جستجو در بخش : سوال جواب منابع اسلامی لغت نامه ها قوانین و مصوبات نقل قل ها
×

فرم ورود

ورود با گوگل ورود با گوگل ورود با تلگرام ورود با تلگرام
رمز عبور را فراموش کرده ام عضو نیستم، می خواهم عضو شوم
×

×

آدرس بخش انتخاب شده


جهت کپی کردن میتوانید از دکمه های Ctrl + C استفاده کنید
رویداد ها - امتیازات
در حال بارگذاری
×

رویداد ها - امتیازات

برای بررسی عملکرد فعالیت و امتیازات خود باید در وب سایت وارد باشید. در صورت عضویت از بخش بالای صفحه وارد شوید، در غیر این صورت از دکمه پایین، مستقیم به صفحه ثبت نام وارد شوید.

×
×
×

دلیل درخواست بستن پست

کلیه پست هایی که جنبه تبلیغاتی داشته، محتوای اسپم و بی مفهوم در این دسته قرار میگیرند. همچنین پست هایی که به منظور گرفتن بک لینک درج می شوند شامل این مورد هستند.
حاوی مفاهیم غیر اخلاقی، سیاسی و یا توهین آمیز. کلیه پست هایی که از نظر محتوایی نیاز به بررسی و یا حذف شدن دارند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی با عدم جزئیات کافی و مورد نیاز. کلیه پست هایی که منظور نویسنده به وضوح مشخص نیست و نیازمند توضیحات و جزئیات بیشتر می باشند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی بی ربط با موضوعیت سرفصل کلی. کلیه پست هایی که از منظر مفهوم و مضمون ارتباطی با عنوان اصلی سوال ندارند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی دلخواه و بر پایه سلیقه. کلیه پست هایی که یک پاسخ مشخص ندارند و متوانند چندین پاسخ متفاوت و صحیح داشته باشند که کاملا مبتنی بر نظر شخصی افراد هستند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی در حوزه خیلی وسیع. کلیه پست هایی که از نظر محتوایی در یک حوزه ی وسیعی قرار دارند و مشخصا به یک موضوع خاصی اشاره ندارند که پاسخدهی به آن ها مستلزم تشریح مفاهیمی کلی می باشند در این دسته قرار می گیرند.
قبلا در لام تا کام مطرح شده. پست هایی که دقیقا با همین محتوا و مضمون قبلا در وب سایت لام تا کام درج شده اند، با ذکر آدرس منبع تکراری با پست حال حاضر شامل این دسته هستند. تکراری است با:
به سایر دلایل، نیازمند به بررسی توسط مدیر. به هر دلیل غیری که پست را نیازمند بررسی توسط مدیر کرده، با ذکر دلیل، در این دسته قرار میگیرد.
ارسال رای بستن

تحلیل بیت کوین امروز 12 آذر 1402


6
0
194

بیت کوین 39 هزار دلار رو هم رد کرد. الان تحلیلتون چیه برای بیت کوین؟

زبان شناسی ارز بورس بورس-اوراق-بهادار قیمت-دلار نرخ-ارز
سوال شده در بیتا بیگی
663 امتیاز

500 کاراکتر باقی مانده

2 جواب

5

هنوز هم من سر این تحلیلم برای بیت کوین هستم و اعتقاد دارم از این پایین تر فعلا نمیریم.

طبق توضیحاتی که تو تحلیل بیت کوین تو این لینک دادم بیت کوین فعلا یا در همین محدوده میمونه یا به سمت مقاومت بعدیش یعنی حوالی 48 تا 50 هزار دلار میره. دلیل این موضوع هم این هست که تو تحلیل چند ارزی که من انجام دادن هنوز به مقاومتشون نرسیدن.

ارزهایی مثل ریپل XRP و لایت کوین LTC هر دو تا مقاومتشون 50 درصد فاصله دارن. ارز استلار XLM هم تا مقاومت بعدیش حدود 80 درصد فاصله داره. اگر این ارزها بخوان به سمت این اهداف حرکت کنن باید بیت کوین یا رنج بزنه و یا اون هم به سمت مقاومت بعدیش حرکت کنه.

بنابراین پینهاد بنده برای بازار فعلا Long هست و ارزهای پیشنهادی من هم هم برای حدود 1 تا دو ماه آینده (شاید بیشتر یا کمتر) این آلت کوین ها برای Long هستن به همراه درصد سودی که می تونن به شما بدن:

XLM: 80 درصد
LTC: 50 درصد
XRP: 50 درصد

تحلیل بیت کوین امروز 12 آذر 1402

جواب داده شده در Trading Chart
796 امتیاز

500 کاراکتر باقی مانده


2

این یکی از تحلیل های بیت کوین هستش برای امروز که تو تریدینگ ویو یکی از تحلیل های popular هستش. من براتون ترجمش می کنم. اینم لینک خود تحلیل هستش.

