جستجو در بخش : سوال جواب منابع اسلامی لغت نامه ها قوانین و مصوبات نقل قل ها
×

فرم ورود

ورود با گوگل ورود با گوگل ورود با تلگرام ورود با تلگرام
رمز عبور را فراموش کرده ام عضو نیستم، می خواهم عضو شوم
×

×

آدرس بخش انتخاب شده


جهت کپی کردن میتوانید از دکمه های Ctrl + C استفاده کنید
رویداد ها - امتیازات
در حال بارگذاری
×

رویداد ها - امتیازات

برای بررسی عملکرد فعالیت و امتیازات خود باید در وب سایت وارد باشید. در صورت عضویت از بخش بالای صفحه وارد شوید، در غیر این صورت از دکمه پایین، مستقیم به صفحه ثبت نام وارد شوید.

×
×
×

دلیل درخواست بستن پست

کلیه پست هایی که جنبه تبلیغاتی داشته، محتوای اسپم و بی مفهوم در این دسته قرار میگیرند. همچنین پست هایی که به منظور گرفتن بک لینک درج می شوند شامل این مورد هستند.
حاوی مفاهیم غیر اخلاقی، سیاسی و یا توهین آمیز. کلیه پست هایی که از نظر محتوایی نیاز به بررسی و یا حذف شدن دارند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی با عدم جزئیات کافی و مورد نیاز. کلیه پست هایی که منظور نویسنده به وضوح مشخص نیست و نیازمند توضیحات و جزئیات بیشتر می باشند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی بی ربط با موضوعیت سرفصل کلی. کلیه پست هایی که از منظر مفهوم و مضمون ارتباطی با عنوان اصلی سوال ندارند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی دلخواه و بر پایه سلیقه. کلیه پست هایی که یک پاسخ مشخص ندارند و متوانند چندین پاسخ متفاوت و صحیح داشته باشند که کاملا مبتنی بر نظر شخصی افراد هستند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی در حوزه خیلی وسیع. کلیه پست هایی که از نظر محتوایی در یک حوزه ی وسیعی قرار دارند و مشخصا به یک موضوع خاصی اشاره ندارند که پاسخدهی به آن ها مستلزم تشریح مفاهیمی کلی می باشند در این دسته قرار می گیرند.
قبلا در لام تا کام مطرح شده. پست هایی که دقیقا با همین محتوا و مضمون قبلا در وب سایت لام تا کام درج شده اند، با ذکر آدرس منبع تکراری با پست حال حاضر شامل این دسته هستند. تکراری است با:
به سایر دلایل، نیازمند به بررسی توسط مدیر. به هر دلیل غیری که پست را نیازمند بررسی توسط مدیر کرده، با ذکر دلیل، در این دسته قرار میگیرد.
ارسال رای بستن

چرا مردم به کار کارمندی علاقمند هستند؟!


1
0
1165

سلام به همه دوستان با وجود اینکه کمترین افزایش حقوق رو در یک شغل کارمندی معمولی (منظور رئیس و مدیران ارشد سازمان نیستن) میگیرن، و یه جورایی اگر اتفاق خاصی نیوفته خیلی قابل پیش بینی هست مسیر زندگی شغلی و مادی یک کارمند، پس چرا اکثریت مردم به سمت کارمند شدن تمایل دارند؟

اجتماعی اقتصاد-رفتاری روانشناسی
سوال شده در Morteza Feizollahy
11 امتیاز


کار کارمندی ساده ترین مدل کسب درآمد هست. همه که نمیتونن بیزینس راه بندازن و صاحب شرکت بشن. راه اندازی یک فروشگاه خیلی کوچیک هم علاوه بر سرمایه و کلی زحمت، با ریسک همراهه. ولی کارمندی یه ساعت مشخصی داره، نوع کارش کم فشار و ساده هست، به سرمایه اولیه هم نیاز نداره. ــ هانیه پورزنگنه در 4 سال قبل
2
فکر میکنم شما دارای شخصیت «کمال طلبی» هستید که این سوال براتون پیش اومده. قشر عظیمی از انسان ها انگیزه ی کافی برای تلاش زیاد و راه اندازی یک کسب و کار ندارن، و به یک ماشین با مدل معمولی رضایت میدن، یا وارد رقابت مالی با کسی نمیشن و همینکه زندگی معمولی خودشون رو داشته باشن براشون مطلوبه. خیلی ها هم هستن که با راه اندازی یک کسب و کار شخصی شروع کردن و حالا به هر دلیلی موفق به رونق دادنش نشدن و مجبور شدن به عنوان یک کارگر یا کارمند، به دنیای حقوق بگیران بپیوندن. ــ محدثه حامدی نسب در 4 سال قبل

راستش بنده خودم خیلی سعی کردم که کارفرمای خودم باشم، ولی ببینید واقعا کارمندی بهتره. درسته حقوقش اصطلاحا آب باریکس، ولی کلی مزایا داره، بیمه که هستی، ایام تعطیل رو استراحت میکنی و مجبور نیستی واسه جور کردن کرایه مغارت بری پای مغاره، اضافه کاری داری، وام بهت میدن، بُن میدن، یه سری رفاهیات و تسهیلات دیگه هم داره مثلا عید نوروز ویلا میدن برای اقامت، از همه اینا مهمتر اینکه ضمانت شغلی داری و .. پس کارمندی در ارگان های دولتی نسبتا خوبه. ــ سعید غلامی در 4 سال قبل

