جستجو در بخش : سوال جواب منابع اسلامی لغت نامه ها قوانین و مصوبات نقل قل ها
×

فرم ورود

ورود با گوگل ورود با گوگل ورود با تلگرام ورود با تلگرام
رمز عبور را فراموش کرده ام عضو نیستم، می خواهم عضو شوم
×

×

آدرس بخش انتخاب شده


جهت کپی کردن میتوانید از دکمه های Ctrl + C استفاده کنید
رویداد ها - امتیازات
در حال بارگذاری
×

رویداد ها - امتیازات

برای بررسی عملکرد فعالیت و امتیازات خود باید در وب سایت وارد باشید. در صورت عضویت از بخش بالای صفحه وارد شوید، در غیر این صورت از دکمه پایین، مستقیم به صفحه ثبت نام وارد شوید.

×
×
×

دلیل درخواست بستن پست

کلیه پست هایی که جنبه تبلیغاتی داشته، محتوای اسپم و بی مفهوم در این دسته قرار میگیرند. همچنین پست هایی که به منظور گرفتن بک لینک درج می شوند شامل این مورد هستند.
حاوی مفاهیم غیر اخلاقی، سیاسی و یا توهین آمیز. کلیه پست هایی که از نظر محتوایی نیاز به بررسی و یا حذف شدن دارند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی با عدم جزئیات کافی و مورد نیاز. کلیه پست هایی که منظور نویسنده به وضوح مشخص نیست و نیازمند توضیحات و جزئیات بیشتر می باشند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی بی ربط با موضوعیت سرفصل کلی. کلیه پست هایی که از منظر مفهوم و مضمون ارتباطی با عنوان اصلی سوال ندارند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی دلخواه و بر پایه سلیقه. کلیه پست هایی که یک پاسخ مشخص ندارند و متوانند چندین پاسخ متفاوت و صحیح داشته باشند که کاملا مبتنی بر نظر شخصی افراد هستند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی در حوزه خیلی وسیع. کلیه پست هایی که از نظر محتوایی در یک حوزه ی وسیعی قرار دارند و مشخصا به یک موضوع خاصی اشاره ندارند که پاسخدهی به آن ها مستلزم تشریح مفاهیمی کلی می باشند در این دسته قرار می گیرند.
قبلا در لام تا کام مطرح شده. پست هایی که دقیقا با همین محتوا و مضمون قبلا در وب سایت لام تا کام درج شده اند، با ذکر آدرس منبع تکراری با پست حال حاضر شامل این دسته هستند. تکراری است با:
به سایر دلایل، نیازمند به بررسی توسط مدیر. به هر دلیل غیری که پست را نیازمند بررسی توسط مدیر کرده، با ذکر دلیل، در این دسته قرار میگیرد.
ارسال رای بستن

علت سرد شدن همسر بعد از ازدواج و راه چاره چیست؟


1
0
1298

سلام من یک خانم ۳۵ ساله هستم که ۷ ساله با همسرم ازدواج کردیم و یک دختر ۵ ساله داریم. ایشون پسر خاله من هستن ولی در شهر دیگه ای بودن و فاصله زیادی داشتیم و با روحیات همدیگه اصلا اشنا نبودیم‌.

احساس میکنم در ازدواجم شکست خوردم خیلی ناراحتم چون همسرم اون شخصی که فکر میکردم باشه نیست خیلی سرد و ساکت هستن و اصلا دوست ندارن صحبت کنن راجب هیچی کارشون و کارهایی که بیرون از منزل اتفاق میفته. از لحاظ رابطه هم بسیار سرد هستن و در کل به هیچی تمایل نشون نمیدن و شور و شوق ندارن برای هیچی. خیلی زیاد سرشون توی گوشیشون هست و اصلا وقتی رو به من و دخترم اختصاص نمیدن. گاهی طوری زندگی میکنن که انگار یه مرد مجرد هستن و انگار که ما وجود نداریم

بخاطر همین نوع برخوردشون گاهی مشکلی بدامون پیش میاد قهرمون نزدیک به ۲۰ روز طول میکشه. حتی دیگه موقع صرف غذا هم نمیاد با ما بخوره نیم ساعت بعد میره جدا واسه خودش میکشه میخوره واقعا دلمو میشکونه ... ? من همیشه طوری وانمود میکنم که دخترمون متوجه نشه ولی متاسفانه دخترم با کارهای همسرم متوجه قهر و دوریم میشه تا حدودی..

