جستجو در بخش : سوال جواب منابع اسلامی لغت نامه ها قوانین و مصوبات نقل قل ها
×

فرم ورود

ورود با گوگل ورود با گوگل ورود با تلگرام ورود با تلگرام
رمز عبور را فراموش کرده ام عضو نیستم، می خواهم عضو شوم
×

×

آدرس بخش انتخاب شده


جهت کپی کردن میتوانید از دکمه های Ctrl + C استفاده کنید
رویداد ها - امتیازات
در حال بارگذاری
×

رویداد ها - امتیازات

برای بررسی عملکرد فعالیت و امتیازات خود باید در وب سایت وارد باشید. در صورت عضویت از بخش بالای صفحه وارد شوید، در غیر این صورت از دکمه پایین، مستقیم به صفحه ثبت نام وارد شوید.

×
×
×

دلیل درخواست بستن پست

کلیه پست هایی که جنبه تبلیغاتی داشته، محتوای اسپم و بی مفهوم در این دسته قرار میگیرند. همچنین پست هایی که به منظور گرفتن بک لینک درج می شوند شامل این مورد هستند.
حاوی مفاهیم غیر اخلاقی، سیاسی و یا توهین آمیز. کلیه پست هایی که از نظر محتوایی نیاز به بررسی و یا حذف شدن دارند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی با عدم جزئیات کافی و مورد نیاز. کلیه پست هایی که منظور نویسنده به وضوح مشخص نیست و نیازمند توضیحات و جزئیات بیشتر می باشند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی بی ربط با موضوعیت سرفصل کلی. کلیه پست هایی که از منظر مفهوم و مضمون ارتباطی با عنوان اصلی سوال ندارند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی دلخواه و بر پایه سلیقه. کلیه پست هایی که یک پاسخ مشخص ندارند و متوانند چندین پاسخ متفاوت و صحیح داشته باشند که کاملا مبتنی بر نظر شخصی افراد هستند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی در حوزه خیلی وسیع. کلیه پست هایی که از نظر محتوایی در یک حوزه ی وسیعی قرار دارند و مشخصا به یک موضوع خاصی اشاره ندارند که پاسخدهی به آن ها مستلزم تشریح مفاهیمی کلی می باشند در این دسته قرار می گیرند.
قبلا در لام تا کام مطرح شده. پست هایی که دقیقا با همین محتوا و مضمون قبلا در وب سایت لام تا کام درج شده اند، با ذکر آدرس منبع تکراری با پست حال حاضر شامل این دسته هستند. تکراری است با:
به سایر دلایل، نیازمند به بررسی توسط مدیر. به هر دلیل غیری که پست را نیازمند بررسی توسط مدیر کرده، با ذکر دلیل، در این دسته قرار میگیرد.
ارسال رای بستن

تحلیل بیت کوین امروز 11 آذر 1402


6
0
148

برای بیت کوین امروز چه تحلیلی هست؟ بخریم یا بفروشیم؟ خیلیا میگفتن Short کنیم ولی الان بیت کوین نزدیک 39 هزار دلار هستش.

زبان شناسی ارز بورس بورس-اوراق-بهادار قیمت-دلار نرخ-ارز
سوال شده در مهین تربتی
577 امتیاز

500 کاراکتر باقی مانده

2 جواب

5

طبق این تحلیل که قبلا هم کامنت کردم، بیت کوین در حال حاضر نزدیک یکی از مقاومت هاش یعنی 40 هزار دلار هستش. مقاومت بعدی بیت کوین هم حوالی 50 هزار دلار هستش. بنابراین اگر این مقاومت شکسته بشه ما تا حدود 50 هزار دلار میتونیم بریم بالا.

حالا احتمال این بالا رفتن بیشتر هم هست چون وقتی به نمودار آلت کوین ها نگاه کنیم، میبینیم که بعضیاشون یا به مقاومت اول رسیدن یا بعضیاشون هم هنوز به مقاومت پیش روشون نرسیدن. به عنوا مثال ارز ریپل XRP هنوز حدود 50 درصد جای رشد داره. ریپل XRP ارزی هست که من خودم برای خرید توصیش می کنم و 50 درصد بالاتر یا اگر بخواین ریسکتون رو هم بیارین پایین میتونین تارگتتون رو کمتر از 50 درصد بالاتر بزارید.

ریپل XRPUSDT

بنابراین با توجه به این که ارزهایی هستن که هنوز جای بالا رفتن دارن، امکان این که بیت کوین هم به تارگت بعدیش یعنی حوالیه 50 هزار دلار حمله کنه هم هست.

جواب داده شده در Trading Chart
796 امتیاز

500 کاراکتر باقی مانده


1

این یکی از تحلیل های بیت کوین هستش که به نظر دقیق میاد. این لینک تحلیلش هست و اینجا هم من متن زیرش رو براتون ترجمش می کنم.

Over the last few week's I've been continuously posting bullish analyses with a 2023 target of 40,000$. However, this fractal might suggest that we can reach even higher than that, maybe even 50,000$?
The fractal is simple, a low-volatility bullish channel (higher-highs and higher-lows) after a big pump. The previous two times that this has happened, a big pump of around 50% occurred. Only thing that we're waiting for now is the definitive bullish breakout.
Keep in mind that the market often rhymes. With a bullish stock market and ETF's on the horizon, we could be seeing a big pump in the near future.

در طول چند هفته پیش من مرتب تحلیل های صعودی با تارگت 40 هزار ذلار ذر سال 2023 رو پست مسکردم. با این حال این کندل فراکتال ممکن است نشان دهنده این باشد که ما میتوانیم حتی به بالاتر از آن برسیم، حتی شاید 50 هزار دلار.

کندل فراکتال آسون هستش، یک کانال صعودی با نوسان کم (سقف های بالاتر و کف های بالاتر) بعد از یک پمپ بزرگ. در دو دفعه قبلی که این اتفاق افتاده پمپ بزرگی در حدود 50 درصد رخ داده. تنها چیزی که منتظر آن هستیم شکست قطعی صعودی هستش.

به خاطر داشته باشید که بازار اغلب قافی دار هستش. با بازار سهام صعودی و ETF های در افق ما میتوانیم شاهد پمپ بزرگی در آینده باشیم.

جواب داده شده در پارسا بهرامی
16k امتیاز

500 کاراکتر باقی مانده


جواب شما
     
.....
×

×

جعبه لام تا کام


لام تا کام نسخه صفحه کلید نیز راه اندازی شده است. شما با استفاده از کلیدهای موجود بر روی صفحه کلید دستگاهتان می توانید با وب سایت ارتباط برقرار کنید.
لیست کلید های میانبر

تبلیغات توضیحی


داپ اَپ اولین پلتفرم کش‌بک در ایران
اگه میخوای از خریدهایی که میکنی، پاداش نقدی دریافت کنی داپ اَپ رو نصب کن.

تبلیغات تصویری