جستجو در بخش : سوال جواب منابع اسلامی لغت نامه ها قوانین و مصوبات نقل قل ها
×

فرم ورود

ورود با گوگل ورود با گوگل ورود با تلگرام ورود با تلگرام
رمز عبور را فراموش کرده ام عضو نیستم، می خواهم عضو شوم
×

×

آدرس بخش انتخاب شده


جهت کپی کردن میتوانید از دکمه های Ctrl + C استفاده کنید
رویداد ها - امتیازات
در حال بارگذاری
×

رویداد ها - امتیازات

برای بررسی عملکرد فعالیت و امتیازات خود باید در وب سایت وارد باشید. در صورت عضویت از بخش بالای صفحه وارد شوید، در غیر این صورت از دکمه پایین، مستقیم به صفحه ثبت نام وارد شوید.

×
×
×

دلیل درخواست بستن پست

کلیه پست هایی که جنبه تبلیغاتی داشته، محتوای اسپم و بی مفهوم در این دسته قرار میگیرند. همچنین پست هایی که به منظور گرفتن بک لینک درج می شوند شامل این مورد هستند.
حاوی مفاهیم غیر اخلاقی، سیاسی و یا توهین آمیز. کلیه پست هایی که از نظر محتوایی نیاز به بررسی و یا حذف شدن دارند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی با عدم جزئیات کافی و مورد نیاز. کلیه پست هایی که منظور نویسنده به وضوح مشخص نیست و نیازمند توضیحات و جزئیات بیشتر می باشند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی بی ربط با موضوعیت سرفصل کلی. کلیه پست هایی که از منظر مفهوم و مضمون ارتباطی با عنوان اصلی سوال ندارند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی دلخواه و بر پایه سلیقه. کلیه پست هایی که یک پاسخ مشخص ندارند و متوانند چندین پاسخ متفاوت و صحیح داشته باشند که کاملا مبتنی بر نظر شخصی افراد هستند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی در حوزه خیلی وسیع. کلیه پست هایی که از نظر محتوایی در یک حوزه ی وسیعی قرار دارند و مشخصا به یک موضوع خاصی اشاره ندارند که پاسخدهی به آن ها مستلزم تشریح مفاهیمی کلی می باشند در این دسته قرار می گیرند.
قبلا در لام تا کام مطرح شده. پست هایی که دقیقا با همین محتوا و مضمون قبلا در وب سایت لام تا کام درج شده اند، با ذکر آدرس منبع تکراری با پست حال حاضر شامل این دسته هستند. تکراری است با:
به سایر دلایل، نیازمند به بررسی توسط مدیر. به هر دلیل غیری که پست را نیازمند بررسی توسط مدیر کرده، با ذکر دلیل، در این دسته قرار میگیرد.
ارسال رای بستن

ترجمه فارسی به انگلیسی ((در دادگاه اپیک گیمز برملا شد؛ پیشنهاد ویژه گوگل به نتفلیکس برای پرداخت کارمزد 10 درصدی))


8
0
172

این متن رو امکان داره به انگلیسی برام ترجمه کنید:

در دادگاه اپیک گیمز برملا شد؛ پیشنهاد ویژه گوگل به نتفلیکس برای پرداخت کارمزد 10 درصدی

در دادگاه اپیک علیه گوگل تأیید شد که گوگل به نتفلیکس پیشنهاد داده تا پرداخت‌های خود را با کارمزد کمتر در اندروید انجام دهد.

در جریان دادگاه اپیک گیمز علیه گوگل مشخص شد که مالک پلی استور در سال 2017 به نتفلیکس پیشنهاد کرده بود که پرداخت‌های درون‌برنامه‌ای خود را با سرویس پرداخت این شرکت انجام دهد و درعوض به‌جای 15 درصد، تنها 10 درصد کارمزد بپردازد. اما نتفلیکس این پیشنهاد را نپذیرفت.

براساس اسناد و شهادت‌های دادگاه اپیک در برابر گوگل، این غول دنیای فناوری 6 سال پیش به نتفلیکس پیشنهاد داده بود که ضمن استفاده از سرویس پرداخت درون‌برنامه‌ای اندروید، 90 درصد از درآمد خود را حفظ کند. اما نتفلیکس این پیشنهاد را قبول نکرد، چون باور داشت که در درازمدت زیان سنگینی را متحمل می‌شود.

