جستجو در بخش : سوال جواب منابع اسلامی لغت نامه ها قوانین و مصوبات نقل قل ها
×

فرم ورود

ورود با گوگل ورود با گوگل ورود با تلگرام ورود با تلگرام
رمز عبور را فراموش کرده ام عضو نیستم، می خواهم عضو شوم
×

×

آدرس بخش انتخاب شده


جهت کپی کردن میتوانید از دکمه های Ctrl + C استفاده کنید
رویداد ها - امتیازات
در حال بارگذاری
×

رویداد ها - امتیازات

برای بررسی عملکرد فعالیت و امتیازات خود باید در وب سایت وارد باشید. در صورت عضویت از بخش بالای صفحه وارد شوید، در غیر این صورت از دکمه پایین، مستقیم به صفحه ثبت نام وارد شوید.

×
×
×

دلیل درخواست بستن پست

کلیه پست هایی که جنبه تبلیغاتی داشته، محتوای اسپم و بی مفهوم در این دسته قرار میگیرند. همچنین پست هایی که به منظور گرفتن بک لینک درج می شوند شامل این مورد هستند.
حاوی مفاهیم غیر اخلاقی، سیاسی و یا توهین آمیز. کلیه پست هایی که از نظر محتوایی نیاز به بررسی و یا حذف شدن دارند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی با عدم جزئیات کافی و مورد نیاز. کلیه پست هایی که منظور نویسنده به وضوح مشخص نیست و نیازمند توضیحات و جزئیات بیشتر می باشند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی بی ربط با موضوعیت سرفصل کلی. کلیه پست هایی که از منظر مفهوم و مضمون ارتباطی با عنوان اصلی سوال ندارند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی دلخواه و بر پایه سلیقه. کلیه پست هایی که یک پاسخ مشخص ندارند و متوانند چندین پاسخ متفاوت و صحیح داشته باشند که کاملا مبتنی بر نظر شخصی افراد هستند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی در حوزه خیلی وسیع. کلیه پست هایی که از نظر محتوایی در یک حوزه ی وسیعی قرار دارند و مشخصا به یک موضوع خاصی اشاره ندارند که پاسخدهی به آن ها مستلزم تشریح مفاهیمی کلی می باشند در این دسته قرار می گیرند.
قبلا در لام تا کام مطرح شده. پست هایی که دقیقا با همین محتوا و مضمون قبلا در وب سایت لام تا کام درج شده اند، با ذکر آدرس منبع تکراری با پست حال حاضر شامل این دسته هستند. تکراری است با:
به سایر دلایل، نیازمند به بررسی توسط مدیر. به هر دلیل غیری که پست را نیازمند بررسی توسط مدیر کرده، با ذکر دلیل، در این دسته قرار میگیرد.
ارسال رای بستن

ترجمه فارسی به انگلیسی ((یک ربات در سال 2021 به مهندس تسلا در کارخانه تگزاس حمله کرده بود))


8
0
132

این متن رو بی زحمت اگر میشه برام ترجمه کنید به انگلیسی:

یک ربات در سال 2021 به مهندس تسلا در کارخانه تگزاس حمله کرده بود

حمله این ربات به کارمند تسلا به‌قدری شدید بوده که باعث خونریزی او شده است.

براساس گزارشی که توسط رگولاتوری‌ها ثبت شده است، یکی از مهندسین تسلا سال 2021 در کارخانه نزدیک به آستین این شرکت توسط یک ربات مورد حمله قرار گرفته و مجروح شده بود. این گزارش درحالی منتشر شده است که تسلا اخیراً از نسل دوم ربات انسان‌نمای «اپتیموس» خود رونمایی کرده و «ایلان ماسک»، مدیرعامل این شرکت، با وجود گزارش جدید در پستی از Optimus حمایت کرده است.

نیویورک پست در گزارش خود از این موضوع توضیح می‌دهد که این حمله باعث به وجود آمدن جراحاتی در کارمند شد. ظاهراً این ربات که برای جابه‌جایی قطعات آلومینیومی خودرو طراحی شده، ابتدا مهندس تسلا را بی‌حرکت کرده و سپس پنجه‌های فلزی خود را در پشت و بازوی او فرو کرده که این امر ردی از خون روی زمین باقی گذاشته است.