نمیدونم باید چطور رفتار کنم که از کوتاه اومدن من سواستفاده نکنه و بتونم شاءن خودمو حفظ کنم و انقدر طولانی از هم دور نباشیم ... با تشکر

پزشکی روابط-زناشویی روانشناسی شوهر همسر
سوال شده در ناشناس
Wow!!! امتیاز

500 کاراکتر باقی مانده

2 جواب

1

من سوال شما را خواندم و بهترین راه حل یادآوری خاطرات خوبی که سابقا باهم دیگر داشتید در زمان مناسب خودش هست. به فایل صوتی زیر گوش کنید لطفا، همکارم توضیحات تکمیلی رو خدمتتون عرض خواهند کرد:

ویرایش شده در 4 سال قبل
جواب داده شده در محدثه حامدی نسب
1266 امتیاز


ممنونم خانم دکتر عزیز واسه راهنماییتون ــ ناشناس در 5 سال قبل

خواهش میکنم عزیزم امیدوارم که مشکلتون زود حل بشه ــ محدثه حامدی نسب در 4 سال قبل

500 کاراکتر باقی مانده


0

دلیل اصلی سردی رابطه عدم آشنایی زوجین با باورهای مخرب زناشویی است.

آیا زن و شوهر باید بهترین دوست یکدیگر باشند؟ آیا عشق رمانتیک می تواند به ازدواجی خوب منجر شود؟ آیا زوجین باید تمام کارها را با یکدیگر انجام دهند؟ آیا اگر احساس گناه می کنید باید به آن اعتراف کنید؟ آیا با تلاش می توان ازدواج موفقی داشت؟ آیا ازدواج موفق مستلزم اعتماد کامل است؟ آیا باید همسرمان را همیشه خوشحال نگهداریم؟ توضیح تصویر آیا در ازدواج موفق، خانه مکانی مناسب برای تخلیه ی خشم است؟ آیا شوهر خوب تعمیرات خانه را انجام می دهد و همسر خوب لباس های کثیف را می شوید؟ (تقسیم وظایف سنتی درست است؟) آیا بچه دار شدن رفتار بد همسر را اصلاح می کند؟ آیا ازدواج شراکتی پنجاه – پنجاه است؟ آیا با ازدواج تمام آرزوهایمان برآورده می شود؟ آیا همسرم باید همیشه احساسات مرا پیش بینی کند؟ آیا ادامه ازدواج ناموفق بهتر است یا طلاق؟(ادامه زندگی بخاطر فرزند) آیا آمال و آرزوهای مرد مقدم بر شغل همسرش است؟ آیا اگر همسرتان خواست ترکتان کند باید مقاومت کنید و بجنگید؟ آیا عشق از بین رفته گاهی دوباره زنده می شود؟ آیا رقابت بین زن و شوهر باعث سرزندگی زندگی مشترک می شود؟ آیا باید همسرتان را به فرد بهتری تبدیل کنید؟ آیا تفاوت ها دو نفر را مجذوب یکدیگر می کند؟ آیا زوج ها نباید مسایل خصوصی شان را به غریبه ها بگویند؟ آیا وقتی عصبانی هستید نباید رابطه جنسی داشته باشید؟ آیا باید به آنچه دارید قانع باشید؟

توضیحات در اینجا نمی گنجد ولی اگر درگیر این موضوعات هستید، توضیحات در باورهای مخرب ازدواج مشاهده کنید.

جواب داده شده در سارا نظری مقدم
104 امتیاز


جالبه جوابتون بیشتر داره سایت ام ام سیز رو تبلیغ میکنه :-) ــ مریم نادري در 3 سال قبل

500 کاراکتر باقی مانده


جواب شما
     
.....
×

×

جعبه لام تا کام


لام تا کام نسخه صفحه کلید نیز راه اندازی شده است. شما با استفاده از کلیدهای موجود بر روی صفحه کلید دستگاهتان می توانید با وب سایت ارتباط برقرار کنید.
لیست کلید های میانبر

تبلیغات توضیحی


داپ اَپ اولین پلتفرم کش‌بک در ایران
اگه میخوای از خریدهایی که میکنی، پاداش نقدی دریافت کنی داپ اَپ رو نصب کن.

تبلیغات تصویری