جستجو در بخش : سوال جواب منابع اسلامی لغت نامه ها قوانین و مصوبات نقل قل ها
×

فرم ورود

ورود با گوگل ورود با گوگل ورود با تلگرام ورود با تلگرام
رمز عبور را فراموش کرده ام عضو نیستم، می خواهم عضو شوم
×

×

آدرس بخش انتخاب شده


جهت کپی کردن میتوانید از دکمه های Ctrl + C استفاده کنید
رویداد ها - امتیازات
در حال بارگذاری
×

رویداد ها - امتیازات

برای بررسی عملکرد فعالیت و امتیازات خود باید در وب سایت وارد باشید. در صورت عضویت از بخش بالای صفحه وارد شوید، در غیر این صورت از دکمه پایین، مستقیم به صفحه ثبت نام وارد شوید.

×
×
×

دلیل درخواست بستن پست

کلیه پست هایی که جنبه تبلیغاتی داشته، محتوای اسپم و بی مفهوم در این دسته قرار میگیرند. همچنین پست هایی که به منظور گرفتن بک لینک درج می شوند شامل این مورد هستند.
حاوی مفاهیم غیر اخلاقی، سیاسی و یا توهین آمیز. کلیه پست هایی که از نظر محتوایی نیاز به بررسی و یا حذف شدن دارند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی با عدم جزئیات کافی و مورد نیاز. کلیه پست هایی که منظور نویسنده به وضوح مشخص نیست و نیازمند توضیحات و جزئیات بیشتر می باشند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی بی ربط با موضوعیت سرفصل کلی. کلیه پست هایی که از منظر مفهوم و مضمون ارتباطی با عنوان اصلی سوال ندارند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی دلخواه و بر پایه سلیقه. کلیه پست هایی که یک پاسخ مشخص ندارند و متوانند چندین پاسخ متفاوت و صحیح داشته باشند که کاملا مبتنی بر نظر شخصی افراد هستند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی در حوزه خیلی وسیع. کلیه پست هایی که از نظر محتوایی در یک حوزه ی وسیعی قرار دارند و مشخصا به یک موضوع خاصی اشاره ندارند که پاسخدهی به آن ها مستلزم تشریح مفاهیمی کلی می باشند در این دسته قرار می گیرند.
قبلا در لام تا کام مطرح شده. پست هایی که دقیقا با همین محتوا و مضمون قبلا در وب سایت لام تا کام درج شده اند، با ذکر آدرس منبع تکراری با پست حال حاضر شامل این دسته هستند. تکراری است با:
به سایر دلایل، نیازمند به بررسی توسط مدیر. به هر دلیل غیری که پست را نیازمند بررسی توسط مدیر کرده، با ذکر دلیل، در این دسته قرار میگیرد.
ارسال رای بستن

ترجمه فارسی به انگلیسی ((علائم لخته شدن خون را بدانید))


7
0
141

این متن رو میشه به انگلیسی برام ترجمه کنید:

علائم لخته شدن خون را بدانید

لخته شدن خون از بیماری های خاموش و کشنده ای است که آگاهی از علائم و نشانه های آن، به شما کمک بسزایی میکند تا از بپسیری از بیماری ها جلوگیری کنید.

لخته شدن خون در بدن می‌ تواند یک کشنده خاموش باشد و شما نمی دانید که دقیقاً چه اتفاقی می‌ افتد اما اگر آگاهی خود را در این باره بالا ببرید، می توانید علایم تان را بشناسید و بفهمید که آیا در معرض لخته شدن خون در بدن هستید. در این قسمت علائم را به شما معرفی خواهیم کرد.

سر درد شدید دارید

ممکن است به یکباره متوجه شوید که به سر درد شدیدی دچار شده اید. این سر درد هنگام شروع شبیه به میگرن می باشد و تنش های مزمنی را ایجاد می کند که بیانگر اتفاقات مختلف از جمله لخته شدن خون در بدن است.

علائم جدید نورولوژیکی پیدا می کنید

اگر متوجه شدید که مشکلاتی مثل سر درد، تاری دید، سرگیجه، غش کردن، از دست دادن کنترل بدن یا تشنج را دارید، بدانید که این ها علائم جدید نورولوژیکی هستند و باید هر چه سریع تر به اورژانس مراجعه کنید.

دل درد شدید دارید

اگر بدون هیچ علتی متوجه شدید که دل‌ درد شدید پیدا کرده‌ اید، این هم می‌ تواند یکی از علائم لخته شدن خون در بدن تان باشد. بعد از دل درد باید به دنبال علائم دیگر در بدن باشید. اگر شک دارید، باز هم پیشنهاد می شود سریعا به اورژانس مراجعه کنید.

