جستجو در بخش : سوال جواب منابع اسلامی لغت نامه ها قوانین و مصوبات نقل قل ها
×

فرم ورود

ورود با گوگل ورود با گوگل ورود با تلگرام ورود با تلگرام
رمز عبور را فراموش کرده ام عضو نیستم، می خواهم عضو شوم
×

×

آدرس بخش انتخاب شده


جهت کپی کردن میتوانید از دکمه های Ctrl + C استفاده کنید
رویداد ها - امتیازات
در حال بارگذاری
×

رویداد ها - امتیازات

برای بررسی عملکرد فعالیت و امتیازات خود باید در وب سایت وارد باشید. در صورت عضویت از بخش بالای صفحه وارد شوید، در غیر این صورت از دکمه پایین، مستقیم به صفحه ثبت نام وارد شوید.

×
×
×

دلیل درخواست بستن پست

کلیه پست هایی که جنبه تبلیغاتی داشته، محتوای اسپم و بی مفهوم در این دسته قرار میگیرند. همچنین پست هایی که به منظور گرفتن بک لینک درج می شوند شامل این مورد هستند.
حاوی مفاهیم غیر اخلاقی، سیاسی و یا توهین آمیز. کلیه پست هایی که از نظر محتوایی نیاز به بررسی و یا حذف شدن دارند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی با عدم جزئیات کافی و مورد نیاز. کلیه پست هایی که منظور نویسنده به وضوح مشخص نیست و نیازمند توضیحات و جزئیات بیشتر می باشند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی بی ربط با موضوعیت سرفصل کلی. کلیه پست هایی که از منظر مفهوم و مضمون ارتباطی با عنوان اصلی سوال ندارند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی دلخواه و بر پایه سلیقه. کلیه پست هایی که یک پاسخ مشخص ندارند و متوانند چندین پاسخ متفاوت و صحیح داشته باشند که کاملا مبتنی بر نظر شخصی افراد هستند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی در حوزه خیلی وسیع. کلیه پست هایی که از نظر محتوایی در یک حوزه ی وسیعی قرار دارند و مشخصا به یک موضوع خاصی اشاره ندارند که پاسخدهی به آن ها مستلزم تشریح مفاهیمی کلی می باشند در این دسته قرار می گیرند.
قبلا در لام تا کام مطرح شده. پست هایی که دقیقا با همین محتوا و مضمون قبلا در وب سایت لام تا کام درج شده اند، با ذکر آدرس منبع تکراری با پست حال حاضر شامل این دسته هستند. تکراری است با:
به سایر دلایل، نیازمند به بررسی توسط مدیر. به هر دلیل غیری که پست را نیازمند بررسی توسط مدیر کرده، با ذکر دلیل، در این دسته قرار میگیرد.
ارسال رای بستن

تحلیل بیت کوین امروز 14 آذر 1402


8
0
160

بیت کوین از نظرتون باز هم بالاتر میره؟

زبان شناسی ارز بورس بورس-اوراق-بهادار قیمت-دلار نرخ-ارز
سوال شده در خسروی آزیتا
425 امتیاز

500 کاراکتر باقی مانده

2 جواب

7

بیت کوین تا به الان طبق این تحلیل پیش رفته و خط مقاومتی اولش رو شکسته و الان هم در بالای اون قرار داره.

در چارت روزانه قیمت بیت کوین حرکت بسیار شارپی رو داشته و با توجه به شکستن سطح مقاومتی قبلی و کندل های کم قدرت باید انتظار اصلاح کوچیکی رو برای بیت کوین داشته باشیم.

در این اصلاح قیمتی کوچیک برای بیت کوین انتظار میره قیمت تا یکی از سطوح حمایتی در چارت پایین بیاد. سطح اول بیشترین احتمال برای نگه داشتن قیمت رو داره تا قیمت از همین جا یا دوباره برگرده بره بالا یا مدتی در همین جا رنج بزنه تا آلت کوین ها هم بتونن به مقاومت روزانه خودشون برسن. این تارگت ها برای نمودار روزانه بیت کوین هست.

تحلیل بیت کوین امروز

اما هم چنان برای ارزهای لایت کوین LTC، ریپل XRP و استلار XLM انتظار رشد هست چون این ارزها هنوز به تارگت نرسیدن. بنابراین امکان این هست که بیت کوین مجدد بره بالا چون در چارت هفتگی هنوز مقاومتی در حوالی 48 هزار تا 50 هزار برای بیت کوین وجود داره.

جواب داده شده در Trading Chart
796 امتیاز

500 کاراکتر باقی مانده


1

این تحلیل بیت کوین تو تریدینگ ویو فکر می کنم درست باشه:

BTC currently finds itself within a megaphone-like pattern, with the price nearing the upper trendline. This trendline presents immediate resistance, lying within the range of 42500-43500. Should this level hold, the potential for a significant drop increases, targeting the lower side of the megaphone around 36500-37500.
Megaphone patterns are known for their unpredictability, capable of breaking out in either direction. Vigilant monitoring of market dynamics is essential. Updates will be provided as needed.
In the scenario where the price fails to breach the lower trendline, the ultimate target around 50k could come under pressure.
بیت کوین اخیرا در یک الگو بلندگو مانند هست که قیمت در حال نزدیک شدن به خط روند بالایی هست. این خط روند نمایانگر مقاومت نزدیک هست که در ناحیه رنجی بین 42500 تا 43500 قرار دارد. در صورت مستحکم ماندن این سطح پتانسیل ریزش چشمگیر بیشتر میشه و سمت پایینیه این بلندگو در حدود 36500 تا 37500 را هدف قرار می دهد. الگوهای بلندگویی به خاطر غیر قابل پیشبینی بودنشان مشهور هستند و میتوانند از هر طرفی بشکنند. بررسی هوشیارانه داینمیک های بازار ضروری هست. به روز رسانی ها طبق نیازها ارائه می شود. در سناریوای که قیمت نتواند خط روند پایینی را بشکند هدف نهایی حدود 50 هزار تا میتواند تحت فشار قرار بگیرد.
جواب داده شده در پارسا بهرامی
16k امتیاز

500 کاراکتر باقی مانده


جواب شما
     
.....
×

×

جعبه لام تا کام


لام تا کام نسخه صفحه کلید نیز راه اندازی شده است. شما با استفاده از کلیدهای موجود بر روی صفحه کلید دستگاهتان می توانید با وب سایت ارتباط برقرار کنید.
لیست کلید های میانبر

تبلیغات توضیحی


داپ اَپ اولین پلتفرم کش‌بک در ایران
اگه میخوای از خریدهایی که میکنی، پاداش نقدی دریافت کنی داپ اَپ رو نصب کن.

تبلیغات تصویری