این مهندس مورد حمله قرار گرفته کار کنترل کردن ربات ها را بر عهده داشته است. به گفته شاهدان دو ربات در اینجا خاموش بودند اما این ربات به طور ناخاسته روشن بوده است.

واکنش ایلان ماسک به گزارش مربوط به حمله ربات تسلا

در واکنش به نشر این گزارش توسط دیلی‌میل که در آن ظاهراً ابتدا به‌اشتباه از تصویر ربات انسان‌نمای Optimus منتشر شده بود، «ایلان ماسک»، مدیرعامل تسلا در ایکس نوشت:

«واقعا شرم‌آور است که رسانه‌ها آسیبی را که دو سال پیش به‌دلیل یک بازوی رباتیک ساده Kuka (که در همه کارخانه‌ها یافت می‌شود) رخ داده، دوباره مطرح کنند و تلاش دارند آن را به Optimus نسبت دهند.»

تسلا تاکنون بارها به‌دلیل نحوه مدیریت ایمنی در محل کار و گزارش حوادث با انتقادات زیادی روبه‌رو شده است. تابستان سال گذشته، مچ پای یکی از کارمندان این شرکت زیر یک چرخ‌دستی متحرک گیر کرد و باعث شد بیش از چهار ماه در خانه بستری شود. چند روز بعد نیز، یک جسم فلزی به سر یکی از کارگران دیگر برخورد کرد تا او نیز مجبور شود 85 روز در خانه باشد.

زبان شناسی اخبار-بین-الملل انگلیسی ترجمه کلمات واژگان
ویرایش شده در 4 ماه قبل
سوال شده در مقصودی آتنا
425 امتیاز

500 کاراکتر باقی مانده

1 جواب

8
A robot had attacked Tesla's engineer in 2021 in a factory in Texas
The attack by this robot on Tesla's employee was so harsh which lead to bleeding.
Based on the report recorded by the regulators, one of Tesla's engineers was attacked and injured by a robot in the factory close to Austin. This report was published when Tesla had recently unveiled its second generation of its humanoid robot "Optimus" and despite the new report its CEO "Elon Musk" had supported Optimus.
New York Post explains in its new report that this attack lead to some injuries in this employee. It seems that this robot is designed for the aluminum parts of the car. It has first stopped the Tesla engineer from moving and then has inserted its metal clutches in his back and arm which left a blood trace on the floor.
This attacked engineer was responsible for controlling the movement of the robots. According to the witnesses, the 2 robots were off here but this robot was unknowingly left on.
Elon Musk's reaction to the report about the attack by Tesla's robot
In the reaction to this news published by Dailymail, which by mistake had published the photo of the humanoid robot Optimus, Elon Musk, Tesla's CEO, wrote in X "It's very shameful that the media bring up the injury again, which had happened two years ago because of the arm of a simple robot "Kuka" that is found in all of the factories, and decided to put it on Optimus.
Tesla has faced many criticisms up until now because of the management of its security in the workplace and many accident reports. Last summer the ankle of one of the employees was caught under a trolley and caused him to be hospitalized at home for more than four months. A few days later also a metal object hit the head of one of the other workers leading him to stay at home for 85 days.
جواب داده شده در Sina Abdollahi
17.3k امتیاز

500 کاراکتر باقی مانده


جواب شما
     
.....
×

×

جعبه لام تا کام


لام تا کام نسخه صفحه کلید نیز راه اندازی شده است. شما با استفاده از کلیدهای موجود بر روی صفحه کلید دستگاهتان می توانید با وب سایت ارتباط برقرار کنید.
لیست کلید های میانبر

تبلیغات توضیحی


داپ اَپ اولین پلتفرم کش‌بک در ایران
اگه میخوای از خریدهایی که میکنی، پاداش نقدی دریافت کنی داپ اَپ رو نصب کن.

تبلیغات تصویری