جستجو در بخش : سوال جواب منابع اسلامی لغت نامه ها قوانین و مصوبات نقل قل ها
×

فرم ورود

ورود با گوگل ورود با گوگل ورود با تلگرام ورود با تلگرام
رمز عبور را فراموش کرده ام عضو نیستم، می خواهم عضو شوم
×

×

آدرس بخش انتخاب شده


جهت کپی کردن میتوانید از دکمه های Ctrl + C استفاده کنید
رویداد ها - امتیازات
در حال بارگذاری
×

رویداد ها - امتیازات

برای بررسی عملکرد فعالیت و امتیازات خود باید در وب سایت وارد باشید. در صورت عضویت از بخش بالای صفحه وارد شوید، در غیر این صورت از دکمه پایین، مستقیم به صفحه ثبت نام وارد شوید.

×
×
×

دلیل درخواست بستن پست

کلیه پست هایی که جنبه تبلیغاتی داشته، محتوای اسپم و بی مفهوم در این دسته قرار میگیرند. همچنین پست هایی که به منظور گرفتن بک لینک درج می شوند شامل این مورد هستند.
حاوی مفاهیم غیر اخلاقی، سیاسی و یا توهین آمیز. کلیه پست هایی که از نظر محتوایی نیاز به بررسی و یا حذف شدن دارند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی با عدم جزئیات کافی و مورد نیاز. کلیه پست هایی که منظور نویسنده به وضوح مشخص نیست و نیازمند توضیحات و جزئیات بیشتر می باشند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی بی ربط با موضوعیت سرفصل کلی. کلیه پست هایی که از منظر مفهوم و مضمون ارتباطی با عنوان اصلی سوال ندارند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی دلخواه و بر پایه سلیقه. کلیه پست هایی که یک پاسخ مشخص ندارند و متوانند چندین پاسخ متفاوت و صحیح داشته باشند که کاملا مبتنی بر نظر شخصی افراد هستند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی در حوزه خیلی وسیع. کلیه پست هایی که از نظر محتوایی در یک حوزه ی وسیعی قرار دارند و مشخصا به یک موضوع خاصی اشاره ندارند که پاسخدهی به آن ها مستلزم تشریح مفاهیمی کلی می باشند در این دسته قرار می گیرند.
قبلا در لام تا کام مطرح شده. پست هایی که دقیقا با همین محتوا و مضمون قبلا در وب سایت لام تا کام درج شده اند، با ذکر آدرس منبع تکراری با پست حال حاضر شامل این دسته هستند. تکراری است با:
به سایر دلایل، نیازمند به بررسی توسط مدیر. به هر دلیل غیری که پست را نیازمند بررسی توسط مدیر کرده، با ذکر دلیل، در این دسته قرار میگیرد.
ارسال رای بستن

خون آمدن از مقعد


0
0
2536

با سلام خیلی عذر خواهی میکنم ، سوالی درباره ی مسائل جنسی داشتم . اول بنده پسری ۱۴ ساله هستم ، و خب با یه دختر ۱۳ ساله دوست شدم و مدتیه که باهاش هستم. یک بار که تنها بودیم ، به اصرار ایشون ، یک لوله با قطر حدودا ۵ سانتی متر رو مجبور شدم در مقعدم فرو کنم ، مدت ها پیش ، حدود یک ۶ ماه پیش ، و پس از اینکار ، با خون مواجه شدم. اما الان هیچ مشکلی در مقعدم نمیبینم . و نمیتونم این ماجرا رو با والدینم در ارتباط بزارم ، چونکه اونا نه از رابطه ی من با اون دختر با خبر هستن ، و هم اینکه میترسم. ممکن هست مشکلی پیش اومده باشه برام که نیاز باسه به دکتر مراجعه کنم و در آینده برام مشکل در رودم پیش بیاره ؟ خیلی نگرانم. و اینکه در آینده اگر اتفاقی افتاد که پزشکی قانونی خواست من رو چک کنه ممکنه این اتفاق شرم آور رو تشخیص بده ؟ و اینکه دوست دخترم خیلی تمایل به رابطه از جلو با من داره ، چطوری میتونم بهش عواقبش رو بگم که ناراحت نشه ؟ از وقتی که از عواقب کارم با خبرم خیلی خیلی پشیمونم و دوست ندارم باهاش دوست باشم ولی خیلی مدارک ازم داره. اگر به پدر و مادرم نشون بده چی؟ البته ایشون با من قرار ازدواج گذاشتیم ، آیا کار اشتباهی کردیم ؟ خیلی نگرانم

پزشکی پزشکی جنسی روابط-زناشویی
سوال شده در ناشناس
Wow!!! امتیاز


دوست عزیز، مواردی که فرمودید تا خیلی طبیعی و نرمال نیست. من نظری در مورد ازدواج شما و یا ادامه رابطه شما ندارم. فقط برای اون مورد پزشکی و خون آمدن از مقعد باید بگم که حتما پیگیری کنید. آیا هنگام خروج خون درد یا سوزش هم به همراه داشت؟ در حال حاضر چطور؟ در حالاتی درد یا سوزشی احساس نمیکنید؟ اگر این موضوع تکرار نشده و صرفا یک زخم ساده بوده خب خیلی جدی نیست، ولی در صورت تکرار خون آمدن، حتما به پزشک متخصص مراجعه کنید؛ مجرای تحتانی از جمله مواردیست که در صورت مضمن شدن مشکل، به سختی التیام پیدا میکند. ــ محدثه حامدی نسب در 5 سال قبل

500 کاراکتر باقی مانده

3 جواب

0

سلام ایا وارد کردن شی داخل مقعد خود گناه است از نظر اسلام

جواب داده شده در ناشناس
Wow!!! امتیاز

500 کاراکتر باقی مانده


0

اینکه گفتین اجسامی مانند خیار و اینا فرو نکنیم چه راهکاری رو پیشنهاد میدیم وقتی شرایط ازدواج نیست و اینه کانالی چیزی هست که بتونم سوال بپرسم چون فقط یه سوال میتونم بپرسم

جواب داده شده در ناشناس
Wow!!! امتیاز

500 کاراکتر باقی مانده


0

دوست عزیز خون خارج شده اگر خیلی زیاد نبوده مربوط به پاره شدن رگهای خونیه و مشکلی ایجاد نمیشه. ولی اگر بیشتر بوده پیگیری بشه و اینکه چون سنتون خیلی پایین هست هیچوقت رابطه جنسی کامل انجام ندین چون به روش‌های پیشگیری آشنایی ندارین ولی در کل کاندوم هیچوقت فراموشتون نشه. و اینکه شما با چه بلوغ عقلی تصمیم به ازدواج گرفتین پس هیچوقت این ریسک رو نکن و به نظر بنده با خانوادت هر کدوم ک راحت تری این موضوع رو در میون بذار الان در جریان قرار بگیرن خیلی بهتره

جواب داده شده در ghazal rahmanifar
149 امتیاز

500 کاراکتر باقی مانده


جواب شما
     
.....
×

×

جعبه لام تا کام


وب سایت لام تا کام جهت نمایش استاندارد و کاربردی در تمامی نمایشگر ها بهینه شده است.

تبلیغات توضیحی


داپ اَپ اولین پلتفرم کش‌بک در ایران
اگه میخوای از خریدهایی که میکنی، پاداش نقدی دریافت کنی داپ اَپ رو نصب کن.

تبلیغات تصویری