Bitcoin's Ascending Triangle in 4-Hour Frame: Bitcoin (BTC) is currently in an ascending triangle pattern in the 4-hour timeframe, which resembles a flag pattern in the daily chart. A breakout could potentially lead to a significant price pump.
BTC Dominance and Altcoin Movement: As Bitcoin’s price rises, so does its dominance, which might limit altcoin movements. But this isn't the whole story.
Key Resistance at $37,850: In the 4-hour timeframe, BTC is grappling with the significant resistance level of $37,850 and hasn't yet secured a position above it.
Potential Move to Supply Zone: Upon a successful break and confirmation (not a fake-out), BTC could move towards the supply zone between $40,000 and $41,500. There's a high chance of reaching this zone due to short liquidations and FOMO in the market, followed by a correction after touching this area.
Holding Strategy for Current Bitcoin Holders: For those who already own Bitcoin at good entry points, holding seems like the best current strategy. Personally, my entry points are at $18,000, $21,000, and $25,000, with a stop loss still set at $25,000.
Caution for Bitcoin Buyers: It's advisable not to rush into buying Bitcoin. Even if Bitcoin hits $180,000, it would represent a 300% gain, and the crypto market has the potential to offer much more.
Futures Trading Approach: For futures, it might be wise to wait for Bitcoin to complete its movement and enter a ranging phase, and for BTC dominance to decrease or stabilize. This would be a more favorable time to open positions on altcoins.

مثلث صعودی بیت کوین در تایم فریم 4 ساعته: بیت کوین اخیرا در یک الگو مثلثی صعودی در تایم فریم 4 ساعته هست که شبیه یک الگو پرچم هستش در چارت روزانه. شکست از این قسمت میتواند نمایانگر پمپ قیمتی قابل توجهی باشد.

دامننس بیت کوین و حرکت آلت‌کوین ها: با افزایش قیمت بیت کوین دامننس آن هم افزایش پیدا می کنه که احتمال دارد باعث محدود کردن حرکت آلت‌کوین ها شود. اما این تمام داستان نیست.

مقاومت کلیدی در قیمت 37.850 دلار: در تایم فریم 4 ساعته بیت کوین در حال دست و پنجه نرم کردن با سطح مهم مقاومتی 37.850 دلار هست و هنوز در بالای آن تثبیت نشده است.

حرکت احتمالی به ناحیه عرضه: با شکستی موفق و تاییدیه (نه تاییدیه غیر واقعی) بیت کوین می تواند به سمت ناحیه عرضه بین 40 هزار دلار و 41.500 دلار حرکت کند. احتمال زیادی برای رسیدن به این ناحیه به دلیل نقدینگی کم و FOMO هست که با یک اصلاح بعد از برخورد با این ناحیه روبرو می شود.

استراتژی هولد برای دارنده های کنونی بیت کوین: برای کسانی که از قبل در نقاط خوب بیت کوین دارند، هولد کردن بهترین استراتژی به نظر می رسد. شخصا نقاط ورودی من در 18 هزار دلار، 21 هزار دلار و 25 هزار دلار با حد ضرر هنوز در 25 هزار دلار هستش.

احتیاط برای خریداران بیت کوین: توصیه می شود که برای خریدن بیت کوین عجله نکنید. حتی اگر بیت کوین به 180 هزار دلار برسد معادل 300 درصد رشد خواهد بود و بازار ارز دیجیتال پتانسیل ارائه بیشتر را دارد.

روش ترید فیوچر: برای فیوچر شاید بهتر است منتظر بمانید تا بیت کوین حرکتش را کامل کند و وارد یک فاز رنج شود و دامننس بیت کوین هم کاهش یابد یا ثابت شود. این زمانی بهتر برای باز کردن سفارش در آلت کوین ها هست.

جواب داده شده در پوریا  کوه زارع
39.2k امتیاز

500 کاراکتر باقی مانده


جواب شما
     
.....
×

×

جعبه لام تا کام


وب سایت لام تا کام جهت نمایش استاندارد و کاربردی در تمامی نمایشگر ها بهینه شده است.

تبلیغات توضیحی


داپ اَپ اولین پلتفرم کش‌بک در ایران
اگه میخوای از خریدهایی که میکنی، پاداش نقدی دریافت کنی داپ اَپ رو نصب کن.

تبلیغات تصویری