جستجو در بخش : سوال جواب منابع اسلامی لغت نامه ها قوانین و مصوبات نقل قل ها
×

فرم ورود

ورود با گوگل ورود با گوگل ورود با تلگرام ورود با تلگرام
رمز عبور را فراموش کرده ام عضو نیستم، می خواهم عضو شوم
×

×

آدرس بخش انتخاب شده


جهت کپی کردن میتوانید از دکمه های Ctrl + C استفاده کنید
رویداد ها - امتیازات
در حال بارگذاری
×

رویداد ها - امتیازات

برای بررسی عملکرد فعالیت و امتیازات خود باید در وب سایت وارد باشید. در صورت عضویت از بخش بالای صفحه وارد شوید، در غیر این صورت از دکمه پایین، مستقیم به صفحه ثبت نام وارد شوید.

×
×
×

دلیل درخواست بستن پست

کلیه پست هایی که جنبه تبلیغاتی داشته، محتوای اسپم و بی مفهوم در این دسته قرار میگیرند. همچنین پست هایی که به منظور گرفتن بک لینک درج می شوند شامل این مورد هستند.
حاوی مفاهیم غیر اخلاقی، سیاسی و یا توهین آمیز. کلیه پست هایی که از نظر محتوایی نیاز به بررسی و یا حذف شدن دارند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی با عدم جزئیات کافی و مورد نیاز. کلیه پست هایی که منظور نویسنده به وضوح مشخص نیست و نیازمند توضیحات و جزئیات بیشتر می باشند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی بی ربط با موضوعیت سرفصل کلی. کلیه پست هایی که از منظر مفهوم و مضمون ارتباطی با عنوان اصلی سوال ندارند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی دلخواه و بر پایه سلیقه. کلیه پست هایی که یک پاسخ مشخص ندارند و متوانند چندین پاسخ متفاوت و صحیح داشته باشند که کاملا مبتنی بر نظر شخصی افراد هستند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی در حوزه خیلی وسیع. کلیه پست هایی که از نظر محتوایی در یک حوزه ی وسیعی قرار دارند و مشخصا به یک موضوع خاصی اشاره ندارند که پاسخدهی به آن ها مستلزم تشریح مفاهیمی کلی می باشند در این دسته قرار می گیرند.
قبلا در لام تا کام مطرح شده. پست هایی که دقیقا با همین محتوا و مضمون قبلا در وب سایت لام تا کام درج شده اند، با ذکر آدرس منبع تکراری با پست حال حاضر شامل این دسته هستند. تکراری است با:
به سایر دلایل، نیازمند به بررسی توسط مدیر. به هر دلیل غیری که پست را نیازمند بررسی توسط مدیر کرده، با ذکر دلیل، در این دسته قرار میگیرد.
ارسال رای بستن

در مورد پیر شدن چشم‌ها بیشتر بدانیم


5
0
106

سلام. خسته نباشید. این متن رو میه برای من زحمت بکشید ترجمه کنید:

در مورد پیر شدن چشم‌ها بیشتر بدانیم

به نقل از فوربس، برخی از رایج‌ترین تغییرات بینایی عبارتند از مشکل در دیدن اشیا از نزدیک، آب مروارید و ناتوانی در تفکیک کردن رنگ‌ها. اگرچه این تغییرات می‌توانند ناامیدکننده باشند اما برای حفظ سلامت چشم و جلوگیری از مشکلات چشمی مرتبط با افزایش سن بسیار مهم هستند.

بیماری‌های رایج ناشی از پیری چشم

چشمان ما با افزایش سن به تغییرات فیزیولوژیکی طبیعی دچار می‌شوند که می‌توانند مشکلات چشمی گوناگون را به همراه داشته باشند. عدسی‌ چشم‌های ما انعطاف‌پذیرتر می‌شود و تمرکز کردن روی اشیا را سخت‌تر می‌کند. همچنین، تعداد سلول‌های حساس به نور در شبکیه چشم کاهش یافته که کم شدن قدرت بینایی را در بر دارد. این تغییرات در چشم با افزایش سن می توانند باعث بروز مشکلاتی همچون پیرچشمی، آب‌سیاه، آب مروارید و خشکی چشم شوند.

