جستجو در بخش : سوال جواب منابع اسلامی لغت نامه ها قوانین و مصوبات نقل قل ها
×

فرم ورود

ورود با گوگل ورود با گوگل ورود با تلگرام ورود با تلگرام
رمز عبور را فراموش کرده ام عضو نیستم، می خواهم عضو شوم
×

×

آدرس بخش انتخاب شده


جهت کپی کردن میتوانید از دکمه های Ctrl + C استفاده کنید
رویداد ها - امتیازات
در حال بارگذاری
×

رویداد ها - امتیازات

برای بررسی عملکرد فعالیت و امتیازات خود باید در وب سایت وارد باشید. در صورت عضویت از بخش بالای صفحه وارد شوید، در غیر این صورت از دکمه پایین، مستقیم به صفحه ثبت نام وارد شوید.

×
×
×

دلیل درخواست بستن پست

کلیه پست هایی که جنبه تبلیغاتی داشته، محتوای اسپم و بی مفهوم در این دسته قرار میگیرند. همچنین پست هایی که به منظور گرفتن بک لینک درج می شوند شامل این مورد هستند.
حاوی مفاهیم غیر اخلاقی، سیاسی و یا توهین آمیز. کلیه پست هایی که از نظر محتوایی نیاز به بررسی و یا حذف شدن دارند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی با عدم جزئیات کافی و مورد نیاز. کلیه پست هایی که منظور نویسنده به وضوح مشخص نیست و نیازمند توضیحات و جزئیات بیشتر می باشند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی بی ربط با موضوعیت سرفصل کلی. کلیه پست هایی که از منظر مفهوم و مضمون ارتباطی با عنوان اصلی سوال ندارند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی دلخواه و بر پایه سلیقه. کلیه پست هایی که یک پاسخ مشخص ندارند و متوانند چندین پاسخ متفاوت و صحیح داشته باشند که کاملا مبتنی بر نظر شخصی افراد هستند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی در حوزه خیلی وسیع. کلیه پست هایی که از نظر محتوایی در یک حوزه ی وسیعی قرار دارند و مشخصا به یک موضوع خاصی اشاره ندارند که پاسخدهی به آن ها مستلزم تشریح مفاهیمی کلی می باشند در این دسته قرار می گیرند.
قبلا در لام تا کام مطرح شده. پست هایی که دقیقا با همین محتوا و مضمون قبلا در وب سایت لام تا کام درج شده اند، با ذکر آدرس منبع تکراری با پست حال حاضر شامل این دسته هستند. تکراری است با:
به سایر دلایل، نیازمند به بررسی توسط مدیر. به هر دلیل غیری که پست را نیازمند بررسی توسط مدیر کرده، با ذکر دلیل، در این دسته قرار میگیرد.
ارسال رای بستن

ستاره های rating در نتایج گوگل برای سئو SEO


1
0
1165

سلام دوستان من یک بلاگ وردپرسی دارم و داده بودم به یک سئو کار ستاره های زردی که توی گوگل برای سایت شما نشون میده رو با یک افزونه وردپرسی برام راه اندازی کرده بود.

اینطوری مثلا:

ستاره های rating در نتایج گوگل

اما الان متاسفانه ستاره هیا زرد rating دیگه توی نتایج گوگل برای وب سایت من نمایش داده نمیشه. چرا؟

راستش خیلی توی سئو و کلیک گرفتن و ورودی های سایتم تاثیر داشت از وقتی که دیگه نمایش داده نمیشه بیش از 30% ورودی های اورگانیک organicم کمتر شدن. اینم بگم که واسه خیلی از سایتا دیگه نمایش داده نمیشه حتی بعضی از رقبای سایت خودم هم که قبلا ستاره داشتن دیگه توی نتایج گوگل من ستاره ای براشون نمیبینم.

