جستجو در بخش : سوال جواب منابع اسلامی لغت نامه ها قوانین و مصوبات نقل قل ها
×

فرم ورود

ورود با گوگل ورود با گوگل ورود با تلگرام ورود با تلگرام
رمز عبور را فراموش کرده ام عضو نیستم، می خواهم عضو شوم
×

×

آدرس بخش انتخاب شده


جهت کپی کردن میتوانید از دکمه های Ctrl + C استفاده کنید
رویداد ها - امتیازات
در حال بارگذاری
×

رویداد ها - امتیازات

برای بررسی عملکرد فعالیت و امتیازات خود باید در وب سایت وارد باشید. در صورت عضویت از بخش بالای صفحه وارد شوید، در غیر این صورت از دکمه پایین، مستقیم به صفحه ثبت نام وارد شوید.

×
×
×

دلیل درخواست بستن پست

کلیه پست هایی که جنبه تبلیغاتی داشته، محتوای اسپم و بی مفهوم در این دسته قرار میگیرند. همچنین پست هایی که به منظور گرفتن بک لینک درج می شوند شامل این مورد هستند.
حاوی مفاهیم غیر اخلاقی، سیاسی و یا توهین آمیز. کلیه پست هایی که از نظر محتوایی نیاز به بررسی و یا حذف شدن دارند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی با عدم جزئیات کافی و مورد نیاز. کلیه پست هایی که منظور نویسنده به وضوح مشخص نیست و نیازمند توضیحات و جزئیات بیشتر می باشند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی بی ربط با موضوعیت سرفصل کلی. کلیه پست هایی که از منظر مفهوم و مضمون ارتباطی با عنوان اصلی سوال ندارند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی دلخواه و بر پایه سلیقه. کلیه پست هایی که یک پاسخ مشخص ندارند و متوانند چندین پاسخ متفاوت و صحیح داشته باشند که کاملا مبتنی بر نظر شخصی افراد هستند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی در حوزه خیلی وسیع. کلیه پست هایی که از نظر محتوایی در یک حوزه ی وسیعی قرار دارند و مشخصا به یک موضوع خاصی اشاره ندارند که پاسخدهی به آن ها مستلزم تشریح مفاهیمی کلی می باشند در این دسته قرار می گیرند.
قبلا در لام تا کام مطرح شده. پست هایی که دقیقا با همین محتوا و مضمون قبلا در وب سایت لام تا کام درج شده اند، با ذکر آدرس منبع تکراری با پست حال حاضر شامل این دسته هستند. تکراری است با:
به سایر دلایل، نیازمند به بررسی توسط مدیر. به هر دلیل غیری که پست را نیازمند بررسی توسط مدیر کرده، با ذکر دلیل، در این دسته قرار میگیرد.
ارسال رای بستن

ترجمه فارسی به انگلیسی خبر ((وحشت در کرانه باختری؛ شهرک‌نشنیان از تونل مقاومت زیر طولکرم سخن می‌گویند))


8
0
118

این خبر رو ممنون میشم به انگلیسی ترجمه کنید:

وحشت در کرانه باختری؛ شهرک‌نشنیان از تونل مقاومت زیر طولکرم سخن می‌گویند

شماری از شهرک‌نشینان صهیونیست ادعا کردند، احساس می‌کنند، تونلی زیر شهرک آنها حفر شده است.

انتشار تصاویر تونل نیروهای مقاومت در نوار غزه نه تنها چهره پیروزی برای ارتش رژیم صهیونیستی به وجود نیاورد، بلکه وحشت صهیونیست‌ها را نسبت به توانمندی‌های مقاومت نیز چند برابر کرده است.

پایگاه عبری زبان وای نت وابسته به یدیعوت آحارانوت در گزارشی در این رابطه نوشت: شمار زیادی از ساکنان شهرک بات حیفر واقع در نزدیکی طولکرم به مسئولین امنیتی شکایت کردند که در برهه اخیر صدای حفاری را زیر پای خود می‌شنوند و از ارتش می‌خواهند تا بازرسی‌های لازم را برای این امر به انجام برسانند.

به گزارش این رسانه، میزان وحشت مهاجران شهرک نشین از وجود تونل مذکور به حدی بود که باعث شد تا ارتش اسرائیل با دستگاه‌های تونل یاب خود به این شهرک همجوار با طولکرم آمده و مکان‌های مشکوک را مورد پایش قرار بدهد.

مهاجران شهرک نشین تاکید می‌کنند که زیر خانه‌های خود صدای حفاری را شنیده‌اند و اطمینان دارند که تونلی بین شهرک بات حیفر و روستای مجاور فلسطین نشینش حفر شده است، اما ارتش اسرائیل با وجود آن که سه بار این جستجو را با سه گروه مختلف از جمله یک شرکت خصوصی تکرار کرده اما این جستجوها هیچ نتیجه ای نداشته است.

زبان شناسی اخبار-بین-الملل انگلیسی ترجمه کلمات واژگان
ویرایش شده در 4 ماه قبل
سوال شده در مروارید کرمی
538 امتیاز

500 کاراکتر باقی مانده

1 جواب

8
Fear in West Bank: the urban residents are talking about the resistance tunnels below Tulkarm
Some of the Zionist urban residents claimed that they feel there is a tunnel dug under their town.
The resistance forces' tunnel pictures being publish in Gaza not only did not create a victorious face for the Zionists but also has multiplied the Zionists' fear of the Resistance's abilities.
The Hebrew-language base Ynet, an affiliate of Yedioth Ahronoth, wrote in a related report "A high number of Bot Heifer town residents, in the vicinity of Tulkarm, complained to the security officials that they were hearing the digging sound beneath their feet in the recent period and are asking the army to do the necessary investigations about this case."
According to this media's report, the level of the fear of the town residents of the existence of the mentioned tunnel was so much that lead Israel's army to come to this Tulkarm-neighboring town with their tunnel-finder machines and monitor the suspicious places.
The immigrant town residents emphasized that they have heard the digging sound under their houses and are also sure there is a tunnel dug between the Bot Heifer town and the neighboring Palestinian resident village but despite Israel's army repeating this search with three different groups including a private company, these searches have had no outcome.
جواب داده شده در English Today
19.4k امتیاز

500 کاراکتر باقی مانده


جواب شما
     
.....
×

×

جعبه لام تا کام


وب سایت لام تا کام جهت نمایش استاندارد و کاربردی در تمامی نمایشگر ها بهینه شده است.

تبلیغات توضیحی


داپ اَپ اولین پلتفرم کش‌بک در ایران
اگه میخوای از خریدهایی که میکنی، پاداش نقدی دریافت کنی داپ اَپ رو نصب کن.

تبلیغات تصویری