جستجو در بخش : سوال جواب منابع اسلامی لغت نامه ها قوانین و مصوبات نقل قل ها
×

فرم ورود

ورود با گوگل ورود با گوگل ورود با تلگرام ورود با تلگرام
رمز عبور را فراموش کرده ام عضو نیستم، می خواهم عضو شوم
×

×

آدرس بخش انتخاب شده


جهت کپی کردن میتوانید از دکمه های Ctrl + C استفاده کنید
رویداد ها - امتیازات
در حال بارگذاری
×

رویداد ها - امتیازات

برای بررسی عملکرد فعالیت و امتیازات خود باید در وب سایت وارد باشید. در صورت عضویت از بخش بالای صفحه وارد شوید، در غیر این صورت از دکمه پایین، مستقیم به صفحه ثبت نام وارد شوید.

×
×
×

دلیل درخواست بستن پست

کلیه پست هایی که جنبه تبلیغاتی داشته، محتوای اسپم و بی مفهوم در این دسته قرار میگیرند. همچنین پست هایی که به منظور گرفتن بک لینک درج می شوند شامل این مورد هستند.
حاوی مفاهیم غیر اخلاقی، سیاسی و یا توهین آمیز. کلیه پست هایی که از نظر محتوایی نیاز به بررسی و یا حذف شدن دارند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی با عدم جزئیات کافی و مورد نیاز. کلیه پست هایی که منظور نویسنده به وضوح مشخص نیست و نیازمند توضیحات و جزئیات بیشتر می باشند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی بی ربط با موضوعیت سرفصل کلی. کلیه پست هایی که از منظر مفهوم و مضمون ارتباطی با عنوان اصلی سوال ندارند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی دلخواه و بر پایه سلیقه. کلیه پست هایی که یک پاسخ مشخص ندارند و متوانند چندین پاسخ متفاوت و صحیح داشته باشند که کاملا مبتنی بر نظر شخصی افراد هستند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی در حوزه خیلی وسیع. کلیه پست هایی که از نظر محتوایی در یک حوزه ی وسیعی قرار دارند و مشخصا به یک موضوع خاصی اشاره ندارند که پاسخدهی به آن ها مستلزم تشریح مفاهیمی کلی می باشند در این دسته قرار می گیرند.
قبلا در لام تا کام مطرح شده. پست هایی که دقیقا با همین محتوا و مضمون قبلا در وب سایت لام تا کام درج شده اند، با ذکر آدرس منبع تکراری با پست حال حاضر شامل این دسته هستند. تکراری است با:
به سایر دلایل، نیازمند به بررسی توسط مدیر. به هر دلیل غیری که پست را نیازمند بررسی توسط مدیر کرده، با ذکر دلیل، در این دسته قرار میگیرد.
ارسال رای بستن

گوشت مرغ فواید بیشتری دارد یا بوقلمون؟


8
0
107

این متن رو میشه برای من بی زحمت ترجمه کنید.

گوشت مرغ فواید بیشتری دارد یا بوقلمون؟

وقتی صحبت از آشپزی می شود مرغ و بوقلمون از مواد پر مصرف هستند که در اکثر غذاها استفاده می شوند. مرغ از دیرباز مورد طبخ قرار می گرفت و در سالین اخیر بوقمولن هم راه خود را به سفره ها پیدا کرده است. این دو پرنده طعم‌ها و فواید تغذیه‌ای متفاوتی دارند.

همین عوامل امروزه مقایسه بین مرغ و بوقلمون از نظر طعم و فواید آن‌ها برا سلامتی را اجتناب ناپذیر کرده است. با کاوش در قلمرو طعم، مشخصات غذایی، و تطبیق پذیری در آشپزی، ما شاهد رقابتی سالم بین مرغ و بوقلمون در این مطلب خواهیم بود. به نظر شما کدام یک سالم ترین و خوشمزه تراست؟

بیایید با خواندن این مطلب نگاهی به مزایا و فواید مرغ و بوقلمون و تفاوت‌های آن‌ها بیندازیم.

فواید مرغ برای سلامتی

مرغ، یک منبع پروتئین همه کاره است که به طور گسترده مصرف می‌شود و فواید سلامتی زیادی را ارائه می‌دهد. این ماده غذایی سرشار از پروتئین بدون چربی، رشد ماهیچه‌ها را تقویت می‌کند، مرغ همچنین با القای احساس سیری به مدیریت وزن کمک می‌کند و با محتوای فسفر و کلسیم خود از سلامت استخوان‌ها حمایت می‌کند. علاوه بر این، مرغ منبع غنی ویتامین‌های ضروری مانند B۶ ، B۱۲ و نیاسین (ویتامین B ۳) است که باعث بهبود عملکرد سیستم عصبی سالم می‌شود. اسید آمینه تریپتوفان در مرغ برای تقویت سطح سروتونین ، تقویت خلق و خو و کاهش استرس شناخته شده است. با توجه به مشخصات غنی از مواد مغذی و چربی اشباع کم ، استفاده از مرغ در یک رژیم غذایی متعادل می‌تواند به سلامت کلی بدن کمک کند.