آقای @سعید.غلامی فکر کنم مواردی دیگه ای مثل سنوات خدمتی، عیدی و پاداش، کارانه را فراموش کردید و توی مزایا و تسهیلات کار دولتی بهش اشاره نکردید. ــ هانیه پورزنگنه در 4 سال قبل

بله درست میفرمایید خانم @هانیه.پورزنگنه اونا هم هستش. عرض بنده در پاسخ به سوالی که پرسیده شده این هست که دلیل علاقه مندی بخش کثیری از مردم به کار کارمندی، اینجور رفاهیات هست. وگرنه کی دوست نداره که خودش آقای خودش باشه و شغل خودش رو داشته باشه تازه خیلیا دوست دارن نیروی زیردست هم داشته باشن و استخدام کرده باشن. پس فقط بخشی از آدم ها هستن که حاضر میشن این ریسک رو بپذیرن (تمام سرمایشون رو اختصاص بدن) و برای راه اندازی شغل خودشون اقدام کنن (که خیلیاشونم احتمالا شغل دولتی گیرشون نیومده)، ــ سعید غلامی در 4 سال قبل

نه الزاما! از نظر من مردم همه به کار کارمندی علاقه ندارن. صرفا کسایی که از چالش و دغدغه فکری گریزان هستن و یک درآمد کم ولی سر وقت و بدون دردسر قانعشون میکنه تمایل به کارمند بودن دارن. خیلی ها هستن که خودشون کار راه اندازی کردن. این همه فروشگاه و مغازه و کارهای خدماتی رو توی شهرهای مختلف میبینیم، اینا خیلیاشون میتونستن برای شغل کارمندی اقدام کنن ولی نکردن. البته شایدم یه سریاشون کرده بوده باشن ولی موفق نشده باشن، در کل میخوام بگم الزاما نمیشه گفت همه مردم به کار کارمندی علاقه مندن. ــ مریم نادري در 4 سال قبل

500 کاراکتر باقی مانده

2 جواب

1

چون با 10 گام برای تبدیل شدن به یک مدیر موفق آشنایی ندارند. وظیفه مدیر اغلب تغییر دیدگاه ها و رفتار مردم است. چگونه می توان افراد را تغییر داد بی آنکه احساساتشان را جریحه دار کرد و خشمشان را برانگیخت؟

مدیر موفق

این سوالی است که بسیاری از مدیران موفق از خود می پرسند.

1-با تقدیر و ستایش صادقانه شروع کنید

از لحاظ اصول روانشناسی اگر سخن با ستایش شروع شود شنیدن سخنان نامطبوع آسان تر می شود.

برای مثال یک مدیر موفق وقتی یکی از منشیان خود را می بیند می گوید: لباسی که امروز صبح به تن داشتید بسیار شیک است و شما خانم بسیار جذابی هستید.

شاید این نهایت ستایش باشد که یک مدیر از منشی خود می کند. سخن او چنان غیر منتظره و دور از انتظار است که منشی از خجالت سرخ می شود.

اما مدیر در ادامه این چنین می گوید: حالا، خودتان را نگیرید، این حرف را برای خوشحالی شما زدم از این پس می خواهم که در پاسخگویی به تلفن دقت بیش تری به خرج بدهید. توضیح تصویر

پیشنهاد به شما: تکنیک غلبه بر نگرانی ها

2-به طور غیر مستقیم دیگران را متوجه اشتباهاتشان بکنید

سوال اینجاست که چگونه انتقاد کنیم تا مورد نفرت قرار نگیریم.

تنها با تغییر یک کلمه سه حرفی می توان موفق به تغییر رفتار در مردم شد. بدون این که به کسی اهانت شود و کسی را آزرده کنیم.

برای مثال قهر را به مهر تبدیل کنید. بسیاری از مردم انتقاد خود را با تحسینی صمیمانه آغاز می کنند و به دنبال آن از کلمه اما استفاده می کنند تا جمله ای انتقادی بگویند.

منبع: 10 گام تبدیل شدن به مدیر موفق - برگرفته از مرکز مشاوره ستاره زندگی

جواب داده شده در سارا نظری مقدم
104 امتیاز

500 کاراکتر باقی مانده


0

نه اینطور نیست . صرفا همه به کارمندی علاقه مند نیستن من خودم شدیدا به رستورانداری علاقه دارم و خوندن این سایت صمیم گرفتم یک رستوران بزنم به شما هم دوستانه پیشنهاد میکنم بدنبال علایقتون برید اگر مثل من به رستورانداری علاقه دارید این مقاله رو بخونید

https://www.kababtorki.com/articles/%d8%a7%d8%b5%d9%88%d9%84-%d9%85%db%8c%d8%b2%d8%a8%d8%a7%d9%86%db%8c-%d8%b1%d8%b3%d8%aa%d9%88%d8%b1%d8%a7%d9%86/

جواب داده شده در پناه بانی
1 امتیاز

500 کاراکتر باقی مانده


جواب شما
     
.....
×

×

جعبه لام تا کام


لام تا کام نسخه صفحه کلید نیز راه اندازی شده است. شما با استفاده از کلیدهای موجود بر روی صفحه کلید دستگاهتان می توانید با وب سایت ارتباط برقرار کنید.
لیست کلید های میانبر

تبلیغات توضیحی


داپ اَپ اولین پلتفرم کش‌بک در ایران
اگه میخوای از خریدهایی که میکنی، پاداش نقدی دریافت کنی داپ اَپ رو نصب کن.

تبلیغات تصویری