پیرچشمی، از دست دادن تدریجی توانایی دیدن اشیاء از نزدیک است که معمولا افراد ۴۰ سال به بالا را تحت تأثیر قرار می‌دهد که به دلیل سفت شدن عدسی چشم و کاهش یافتن خاصیت ارتجاعی آن رخ می‌دهد.

آب مروارید یکی دیگر از مشکلات شایع مرتبط با سن است که زمانی که پروتئین های عدسی چشم از کار می افتند، به همدیگر می چسبند و باعث کاهش دید و تاری می شوند.

آب‌سیاه به عصب بینایی آسیب می‌رساند و می‌تواند به کاهش بینایی یا نابینایی منجر شود که دلیل عمده آن افزایش فشار چشم است.

خشکی چشم زمانی رخ می‌دهد که چشم‌ها اشک کافی را تولید نکنند یا اشک خیلی سریع تبخیر شود و مشکلات بینایی را پدید بیاورد. این یک بیماری شایع است که می‌تواند باعث خارش، سوزش و قرمزی چشم شود.

نکات مهم دیگری در مورد پیری چشم

با افزایش یافتن سن مهم است که مراقب سلامتی چشم‌های خود باشید تا بینایی خود را حفظ کنید. در کنار معاینه منظم چشم می توانید چنین کارهایی را برای جلوگیری از آسیب رسیدن به چشمانتان انجام دهید:

۱. استفاده کردن از عینک آفتابی

۲. ترک کردن سیگار

۳. حفظ کردن وزن در سطح سالم

۴. هیدراته ماندن

۵. استفاده کردن از لامپ‌های روشن‌تر در خانه و منظم نگه داشتن فضای محل زندگی

زبان شناسی انگلیسی پزشکی ترجمه درمان واژگان
سوال شده در مهراد جم
487 امتیاز

500 کاراکتر باقی مانده

1 جواب

4
Let's know more about the aging eyes
Quoting Forbes, although some of the most common eyesight changes include problems in seeing objects in close-up, cataract, and disability in separating colors can be disappointing, they are very important to keep the eye healthy and prevent eyesight problems related to aging.
Problems caused by aging eyes
As the age grows, our eyes undergo natural physiological changes which can bring upon different eyesight problems. Our eye lenses get more flexible and makes concentrating on objects more difficult. Also, the number of the light-sensitive cells in the retina will be reduced which leads up to less eyesight power. As the age goes up, these changes in the eyes can cause problems such as Presbyopia, Glaucoma, cataract, and dry eyes.
presbyopia is the gradual loss of seeing objects in close-up which usually affects those above 40 years old which leads up to its lower resilience.
Cataract is another one of the common age-related problems which, when the eye lenses stop functioning, will stick to each other and cause a low and blurry eyesight.
Glaucoma injures the optic nerve and can lead up to a low eyesight or blindness the common reason of which is the increased eye pressure. ]
Dry eyes happen when eyes do not produce enough tear or tear dry very quickly causing eyesight problems. This is a common problem which can cause itching, burning, and red eyes.
Other important points about dry eyes
As the age goes up, it is important to protect our eye health to preserve our eyesight. Aside from regular eye checkups, you can do these activities to prevent your eyes from getting injured:
1. Using sunglasses
2. Quitting smoking
3. Keeping the weight at a healthy level
4. Staying hydrated
5. Using brighter lamps at home and keeping the living area organized
جواب داده شده در Sina Abdollahi
17.3k امتیاز

500 کاراکتر باقی مانده


جواب شما
     
.....
×

×

جعبه لام تا کام


وب سایت لام تا کام جهت نمایش استاندارد و کاربردی در تمامی نمایشگر ها بهینه شده است.

تبلیغات توضیحی


داپ اَپ اولین پلتفرم کش‌بک در ایران
اگه میخوای از خریدهایی که میکنی، پاداش نقدی دریافت کنی داپ اَپ رو نصب کن.

تبلیغات تصویری