جستجو در بخش : سوال جواب منابع اسلامی لغت نامه ها قوانین و مصوبات نقل قل ها
×

فرم ورود

ورود با گوگل ورود با گوگل ورود با تلگرام ورود با تلگرام
رمز عبور را فراموش کرده ام عضو نیستم، می خواهم عضو شوم
×

×

آدرس بخش انتخاب شده


جهت کپی کردن میتوانید از دکمه های Ctrl + C استفاده کنید
رویداد ها - امتیازات
در حال بارگذاری
×

رویداد ها - امتیازات

برای بررسی عملکرد فعالیت و امتیازات خود باید در وب سایت وارد باشید. در صورت عضویت از بخش بالای صفحه وارد شوید، در غیر این صورت از دکمه پایین، مستقیم به صفحه ثبت نام وارد شوید.

×
×
×

دلیل درخواست بستن پست

کلیه پست هایی که جنبه تبلیغاتی داشته، محتوای اسپم و بی مفهوم در این دسته قرار میگیرند. همچنین پست هایی که به منظور گرفتن بک لینک درج می شوند شامل این مورد هستند.
حاوی مفاهیم غیر اخلاقی، سیاسی و یا توهین آمیز. کلیه پست هایی که از نظر محتوایی نیاز به بررسی و یا حذف شدن دارند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی با عدم جزئیات کافی و مورد نیاز. کلیه پست هایی که منظور نویسنده به وضوح مشخص نیست و نیازمند توضیحات و جزئیات بیشتر می باشند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی بی ربط با موضوعیت سرفصل کلی. کلیه پست هایی که از منظر مفهوم و مضمون ارتباطی با عنوان اصلی سوال ندارند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی دلخواه و بر پایه سلیقه. کلیه پست هایی که یک پاسخ مشخص ندارند و متوانند چندین پاسخ متفاوت و صحیح داشته باشند که کاملا مبتنی بر نظر شخصی افراد هستند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی در حوزه خیلی وسیع. کلیه پست هایی که از نظر محتوایی در یک حوزه ی وسیعی قرار دارند و مشخصا به یک موضوع خاصی اشاره ندارند که پاسخدهی به آن ها مستلزم تشریح مفاهیمی کلی می باشند در این دسته قرار می گیرند.
قبلا در لام تا کام مطرح شده. پست هایی که دقیقا با همین محتوا و مضمون قبلا در وب سایت لام تا کام درج شده اند، با ذکر آدرس منبع تکراری با پست حال حاضر شامل این دسته هستند. تکراری است با:
به سایر دلایل، نیازمند به بررسی توسط مدیر. به هر دلیل غیری که پست را نیازمند بررسی توسط مدیر کرده، با ذکر دلیل، در این دسته قرار میگیرد.
ارسال رای بستن

ترجه فارسی به انگلیسی ((جست‌وجوی واژه «AI» در گوگل در سال ۲۰۲۳ از «Bitcoin» و «Crypto» پیشی گرفته است))


9
0
174

این خبر ارز دیجیتال رو امکانش هست برام ترجمه کنید:

جست‌وجوی واژه «AI» در گوگل در سال ۲۰۲۳ از «Bitcoin» و «Crypto» پیشی گرفته است

داده‌های گوگل ترندز نشان می‌دهد که علاقه کاربران گوگل به جست‌وجوی واژه «AI» در سال میلادی جاری بسیار بیشتر از «Bitcoin» و «Crypto» بوده است. طبق این داده‌ها، جست‌وجو برای واژه‌های انگلیسی «بیت کوین» و «کریپتو» از سال ۲۰۲۰ بیشتر از جست‌وجو برای واژه انگلیسی «هوش مصنوعی»‌بوده، اما این روند از اوت ۲۰۲۲ تغییر کرده است.

البته، جست‌وجو برای «AI» هم‌زمان با راه‌اندازی چت جی‌پی‌تی توسط شرکت اوپن ای‌آی در نوامبر ۲۰۲۲ به اوج خود رسیده است. این موضوع را هم باید متذکر شد که جست‌وجو برای واژه «هوش مصنوعی» در میان کاربران فارسی زبان نیز از اوایل مه ۲۰۲۳ از جست‌وجو واژه «بیت کوین» پیشی گرفته است.

زبان شناسی ارز انگلیسی بورس بورس-اوراق-بهادار نرخ-ارز
سوال شده در بی باک بنفشه
290 امتیاز

500 کاراکتر باقی مانده

1 جواب

9
The "AI" search on Google in 2023 surpassed "Bitcoin" and "Crypto".
Google Trends data show that Google users' interest in searching the term "AI" in the current Gregorian year has been much higher than "Bitcoin" and "Crypto". According to this data search for the English Terms "Bitcoin" and "Crypto" in 2020 has been more than the search for the English term "AI" but this trend has changed since August 2022.
Of course, search for "AI" has reached its peak since November 2022 at the same time as launching ChatGPT. This issue should be noted that search for the term "AI" among the Persian users has also surpassed the search for the term "Bitcoin" since early May 2023.
جواب داده شده در پارسا بهرامی
16k امتیاز

500 کاراکتر باقی مانده


جواب شما
     
.....
×

×

جعبه لام تا کام


لام تا کام نسخه صفحه کلید نیز راه اندازی شده است. شما با استفاده از کلیدهای موجود بر روی صفحه کلید دستگاهتان می توانید با وب سایت ارتباط برقرار کنید.
لیست کلید های میانبر

تبلیغات توضیحی


داپ اَپ اولین پلتفرم کش‌بک در ایران
اگه میخوای از خریدهایی که میکنی، پاداش نقدی دریافت کنی داپ اَپ رو نصب کن.

تبلیغات تصویری