جستجو در بخش : سوال جواب منابع اسلامی لغت نامه ها قوانین و مصوبات نقل قل ها
×

فرم ورود

ورود با گوگل ورود با گوگل ورود با تلگرام ورود با تلگرام
رمز عبور را فراموش کرده ام عضو نیستم، می خواهم عضو شوم
×

×

آدرس بخش انتخاب شده


جهت کپی کردن میتوانید از دکمه های Ctrl + C استفاده کنید
رویداد ها - امتیازات
در حال بارگذاری
×

رویداد ها - امتیازات

برای بررسی عملکرد فعالیت و امتیازات خود باید در وب سایت وارد باشید. در صورت عضویت از بخش بالای صفحه وارد شوید، در غیر این صورت از دکمه پایین، مستقیم به صفحه ثبت نام وارد شوید.

×
×
×

دلیل درخواست بستن پست

کلیه پست هایی که جنبه تبلیغاتی داشته، محتوای اسپم و بی مفهوم در این دسته قرار میگیرند. همچنین پست هایی که به منظور گرفتن بک لینک درج می شوند شامل این مورد هستند.
حاوی مفاهیم غیر اخلاقی، سیاسی و یا توهین آمیز. کلیه پست هایی که از نظر محتوایی نیاز به بررسی و یا حذف شدن دارند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی با عدم جزئیات کافی و مورد نیاز. کلیه پست هایی که منظور نویسنده به وضوح مشخص نیست و نیازمند توضیحات و جزئیات بیشتر می باشند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی بی ربط با موضوعیت سرفصل کلی. کلیه پست هایی که از منظر مفهوم و مضمون ارتباطی با عنوان اصلی سوال ندارند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی دلخواه و بر پایه سلیقه. کلیه پست هایی که یک پاسخ مشخص ندارند و متوانند چندین پاسخ متفاوت و صحیح داشته باشند که کاملا مبتنی بر نظر شخصی افراد هستند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی در حوزه خیلی وسیع. کلیه پست هایی که از نظر محتوایی در یک حوزه ی وسیعی قرار دارند و مشخصا به یک موضوع خاصی اشاره ندارند که پاسخدهی به آن ها مستلزم تشریح مفاهیمی کلی می باشند در این دسته قرار می گیرند.
قبلا در لام تا کام مطرح شده. پست هایی که دقیقا با همین محتوا و مضمون قبلا در وب سایت لام تا کام درج شده اند، با ذکر آدرس منبع تکراری با پست حال حاضر شامل این دسته هستند. تکراری است با:
به سایر دلایل، نیازمند به بررسی توسط مدیر. به هر دلیل غیری که پست را نیازمند بررسی توسط مدیر کرده، با ذکر دلیل، در این دسته قرار میگیرد.
ارسال رای بستن

نحوه استفاده از باتری های لیتیومی


0
0
919

برای عمر بیشتر باتری بهتر است هنگام استفاده از لپ تاپ در جاییکه دسترسی به برق داریم باتری را خارج کنیم؟

تکنولوژی کامپیوتر
سوال شده در محمد مهدی مهدویان


منم باتری laptopم لیتیوم هست ولی محض اطمینان وقتی که تو خونه باشم و باتری لپتاپم پر شده باشه و مطمین باشم به این زودیا نیاز ندارم که از خونه laptop رو بیرون ببرم باتریشو در میارم. ــ سعید غلامی در 4 سال قبل

بهترین مقاله ای که مرتبط به سوال شما نوشته شده اینه Should You Leave Your Laptop Plugged in All the Time . که به صورت مشخص گفته که نیازی نیست باتری لپتاپو خارج کنید وقتی که شارژش تکمیل میشه. بعد نکته ای هم که گفته اینه که چیزی که برای باتری میتونه ضرر داشته باشه اینه که از شارژ خالی بشه یا همون Fully discharging شدن هست. ــ ساناز رضایی در 4 سال قبل

500 کاراکتر باقی مانده

1 جواب

1

این موضوع به شدت وابسته به مدل لپتاپتون هست. چه باتری «لیتیومی» و چه باتری «قلیایی» بهتره که پس از 100% شارژ شدن، دیگه جریان برق ازشون عبور نکنه.

بنده عرض کردم به لپتاپتون بستگی داره چرا که اکثر لپتاپ های جدید، به این شکل طراحی شدن که به محض فول شارژ شدن باتری (100%)، جریان برق پاور رو اتصال کوتاه میکنن و باتری لپتاپ رو bypass میکنن (یا اصطلاحا دور میزنن). به عبارت بهتر، زمانی که باتری پر هست، جریان برق رو از مسیر باتری عبور نمیدن و پاور لپتاپ مستقیما از کابل برق میگیره.

پس به عنوان پاسخ به سوال شما، اگر در طراحی معماری و سخت افزار لپتاپ شده، مدل اتصال کوتاه برق پس از شارژ کامل باتری پیاده شده، نیازی به درآوردن باتری نیست، ولی اگر در هر صورتی جریان برق (کابل) از باتری لپتاپتون عبور میکنه، بله بهتره که باتری لپتاپتون رو زمانی که به برق دسترسی دارید از لپتاپتون خارج کنید.

جواب داده شده در سعید مرادی
1933 امتیاز

500 کاراکتر باقی مانده


جواب شما
     
.....
×

×

جعبه لام تا کام


وب سایت لام تا کام جهت نمایش استاندارد و کاربردی در تمامی نمایشگر ها بهینه شده است.

تبلیغات توضیحی


داپ اَپ اولین پلتفرم کش‌بک در ایران
اگه میخوای از خریدهایی که میکنی، پاداش نقدی دریافت کنی داپ اَپ رو نصب کن.

تبلیغات تصویری