به منظور گرفتن بک لینک درج می شوند شامل این مورد هستند.
حاوی مفاهیم غیر اخلاقی، سیاسی و یا توهین آمیز. کلیه پست هایی که از نظر محتوایی نیاز به بررسی و یا حذف شدن دارند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی با عدم جزئیات کافی و مورد نیاز. کلیه پست هایی که منظور نویسنده به وضوح مشخص نیست و نیازمند توضیحات و جزئیات بیشتر می باشند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی بی ربط با موضوعیت سرفصل کلی. کلیه پست هایی که از منظر مفهوم و مضمون ارتباطی با عنوان اصلی سوال ندارند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی دلخواه و بر پایه سلیقه. کلیه پست هایی که یک پاسخ مشخص ندارند و متوانند چندین پاسخ متفاوت و صحیح داشته باشند که کاملا مبتنی بر نظر شخصی افراد هستند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی در حوزه خیلی وسیع. کلیه پست هایی که از نظر محتوایی در یک حوزه ی وسیعی قرار دارند و مشخصا به یک موضوع خاصی اشاره ندارند که پاسخدهی به آن ها مستلزم تشریح مفاهیمی کلی می باشند در این دسته قرار می گیرند.
قبلا در لام تا کام مطرح شده. پست هایی که دقیقا با همین محتوا و مضمون قبلا در وب سایت لام تا کام درج شده اند، با ذکر آدرس منبع تکراری با پست حال حاضر شامل این دسته هستند. تکراری است با:
به سایر دلایل، نیازمند به بررسی توسط مدیر. به هر دلیل غیری که پست را نیازمند بررسی توسط مدیر کرده، با ذکر دلیل، در این دسته قرار میگیرد.
ارسال رای بستن

نحوه استفاده از تلگرام بعد از حذف تلگرام طلایی و هاتگرام


0
0
5165

سلام به همه دوستان عزیز الان که هات گرام و تلگرام طلایی حذف شدن چه طور میشه از تلگرام استفاده کرد؟

برای تلگرام کامپیوتر و استفاده از اون و مشکل همیشکی فیلترشکن ها باید چیکار کرد؟

تکنولوژی کامپیوتر
سوال شده در امیرحمزه باقری
441 امتیاز


من تعجب میکنم چطور تا به حالا از «تلگرام طلایی» یا «هاتگرام» استفاده کردی. من که از اول تا همین حالا از خود تلگرام اصلی استفاده کردم و خیلی راحت روش پراکسی ست کردم. تازه با این پراکسی های رایگانی هم که اومده خب دیگه هیچ مشکلی نیست و نمیدونم چرا باید کسی از تلگرام طلایی یا هاتگرام استفاده کنه. ــ سعید مرادی در 5 سال قبل
1
برای وصل شدن به تلگرام کامپیوترتون، ابتدا فیلترشکن رو روشن کنید و به تلگرام وصل شید و سپس برای داشتن پروکسی قوی، وارد مرورگر خودتون بشید و کلمه proxy را وارد کنید و بعد در بین سایتای باز شده یکی رو به انتخاب خود باز کنید و با توجه به سرعت نت، به یک پروکسی متصل شید. به نظرم سرعت پروکسی خیلی بهتر از فیلترشکن است. اگر کانال پروکسی خوبی هم خواستید بگید تا بهتون معرفی کنم. ــ سارینا عمادی در 5 سال قبل
1
@سارینا.عمادی ممنون میشم کانال پروکسی معرفی کنید ، من هر چی پیدا کردم هیچ کدوم کار نمیکردن ، آموزش استفادش رو هم بزارید ممنون میشم ــ امیرحمزه باقری در 5 سال قبل

500 کاراکتر باقی مانده

3 جواب

3

سلام دوست عزیز در این پیام تمامی اطلاعاتی که درباره پروکسی‌ها این مدت پیدا کردم رو میگم شاید به شما هم کمک کرد.

قبل از توضیح در مورد نحو وصل شدن به پروکسی‌ها، شاید این نکته حائز اهمیت باشه که به دلیل کاهش سرعت اینترنت، ممکنه پروکسی‌ها سرعت پایینی داشته باشن و گاهی نیاز به جستجو بیشتری در بین پروکسی‌ها پیدا کنید.