ورم ساق پا پیدا کرده‌ اید

اگر لخته خون داخل رگ ها شکل گرفته باشد، احتمالا جریان خون مسدود می‌ شود و باعث اختلال در بافت های بدن می‌ شود. سپس مایع اضافی در ساق پا تجمع پیدا می کند و باعث گرمی، ورم و ناراحتی در این ناحیه می شود و خونرسانی به قلب به درستی انجام نمی گردد.

لکه های کوچک قرمز روی پوست دارید

لکه های کوچک قرمزی که روی پوست ایجاد می شوند، به خاطر مشکلات خونی اتفاق می‌ افتند که این لکه ها ممکن است قرمز، قهوه‌ای یا حتی بنفش باشند و باعث حساسیت شوند و زمانی که به آن ها دست می زنید، خیلی صاف هستند و برجستگی ندارند و اگر آن ها را فشار دهید، رنگ شان تغییر نمی‌ کند.

بدن تان به راحتی کبود می شود

هر کبودی نشان دهنده مشکلی در بدن است که گاهی اوقات به خاطر لخته شدن خون در بدن اتفاق می‌ افتد. این کبودی ها خیلی بزرگ هستند و به طور مداوم رخ می دهند. ممکن است در کمر یا صورت باشند و هیچ دلیل مشهودی نداشته باشند. مهم تر از همه این که خیلی راحت ایجاد می شوند. گاهی اوقات هم مصرف یک داروی جدید باعث چنین مشکلی می شود.

تنگی نفس دارید

تنگی نفس معمولاً در چنین شرایطی ناگهانی اتفاق می افتد و مدام بدتر می شود که ممکن است نشان دهنده لخته شدن خون در بدن باشد.

کمر درد دارید

سازمان کنترل و پیشگیری از بیماری ها اشاره کرده است که سر درد شدید و کمر درد همراه با علائم نورولوژیکی می‌ تواند علامتی از مشکلات بدن و سیستم ایمنی و همچنین لخته شدن خون در بدن باشد.

زبان شناسی انگلیسی پزشکی پیراپزشکی درمان سلامت
ویرایش شده در 4 ماه قبل
سوال شده در احسان ترابی
445 امتیاز

500 کاراکتر باقی مانده

1 جواب

7
Recognize blood clotting symptoms
Blood clotting is of the silent and deadly diseases knowing about the symptoms of which will help you significantly to prevent many diseases.
Blood clotting in the body can be a silent killer and you will not know exactly what is happening but if you increase your knowledge about this, you can know about your symptoms and understand whether you are in danger of blood clotting. We will introduce the signs to you in this part.
Sharp headache
You might understand suddenly that you have a strong headache. This headache is like migraine at the beginning and will cause chronic tensions which indicate different events such as blood clotting in the body.
You will have new neurological symptoms
If you understand that you have problems such as a headache, blurred vision, headrush, passing out, losing your body control, or seizure, know that these are new neurological symptoms and you need to go to the emergency as quickly as possible.
You have a sharp stomachache
If without any reasons you understand that you have a sharp stomachache, this can also be one of the new signs of blood clotting in your body. After the stomachache, you should look for other symptoms in your body. If you are not sure, again it is recommended to immediately go to the doctor.
You have a swollen shank
If blood i clotted inside the veins, the blood stream might be blocked and will cause disruptions in blood tissues. Then there would be excess fluid in the shank and will create warmth, swelling, and discomfort in this area causing problems in blood transfer to the heart.
You have small red spots on your skin
The small red spots appearing on the skin happen due to blood problems which might be red, brown, or even purple and will cause allergies. When you touch them, they are very straight and have no bumps. If you press them, their color will not change.
Your body is easily bruised
Each bruise shows a problem in the body which sometimes occurs in the body because of blood clotting. These bruises are very big and happen regularly. They might be in the waist or face and have no visible reasons. More importantly they appear very easily. Sometimes also taking a new medicine would cause this.
Shortness of breath
Shortness of breath usually happens suddenly in these situations and keep getting worse which might show blood clotting in the body.
You have a backache
The disease control and prevention organization has mentioned that sharp headaches with neurological symptoms can be a sign of body and immune system and also blood clotting in the body.
جواب داده شده در Sina Abdollahi
17.3k امتیاز

500 کاراکتر باقی مانده


جواب شما
     
.....
×

×

جعبه لام تا کام


لام تا کام نسخه صفحه کلید نیز راه اندازی شده است. شما با استفاده از کلیدهای موجود بر روی صفحه کلید دستگاهتان می توانید با وب سایت ارتباط برقرار کنید.
لیست کلید های میانبر

تبلیغات توضیحی


داپ اَپ اولین پلتفرم کش‌بک در ایران
اگه میخوای از خریدهایی که میکنی، پاداش نقدی دریافت کنی داپ اَپ رو نصب کن.

تبلیغات تصویری