جستجو در بخش : سوال جواب منابع اسلامی لغت نامه ها قوانین و مصوبات نقل قل ها
×

فرم ورود

ورود با گوگل ورود با گوگل ورود با تلگرام ورود با تلگرام
رمز عبور را فراموش کرده ام عضو نیستم، می خواهم عضو شوم
×

×

آدرس بخش انتخاب شده


جهت کپی کردن میتوانید از دکمه های Ctrl + C استفاده کنید
رویداد ها - امتیازات
در حال بارگذاری
×

رویداد ها - امتیازات

برای بررسی عملکرد فعالیت و امتیازات خود باید در وب سایت وارد باشید. در صورت عضویت از بخش بالای صفحه وارد شوید، در غیر این صورت از دکمه پایین، مستقیم به صفحه ثبت نام وارد شوید.

×
×
×

دلیل درخواست بستن پست

کلیه پست هایی که جنبه تبلیغاتی داشته، محتوای اسپم و بی مفهوم در این دسته قرار میگیرند. همچنین پست هایی که به منظور گرفتن بک لینک درج می شوند شامل این مورد هستند.
حاوی مفاهیم غیر اخلاقی، سیاسی و یا توهین آمیز. کلیه پست هایی که از نظر محتوایی نیاز به بررسی و یا حذف شدن دارند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی با عدم جزئیات کافی و مورد نیاز. کلیه پست هایی که منظور نویسنده به وضوح مشخص نیست و نیازمند توضیحات و جزئیات بیشتر می باشند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی بی ربط با موضوعیت سرفصل کلی. کلیه پست هایی که از منظر مفهوم و مضمون ارتباطی با عنوان اصلی سوال ندارند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی دلخواه و بر پایه سلیقه. کلیه پست هایی که یک پاسخ مشخص ندارند و متوانند چندین پاسخ متفاوت و صحیح داشته باشند که کاملا مبتنی بر نظر شخصی افراد هستند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی در حوزه خیلی وسیع. کلیه پست هایی که از نظر محتوایی در یک حوزه ی وسیعی قرار دارند و مشخصا به یک موضوع خاصی اشاره ندارند که پاسخدهی به آن ها مستلزم تشریح مفاهیمی کلی می باشند در این دسته قرار می گیرند.
قبلا در لام تا کام مطرح شده. پست هایی که دقیقا با همین محتوا و مضمون قبلا در وب سایت لام تا کام درج شده اند، با ذکر آدرس منبع تکراری با پست حال حاضر شامل این دسته هستند. تکراری است با:
به سایر دلایل، نیازمند به بررسی توسط مدیر. به هر دلیل غیری که پست را نیازمند بررسی توسط مدیر کرده، با ذکر دلیل، در این دسته قرار میگیرد.
ارسال رای بستن

ضبط صفحه بازی با نرم افزار کمتاسیا


-1
0
1078

سلام به همه دوستان عزیز

من به یه مشکل خوردم اونم اینه که وقتی میخوام با نرم افزار کمتاسیا از صفحه بازیم ضبط بگیرم ، از بازی نمیگیره و از صفحه دسکتاپ فیلم ضبط میشه

تکنولوژی کامپیوتر
سوال شده در امیرحمزه باقری
441 امتیاز


از چه ورژنی از نرم افزار Camtasia استفاده میکنید؟ همچنین از چه سیستم عاملی استفاده میکنید؟ ویندوز؟ لینوکس یا مک؟ ــ سعید غلامی در 4 سال قبل

@سعید.غلامی از ویندوز ورژن کمتاسیا هم 8.1 ــ امیرحمزه باقری در 4 سال قبل

500 کاراکتر باقی مانده

2 جواب

3

طبق اون چیزی که من متوجه شدم از سوالتون، در پاسخش باید بگم که «خیر، همچین قابلیتی در کمتازیا Camtasia وجود نداره».

چیزی که خانم رضایی توی پاسخشون گفتن به این شکل هست که شما میای یک سایز مشخص از صفحه رو چفت میکنی با یک پنجره (یا یک نرم افزار)؛ یعنی اگه اون سایز رو تغییر دادی، خود به خود اون پنجره هم سایزش تغییر میکنه و دقیقا تطبیق پیدا میکنه با سایز جدید.

این به این معنی هستش که اگر شما توی اون ناحیه از صفحه یک پنجره دیگه باز کنید، اون پنجره جدیده شروع میکنه به رکورد شدن؛ پس عملا شما «کمتازیا Camtasia رو یک پنجره یا نرم افزار مشخص قفل نکردی و صرفا یک ناحیه از صفحه رو هم سایز کردی با یک پنجره که هر پنجره ی دیگری که در اون ناحیه قرار بگیره باز رکورد میشه».


