جستجو در بخش : سوال جواب منابع اسلامی لغت نامه ها قوانین و مصوبات نقل قل ها
×

فرم ورود

ورود با گوگل ورود با گوگل ورود با تلگرام ورود با تلگرام
رمز عبور را فراموش کرده ام عضو نیستم، می خواهم عضو شوم
×

×

آدرس بخش انتخاب شده


جهت کپی کردن میتوانید از دکمه های Ctrl + C استفاده کنید
رویداد ها - امتیازات
در حال بارگذاری
×

رویداد ها - امتیازات

برای بررسی عملکرد فعالیت و امتیازات خود باید در وب سایت وارد باشید. در صورت عضویت از بخش بالای صفحه وارد شوید، در غیر این صورت از دکمه پایین، مستقیم به صفحه ثبت نام وارد شوید.

×
×
×

دلیل درخواست بستن پست

کلیه پست هایی که جنبه تبلیغاتی داشته، محتوای اسپم و بی مفهوم در این دسته قرار میگیرند. همچنین پست هایی که به منظور گرفتن بک لینک درج می شوند شامل این مورد هستند.
حاوی مفاهیم غیر اخلاقی، سیاسی و یا توهین آمیز. کلیه پست هایی که از نظر محتوایی نیاز به بررسی و یا حذف شدن دارند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی با عدم جزئیات کافی و مورد نیاز. کلیه پست هایی که منظور نویسنده به وضوح مشخص نیست و نیازمند توضیحات و جزئیات بیشتر می باشند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی بی ربط با موضوعیت سرفصل کلی. کلیه پست هایی که از منظر مفهوم و مضمون ارتباطی با عنوان اصلی سوال ندارند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی دلخواه و بر پایه سلیقه. کلیه پست هایی که یک پاسخ مشخص ندارند و متوانند چندین پاسخ متفاوت و صحیح داشته باشند که کاملا مبتنی بر نظر شخصی افراد هستند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی در حوزه خیلی وسیع. کلیه پست هایی که از نظر محتوایی در یک حوزه ی وسیعی قرار دارند و مشخصا به یک موضوع خاصی اشاره ندارند که پاسخدهی به آن ها مستلزم تشریح مفاهیمی کلی می باشند در این دسته قرار می گیرند.
قبلا در لام تا کام مطرح شده. پست هایی که دقیقا با همین محتوا و مضمون قبلا در وب سایت لام تا کام درج شده اند، با ذکر آدرس منبع تکراری با پست حال حاضر شامل این دسته هستند. تکراری است با:
به سایر دلایل، نیازمند به بررسی توسط مدیر. به هر دلیل غیری که پست را نیازمند بررسی توسط مدیر کرده، با ذکر دلیل، در این دسته قرار میگیرد.
ارسال رای بستن

ترجمه متن ((حزب‌الله شعاع عملیات موشکی خود را افزایش داد)) به انگلیسی


8
0
184

این متن رو میشه به انگلیسی ترجمه کنید:

به‌اعتقاد تحلیل‌گران رسانه‌های عبری‌زبان، حزب‌الله به‌تدریج در حال گسترش شعاع اهداف موشکی خویش است.

به گزارش گروه عبری خبرگزاری تسنیم، رسانه‌های عبری‌زبان امشب (یکشنبه‌شب) خبر دادند از دیدگاه آنها حزب‌الله به‌تدریج در حال افزایش شعاع حملات موشکی خویش است.

به‌نوشته رسانه‌های عبری‌زبان، شلیک‌های صورت‌گرفته به‌سوی شمال (فلسطین اشغالی) طی امروز به‌شکل قابل‌توجهی افزایش یافته است و دیگر صرفاً به موشک‌های ضدزره ختم نمی‌شود.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی در گزارشی با اشاره به این مسئله افزود: با توسعه عملیات علیه غزه توسط ارتش اسرائیل و ورود به فاز حمله زمینی، حزب‌الله هم اقدام به توسعه عملیات خود در طول مرز لبنان می‌کند.

این رسانه عبری‌زبان اضافه کرد: امروز ما شاهد حوادث شلیک و تیراندازی بیشتری آن هم در تمامی نقاط این منطقه بودیم.

این رسانه تصریح کرد: حملات ساعات اخیر حزب‌الله علیه منطقه روش بینا عجیب‌‌ترین اقدام محسوب می‌شود، زیرا پیش از این همه حملات علیه شهرک‌های واقع در طول خط مرزی مورد منازعه انجام می‌شود اما امروز شاهد آن هستیم که عمق مناطق شمال مورد هدف قرار گرفتند و این امر با ارزیابی‌های اولیه اسرائیل در رابطه با گسترش جنگ همخوانی دارد.

گفتنی است حزب‌الله لبنان طی بیانیه‌ای مسئولیت هدف قرار دادن یک واحد پیاده ارتش رژیم صهیونیستی را در منطقه شمال فلسطین اشغالی به‌عهده گرفت.

در این بیانیه آمده است: رزمندگان مقاومت اسلامی ساعت 4 بعدازظهر امروز 29 اکتبر موفق شدند یک گروه از نظامیان پیاده‌نظام ارتش رژیم صهیونیستی را در موقعیت برکه ریشا با تسلیحات موشکی هدایت‌شونده مورد هدف قرار دهند و افراد این نیرو را بکشند یا زخمی کنند، تجهیزات این نیرو نیز مورد اصابت مستقیم قرار گرفت.

زبان شناسی اصطلاح انگلیسی ترجمه کلمات واژگان
سوال شده در رویا نیک نام
604 امتیاز

500 کاراکتر باقی مانده

1 جواب

8
According to what the Hebrew media believe, Hezbollah is gradually increasing the radius of its missile targets.
As the Hebrew media write the fires toward the North of the occupied Palestinian territory has increased significantly today and is not limited to anti-tank guided missiles.
Referring to this report, the radio of the Zionist regime added: after the development of the operations against Gaza by the Israel army and going into the attack phase, Hezbollah will also start developing its operations along Lebanon border.
This Hebrew media also added "Today we saw more fires even in all parts of this region."
This media reiterated "the recent hours attacks by the Hezbollah against the Rushbina region is considered as the strangest move because before this, all of the attacks on all of the mini-cities along the border lines under war. But today we are seeing that deep points in the North are targeted and this issue is not in line with the primary evaluations of Israel of the war development.
It must be mentioned that Lebanon Hezbollah in a statement has accepted responsibility for targeting an infantry unit of the Zionist regime.
It is mentioned in this statement that today on October 29 at 4 pm the Islamic resistance fighters were able to target a group of the infantry of the Zionist regime by anti-tank guided missiles in Berkeh Risha position and either kill or wound them. This force's equipment were also struck.

حزب‌الله و اسرائیل

جواب داده شده در پوریا  کوه زارع
39.2k امتیاز

500 کاراکتر باقی مانده


جواب شما
     
.....
×

×

جعبه لام تا کام


لام تا کام نسخه صفحه کلید نیز راه اندازی شده است. شما با استفاده از کلیدهای موجود بر روی صفحه کلید دستگاهتان می توانید با وب سایت ارتباط برقرار کنید.
لیست کلید های میانبر

تبلیغات توضیحی


داپ اَپ اولین پلتفرم کش‌بک در ایران
اگه میخوای از خریدهایی که میکنی، پاداش نقدی دریافت کنی داپ اَپ رو نصب کن.

تبلیغات تصویری