کانال‌های پروکسی محبوب:

MTProto Proxies
Ninja Proxy
PINK PROXY

من به تازگی پروکسی‌هام رو از کانال pink proxy برمی‌دارم چون از نظرم سرعت خیلی بهتری نسبت به کانال‌های پروکسی دیگر دارد. اگر برای اولین بار قصد وصل شدن به پروکسی رو دارید به طریقه زیر عمل کنید:

  1. فیلترشکن خود را وصل کنید ( هات اسپات، monster خوبن)
  2. وارد تلگرام کامپیوتر یا گوشی بشید
  3. از طریق جستجو، کانال پروکسی مدنظر رو سرچ کنید.
  4. به یک پروکسی، ترجیحا جدیدترینش متصل بشید. با کلیک بر روی connect proxy.
  5. حال وقتی در بالا تلگرام با پیغام در حال اتصال و یا بروزرسانی مواجه شدید
  6. فیلترشکن رو قطع کنید و از لیست پروکسی‌ها با توجه به سرعت نت، یک مورد مناسب تر را انتخاب کنید. اما اگر از قبل پروکسی‌ها رو دارید کافی است وارد کانال پروکسی دلخواه شده شوید و به آخرین پروکسی ارسالی متصل شید. همینطور که مشاهده می‌کنید تلگرام شما بالا میاد :)

البته نرم‌افزار‌هایی مانند موبوگرام هم هستن که بدون پروکسی بالا میان اما ممکن است تو گروه‌ها و یا به مخاطبینتان، تبلیغات ارسال کنند . توجه کنید: تلگرام برای اندروید را از گوگل پلی و در کل از جاهای معتبر دانلود کنید.

چند نکته مهم:

  1. ممکن است پروکسی‌هایی که وصل می‌شید تبلیغات زیادی داشته باشند که به معنی عضو شدن شما به آن ها نیست.
  2. اگر به پروکسی متصل شدید و تبلیغات زیادی داشت، پروکسی را حذف و به مورد دیگری متصل شوید.
  3. هر چند وقت یک‌بار ممکن است با پیغام غیرفعال شدن پروکسی مواجه شوید که نیاز است به پروکسی جدید از کانال یا لیست خود متصل شوید.
  4. حتما توجه داشته باشید که نذارید لیست پروکسی‌هاتون بیشتر از 10 پروکسی بشه چون روی سرعت تاثیر میذاره.
  5. در بالای تلگرام گزینه تیک مانندی خواهید دید که در این قسمت می‌توانید تمامی پروکسی‌ها را مشاهده کنید و درصورت دلخواه حذف، اضافه و یا به اشتراک بگذارید.
  6. اگر تصمیم به استفاده از فیلترشکن را داشتید لازم است در قسمت ذکر شده مورد 5، استفاده از پروکسی را غیرفعال کنید.

سعی کردم تمامی نکات که می‌دونم رو بگم. بازم اگر سوالی داشتید حتما بپرسید. موفق باشید.

ویرایش شده در 5 سال قبل سجاد شفی زاده <m>★</m>
11.1k امتیاز
جواب داده شده در سارینا عمادی
537 امتیاز

500 کاراکتر باقی مانده


0

سلام تشکر ازتون من این مطلب کاملتر همراه آموزش تصویری در سایت ممبر اچ دی دیدم گفتم بگم شاید دوستان لذت ببرند https://memberhd.ir/how-to-use-telegram-without-filter/

جواب داده شده در Mohammad Mahmudi
1 امتیاز

500 کاراکتر باقی مانده


1

پروکسی تلگرام فعال

https://github.com/mtproxypremium/mtproxy

جواب داده شده در Mehdi Khodaverdi
11 امتیاز

500 کاراکتر باقی مانده


جواب شما
     
.....
×

×

جعبه لام تا کام


لام تا کام نسخه صفحه کلید نیز راه اندازی شده است. شما با استفاده از کلیدهای موجود بر روی صفحه کلید دستگاهتان می توانید با وب سایت ارتباط برقرار کنید.
لیست کلید های میانبر

تبلیغات توضیحی


داپ اَپ اولین پلتفرم کش‌بک در ایران
اگه میخوای از خریدهایی که میکنی، پاداش نقدی دریافت کنی داپ اَپ رو نصب کن.

تبلیغات تصویری