جستجو در بخش : سوال جواب منابع اسلامی لغت نامه ها قوانین و مصوبات نقل قل ها
×

فرم ورود

ورود با گوگل ورود با گوگل ورود با تلگرام ورود با تلگرام
رمز عبور را فراموش کرده ام عضو نیستم، می خواهم عضو شوم
×

×

آدرس بخش انتخاب شده


جهت کپی کردن میتوانید از دکمه های Ctrl + C استفاده کنید
رویداد ها - امتیازات
در حال بارگذاری
×

رویداد ها - امتیازات

برای بررسی عملکرد فعالیت و امتیازات خود باید در وب سایت وارد باشید. در صورت عضویت از بخش بالای صفحه وارد شوید، در غیر این صورت از دکمه پایین، مستقیم به صفحه ثبت نام وارد شوید.

×
×
×

دلیل درخواست بستن پست

کلیه پست هایی که جنبه تبلیغاتی داشته، محتوای اسپم و بی مفهوم در این دسته قرار میگیرند. همچنین پست هایی که به منظور گرفتن بک لینک درج می شوند شامل این مورد هستند.
حاوی مفاهیم غیر اخلاقی، سیاسی و یا توهین آمیز. کلیه پست هایی که از نظر محتوایی نیاز به بررسی و یا حذف شدن دارند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی با عدم جزئیات کافی و مورد نیاز. کلیه پست هایی که منظور نویسنده به وضوح مشخص نیست و نیازمند توضیحات و جزئیات بیشتر می باشند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی بی ربط با موضوعیت سرفصل کلی. کلیه پست هایی که از منظر مفهوم و مضمون ارتباطی با عنوان اصلی سوال ندارند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی دلخواه و بر پایه سلیقه. کلیه پست هایی که یک پاسخ مشخص ندارند و متوانند چندین پاسخ متفاوت و صحیح داشته باشند که کاملا مبتنی بر نظر شخصی افراد هستند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی در حوزه خیلی وسیع. کلیه پست هایی که از نظر محتوایی در یک حوزه ی وسیعی قرار دارند و مشخصا به یک موضوع خاصی اشاره ندارند که پاسخدهی به آن ها مستلزم تشریح مفاهیمی کلی می باشند در این دسته قرار می گیرند.
قبلا در لام تا کام مطرح شده. پست هایی که دقیقا با همین محتوا و مضمون قبلا در وب سایت لام تا کام درج شده اند، با ذکر آدرس منبع تکراری با پست حال حاضر شامل این دسته هستند. تکراری است با:
به سایر دلایل، نیازمند به بررسی توسط مدیر. به هر دلیل غیری که پست را نیازمند بررسی توسط مدیر کرده، با ذکر دلیل، در این دسته قرار میگیرد.
ارسال رای بستن

ترجمه فارسی به انگلیسی ((جدال بر سر ChatGPT و Grok؛ کار سم آلتمن و ایلان ماسک به تنش لفظی رسید))


7
0
152

این متن رو بی زحمت میشه برام ترجمه کنید:

جدال بر سر ChatGPT و Grok؛ کار سم آلتمن و ایلان ماسک به تنش لفظی رسید

سم آلتمن در صفحه خود، چت‌بات Grok را مورد کنایه قرار داد، و این اتفاق واکنش تند ایلان ماسک علیه ChatGPT را به‌دنبال داشت.

شرکت هوش مصنوعی ایلان ماسک هفته گذشته از چت‌بات «گروک» (Grok) رونمایی کرد. حالا مدیرعامل OpenAI در پستی کنایه‌آمیز نشان داده که به‌راحتی می‌توان با استفاده از ابزار جدید GPT Builder که اجازه ساخت نسخه‌های سفارشی ChatGPT را می‌دهد، گروک را ساخت. این پست واکنش تند ایلان ماسک را به همراه داشته است.

«سم آلتمن»، مدیرعامل OpenAI با انتشار اسکرین‌شاتی در صفحه شخصی خود در ایکس به‌صورت کنایه‌آمیز نشان داد که نیازی به ساخت Grok نبوده است و قابلیت GPT Builder به‌سادگی می‌تواند نسخه‌های مختلفی از چت‌بات‌ها را به‌وجود بیاورد.