نتفلیکس در گذشته مستقیماً در داخل اپ اندروید خود اشتراک می‌فروخت و 15 درصد از درآمدش را به گوگل می‌داد. اما این شرکت در یک مقطع زمانی تصمیم گرفت پرداخت‌ها را به طریق دیگری انجام دهد. درنتیجه گوگل با این پیشنهاد قصد عقب‌نشینی داشت تا تمام درآمد حاصل از پرداخت‌های نتفلیکس را از دست ندهد.

پیشنهاد ویژه گوگل به نتفلیکس برای کارمزد پرداخت‌ها

بااین‌حال، ظاهراً نتفلیکس به این نتیجه رسیده بود که حتی با این توافق در درازمدت بخشی از درآمد خود را از دست می‌دهد. درنتیجه آن‌ها این قرارداد را امضا نکردند. این سرویس استریم بزرگ حالا هیچ سهمی به گوگل نمی‌دهد و کاربران را برای خرید به یک سرویس پرداخت در مرورگر هدایت می‌کند.

نماینده گوگل در دادگاه به هیچ بخشی از این اطلاعات اعتراض نکرد و تنها یادآور شد که نتفلیکس حالا تقریباً روی هر پلتفرمی وجود دارد و به شیوه‌ای که می‌خواهد، امور خود را پیش می‌برد. به‌نظر می‌رسد که تلاش گوگل برای اثبات این ادعا بوده است که شرکت‌هایی در حدواندازه نتفلیکس می‌توانند قواعد پلی استور را دور بزنند و سخت‌گیری چندانی علیه آن‌ها وجود ندارد.

دادگاه اپیک گیمز علیه اقدامات ضدرقابتی گوگل از هفته پیش آغاز شده است و احتمالاً هفته‌ها ادامه داشته باشد. این غول فناوری به‌طور هم‌زمان در دادگاه وزارت دادگستری نیز حضور دارد.

زبان شناسی اخبار-بین-الملل انگلیسی ترجمه فارسی گوگل
سوال شده در حمید جوادی
521 امتیاز

500 کاراکتر باقی مانده

1 جواب

8
It is revealed in the Epic Games Court; Google's offer to Netflix for paying a 10 percent commission
It is confirmed in Epic Games court that Google has offered Netflix to makes its payments in Android at a lower cost.
In the course of Epic Games' court against Google it became clear that the owner of Play Store had offered Netflix in 2017 to make its in-app payments using this company's service and in exchange pay 10 percent commission instead of 15 percent. But Netflix did not accept this offer.
Based on the documents and testimonies of Epic against Google this giant of the technology world had offered Netflix 6 years ago that in addition to using the in-app payment service of Android it will save 90 percent of its income. But Netflix did not accept this offer because it believed that it would suffer a heavier loss in the long term.
Netflix used to directly sell inside its Android app and would give 15 percent of its income to Google. But at this point of time, the company decided to to make the payments in another method. Therefore, Google wanted to fall back by this offer not to lose all of the income acquired from Netflix payments.
Google's special offer to Netflix for the payment commissions
Apparently Netflix has come to this conclusion that even after the agreement, in the long term it will lose a part of its income. As a result, they did not sign this contract. This big streaming service now gives no shares to Google and guides the users to a payment service on the browser for purchasing.
Google's agent objected none of these data in the court and just recalled that Netflix is now almost on any platform and advances its affairs in any way it wants. It seems that Google's effort has been to confirm this claim that companies in the size of Netflix can cross Play Store rules and there are no strict rules about them.
The Epic Games court is started from last week against the anti-competitive measures of Google and it seems to be continuing on for weeks. This giant in technology is at the SEC court at the same time too.
جواب داده شده در English Today
19.4k امتیاز

500 کاراکتر باقی مانده


جواب شما
     
.....
×

×

جعبه لام تا کام


وب سایت لام تا کام جهت نمایش استاندارد و کاربردی در تمامی نمایشگر ها بهینه شده است.

تبلیغات توضیحی


داپ اَپ اولین پلتفرم کش‌بک در ایران
اگه میخوای از خریدهایی که میکنی، پاداش نقدی دریافت کنی داپ اَپ رو نصب کن.

تبلیغات تصویری