اون موردی هم که خانم رضایی گفتن صرفا برای سیستم عامل ویندوز هست و برای سیستم عامل مک Mac به این شکل باید عمل کنید:

چفت کردن کمتازیا و پنجره در مک

  1. روی پنجره یا نرم افزاری که میخواید ازش رکورد کنید کلیک کنید
  2. کمتازیا رو باز کنید
  3. روی دکمه custom کلیک کنید و ابعادی که مد نظرتون هست بهش بدید.
  4. روی Custom dropdown کلیک کنید و گزینه Lock to Application کلیک کنید.
  5. روی Custom dropdown کلیک کنید و ناحیه ای که انتخاب کرده بودید رو انتخاب کنید.
  6. پنجره یا صفحه مورد نظرتون رو کلیک کنید.
  7. روی آیکن Lock Aspect Ratio کلیک کنید تا مطمین بشید نسبت ابعاد درسته برای ری‌سایز های بعدی.
جواب داده شده در سعید غلامی
860 امتیاز


خب من چه طوری باید از بازی مورد نظرم فیلم بگیرم؟ قبلا دیده بودم با کمتاسیا از یک بازی کامپیوتری ریکورد گرفته بودن ــ امیرحمزه باقری در 4 سال قبل

@امیرحمزه.باقری خب مشکلی نداره که .. تمام صفحه رو رکورد کن بعد بازی رو اجرا کن .. از بازی فیلم میگیره دیگه .. مشکلی هست؟ ــ سعید غلامی در 4 سال قبل

من تمام صفحه رو ریکورد میگیرم ، میرم توی بازی ، از بازی ویدیو نمیگیره از صفحه دسکتاپ میگیره ــ امیرحمزه باقری در 4 سال قبل
1
@امیرحمزه.باقری قبل از هر چیزی باید بگم که توی خود سایت کمتازیا رسما ذکر کرده که برای رکورد گیم خیلی کاربردی نیست این نرم افزار و توی فروم ها نرم افزار fraps رو پیشنهاد میکنن برای رکورد از گیم. ولی اگه اون گیمی که میخوای ازش ویدیو رکورد کنی رو بتونی روی Windowed بازی کنی، در اون صورت کمتازیا میتونه رکوردش کنه. برای مثال به این تصویر نگاه کن. ــ سعید غلامی در 4 سال قبل

اها درسته ، اوکی مرسی ــ امیرحمزه باقری در 4 سال قبل

@امیرحمزه.باقری خواهش میکنم، اینم بگم که Windowed در واقع یک mode هست که این قابلیت رو بهت میده که یک نرم افزار رو (که در اینجا میشه همون گیمی که میخوای ازش رکورد کنی) بتونی توی یک پنجره ی کوچیکتر (نسبت به فول اسکرین) اجرا کنی و ازش استفاده کنی. اینو گفتم برای کسایی که بعدا این جواب رو میبینن و براشون مبهم هست که Windowed چیه. ــ سعید غلامی در 4 سال قبل

500 کاراکتر باقی مانده


0

نرم افزار Camtasia دقیقا همچین قابلیتی رو داره که اسمش هست Lock to application. از این منو قابل دسترسی هست:

ضبط اپلیکیشن مشخص با نرم افزار کمتاسیا

در ابتدا باید رزولوشنی رو که میخواید توی نرم افزار کمتازیا انتخاب کنید. بعد روی پنجره یا نرم افزار مد نظرتون که میخواید رکورد بشه کلیک کنید. بعد روی Lock to application کلیک کنید. در اون صورت پنجره یا نرم افزاری که انتخاب کردید خود به خود ری‌سایز میشه به همون رزولوشنی که توی کمتازیا انتخاب کردید.

ویرایش شده در 4 سال قبل
جواب داده شده در ساناز رضایی
1366 امتیاز

2
این پاسخی که دادید کامل نیست، اول اینکه برای سیستم عامل مک Mac همچین قابلیتی دقیقا به این شکل وجود نداره و دوم اینکه شما در این حالت اگه یک پنجره جدید روی اون ناحیه ای که انتخاب کردید و نرم افزارتون رو روش Lock کردید ببرید، نرم افزار جدید شروع میکنه به رکورد شدن. پس عملا شما یک ناحیه رو اختصاص دادید به یک نرم افزار، و هیچ کاری راجع به اینکه «صرفا فلان نرم افزار رکورد بشه» نکردید. ــ سعید غلامی در 4 سال قبل
1
@سعید.غلامی بله درست میگید جناب غلامی من تست کردم حرف شما صحیح هست. مرسی ــ ساناز رضایی در 4 سال قبل

500 کاراکتر باقی مانده


جواب شما
     
.....
×

×

جعبه لام تا کام


وب سایت لام تا کام جهت نمایش استاندارد و کاربردی در تمامی نمایشگر ها بهینه شده است.

تبلیغات توضیحی


داپ اَپ اولین پلتفرم کش‌بک در ایران
اگه میخوای از خریدهایی که میکنی، پاداش نقدی دریافت کنی داپ اَپ رو نصب کن.

تبلیغات تصویری