با دستگاه های زیادی هم چک کردم و کلا برای اکثر سایتها ستاره های rating (همون ریویو review) حذف شده. چی کار کنم که دوباره نمایش داده بشن؟ مرسی

تکنولوژی برنامه-نویسی سئو وردپرس
سوال شده در سعید مرادی
1933 امتیاز


نوع سایتتون رو چی مشخص کردید؟ یعنی @type رو چی گذاشتید؟ news؟ articles؟ یا .. ــ سروش قادری نسب در 5 سال قبل

از کچا باید نوع سابتم رو متوجه بشم؟ همون موقع که وردپرس رو روی سایتم نصب کردم، فکر کنم نوع مقاله رو واسش انتخاب کردم که میشه همون article ولی مطمین نیستم راهی هست چک کنم؟ ــ سعید مرادی در 5 سال قبل

@سعید.مرادی بله راهی براش وجود داره. درواقع خود گوگل یک ابزار تست برای این کار ساخته و ارائه کرده که میتونی باهاش وب سایتت رو بررسی کنی ببینی وضعیت schema markupش در چه وضعیتیه. همچنین میتونی رقبات رو هم بررسی بکنی با همون ابزار و ببینی اگه attribute خاصی که مهمه استفاده کردن و شما نکردی هم اضافه کنی. ــ سجاد شفی زاده در 5 سال قبل

500 کاراکتر باقی مانده

1 جواب

2

از تاریخ 16th Sep 2019 گوگل توی مفسرش برای rating (همون ستاره های زرد زیر سایت ها توی نتایج گوگل) برای بررسی schema markup یک تغییر ایجاد کرد: همونطور که گفته:

While, technically, you can attach review markup to any schema type, for many types displaying star reviews does not add much value for the user. With this change, we’re limiting the pool of schema types that can potentially trigger review rich results in search. Specifically, we’ll only display reviews with those types (and their respective subtypes)...

قبلا نوع های CreativeWork, Article, BlogPosting, Service همه برای rating ساپورت میشدن توسط گوگل؛ یعنی حداقل گوگل براشون اروری نمیداد که مثلا Article نوعی (type) نیست که itemReviewed رو پشتیبانی کنه. مشابه این ارور:

توضیح تصویر

ولی توی مدل جدید، فقط این نوع ها رو پشتیبانی میکنه برای itemReviewed (یا همون ستاره های زرد)

  • Book
  • ListItem
  • Course
  • CreativeWorkSeason
  • CreativeWorkSeries
  • Episode
  • Event
  • Game
  • HowTo
  • LocalBusiness
  • MediaObject
  • Movie
  • MusicPlaylist
  • MusicRecording
  • Organization
  • Product
  • Recipe
  • SoftwareApplication

پس اگر اصرار دارید که وب سایتتون همواره itemReviewed رو پشیبانی کنه و نوع وب سایتتون جزو موارد بالا نیست، باید نوع وب سایتتون رو یکی از موراد بالا انتخاب کنید. (که البته همچین چیزی پیشنهاد نمیشه، چرا که گو گل براش مهمه نوع وب سایتتون با محتواتون سازگار باشه)

جواب داده شده در سجاد شفی زاده <m>★</m>
11.1k امتیاز


آهان مرسی آقای شفی زاده من نوع وب سایتمو عوض میکنم ــ سعید مرادی در 5 سال قبل

500 کاراکتر باقی مانده


جواب شما
     
.....
×

×

جعبه لام تا کام


لام تا کام نسخه صفحه کلید نیز راه اندازی شده است. شما با استفاده از کلیدهای موجود بر روی صفحه کلید دستگاهتان می توانید با وب سایت ارتباط برقرار کنید.
لیست کلید های میانبر

تبلیغات توضیحی


داپ اَپ اولین پلتفرم کش‌بک در ایران
اگه میخوای از خریدهایی که میکنی، پاداش نقدی دریافت کنی داپ اَپ رو نصب کن.

تبلیغات تصویری