در این اسکرین‌شات می‌توانیم ببینیم که او از GPT Builder خواسته تا به چت‌باتی تبدیل شود که پاسخ سؤالات را با شوخ‌طبعیِ «حال‌به‌هم‌زن» بومرها بدهد و به‌نوعی سعی کند از طریق شکل نامتعارف و عجیب غافل‌گیری از مخاطب خنده بگیرد. اسم این چت‌بات Grok گذاشته شده و در توضیح اصلی آن آمده است: «من مثل پدر پدر شما جوک می‌گویم.»

به‌نظر می‌آید که آلتمن با این اسکرین‌شات سعی داشته نظر خودش را درباره چت‌بات جدید ایلان ماسک ابراز کند. او همچنین در توضیحات پست خود نوشته است که GPTها می‌توانند از بار زحمات شما کم کنند.

واکنش Grok به عملکرد هوش مصنوعی ChatGPT

در پاسخ به این پست، ایلان ماسک نیز پستی را منتشر کرد که گویی پاسخ تند گروک به GPT-4 است. هوش مصنوعی شرکت xAI، مدل GPT-4 را به یک مدل «خواب‌آلود» تشبیه کرده است. گروک می‌گوید GPT-4 در زمینه شوخ‌طبعی مانند درب توری یک زیردریایی است.

در پاسخ گروک که ماسک آن را منتشر کرده، آمده است: «شوخ‌طبعی به‌وضوح در OpenAI ممنوع شده، درست مثل بسیاری از موضوعات دیگر که این شرکت آن‌ها را سانسور می‌کند.»

اگرچه ایلان ماسک یکی از سرمایه‌گذاران و بنیان‌گذاران اولیه OpenAI بود، اما از این کسب‌وکار خارج شد و حالا به‌نظر می‌رسد که رقابت داغی میان شرکت او یعنی xAI و سازنده ChatGPT به‌وجود آمده است.

زبان شناسی اخبار-بین-الملل انگلیسی ترجمه فارسی هوش
سوال شده در رویا نیک نام
604 امتیاز

500 کاراکتر باقی مانده

1 جواب

7
Battle over ChatGPT and Grok: Sam Altman and Elon Musk came to a verbal tension
Sam Altman implied the Grok chatbot in his page and this event was followed by Elon Musk's harsh reaction against ChatGPT.
Elon Musk's AI company unveiled the Grok chatbot last week. Now the CEO of OpenAI has shown in a sarcastic post that you can easily build Grok using the new tool GPT Builder which allows to build the customized ChatGPT versions. This post has been followed by Elon Musk's harsh reaction.
Sam Altman, the CEO of OpenAI, posted a screenshot in his personal account on X sarcastically showing that there has been no need for building Grok and the GPT Builder can easily create different versions of chatbots.
We can see in this screen shot that he has asked GPT Builder to turn into a chatbot which answers the questions with a cringey boomer humor and is trying to make the audience laugh in an awkward shock-to-get-laughs sort of way. This chatbot is named Grok and it goes in its main description "I joke like your father."
It seems that Altman has been trying to express his opinion about Elon Musk's new chatbot with this screenshot. He also writes in his post description that GPTs can reduce your work.
Grok's reaction to the performance of ChatGPT
In the answer to this post, Elon Musk also published a post which seems to be Grok's harsh post to GPT-4. The AI of xAI has likened the GPT-4 to a "Sleepy model". Grok jokes and says GPT-4 is like the screen door on a submarine of a submarine.
In reply to Grok which is published by Musk goes "Fun is obviously prohibited in OpenAI, just like many other issues which is censored by this company".
Although Elon Musk was one of the early investors and founders in OpenAI, went out of this business and now it seems that there is a hot competition between his company, that is xAI, and the maker of ChatGPT.
جواب داده شده در Sina Abdollahi
17.3k امتیاز

500 کاراکتر باقی مانده


جواب شما
     
.....
×

×

جعبه لام تا کام


وب سایت لام تا کام جهت نمایش استاندارد و کاربردی در تمامی نمایشگر ها بهینه شده است.

تبلیغات توضیحی


داپ اَپ اولین پلتفرم کش‌بک در ایران
اگه میخوای از خریدهایی که میکنی، پاداش نقدی دریافت کنی داپ اَپ رو نصب کن.

تبلیغات تصویری