بوقلمون چطور؟

بوقلمون که مصرف آن در ایران کمتر رواج دارد و در کشورهای اروپایی و آمریکای شمالی بیشتر در جشن‌های مناسبتی خورده می‌شود، دارای گوشتی کم چرب و مغذی با مجموعه‌ای از فواید سلامتی خاص خود است. این نوع مرغ سرشار از پروتئین با کیفیت بالا است که برای رشد و ترمیم عضلات ضروری است. بوقلمون همچنین حاوی مواد مغذی حیاتی مانند سلنیوم است که از سیستم ایمنی بدن حمایت می کند. همچنین بوقلمون فسفر دارد که برای سلامت استخوان ها ضروری است. علاوه بر این، منبع خوبی از ویتامین‌های B۶ و B۱۲ است که متابولیسم (سوخت و ساز) انرژی و سیستم عصبی سالم را تقویت می‌کند. اسید آمینه تریپتوفان موجود در بوقلمون به تولید سروتونین و به تنظیم خلق و خو و کاهش استرس کمک می‌کند. انتخاب بوقلمون به عنوان یک گزینه پروتئینی می‌تواند یک تصمیم خوش طعم و آگاهانه برای سلامتی باشد.

مقایسه مواد مغذی

مرغ و بوقلمون هر دو منابع عالی پروتئین بدون چربی هستند و مواد مغذی ضروری مختلفی را ارائه می دهند. در اینجا به ترتیب مقایسه‌ای از محتوای غذایی ۱۰۰ گرم گوشت بدون پوست مرغ و بوقلمون آورده شده است:

مرغ

کالری: ۱۶۵

پروتئین: ۳۱ گرم

چربی کل: ۳.۶ گرم

چربی اشباع شده: ۱ گرم

چربی اشباع نشده: ۱.۳ گرم

چربی اشباع نشده: ۰.۹ گرم

کلسترول: ۸۵ میلی گرم

سدیم: ۷۴ میلی گرم

پتاسیم: ۲۵۶ میلی گرم

بوقلمون

کالری: ۱۳۵

پروتئین: ۲۹ گرم

چربی کل: ۳ گرم

چربی اشباع شده: ۱ گرم

چربی اشباع نشده: ۱ گرم

چربی اشباع نشده: ۰.۶ گرم

کلسترول: ۷۰ میلی گرم

سدیم: ۵۰ میلی گرم

پتاسیم: ۲۵۶ میلی گرم

کدام یک خوشمزه‌تر است؟

مرغ به دلیل تطبیق پذیری و توانایی جذب طعم‌های مختلف ادویه‌ها و چاشنی‌ها شناخته شده است، که آن را به یک انتخاب محبوب در طیف گسترده‌ای از غذاها تبدیل کرده است. از سوی دیگر، برخی از مردم از طعم کمی متفاوت‌ و ناآشنا تر بوقلمون، استقبال می‌کنند.

زبان شناسی انگلیسی دارو رژیم-غذایی سلامت غذا
سوال شده در یاشار برخی
713 امتیاز

500 کاراکتر باقی مانده

1 جواب

7
Hen meet has more benefits or Turkey's meat?
When we are talking about cooking, hen and turkey are the most used materials which are used in most of the foods. Hen has been long used for cooking and in recent years, turkey has also found its way to the tables. These two birds have different flavors and nutritional benefits.
These are the factors which today have made the comparison between hen and turkey according to their flavor and benefits for health as inevitable. As we look through the realm of flavor, nutritional features, and compatibility in cooking, we will see a healthy competition between hen and turkey. In your opinion, which one is the healthiest and most delicious one?
Let's take a look at the advantages and benefits of hen and turkey and their differences by reading this text.
The benefits of hen for health
Hen is a versatile source of protein which is widely used and exhibits many health benefits. This full-of-fat-free-protein food improves the muscle growth. Also, by insinuating the sense of being full, hen helps manage weight and protects the health of the bones with its phosphate and calcium content. In addition to this, hen is a rich source of necessary vitamins like B6, B12 (Niasin), and B3 which improves the performance of a healthy nervous system. The Amino acid tryptophan is known for improving the serotonin level, improving temper, and lowering stress. According to the nutritionally-rich features and low saturated fat, using hen in a balanced diet can help the general health.
What about turkey?
Turkey, which is less commonly eaten in Iran and is used more in ceremonies in the European and Northern American countries, has a low-fat and nutritional meat with a collection of specific health benefits. This types of hen is full of high-quality protein which is necessary for the growth and healing of the muscles. Turkey also has vital nutrients like Selenium which support the human health. Turkey also has phosphate which is necessary for the health of the bones. In addition, it is a good source of vitamins B6 and B12 which will improve metabolism, energy, and a healthy nervous system. The Amino acid tryptophan in Turkey helps produce serotonin and adjust temper and lower stress. Choosing turkey as a protein choice can be a delicious and wise decision for health.
Comparing the nutrients
Hen and turkey are both great sources of fat-free protein and give the necessary nutrients. There is a comparison of 100 grams skinless meat of hen and turkey in order:
Hen
Calorie: 165
Protein: 31 g
Total fat: 3.6 g
Saturated fat: 1 g
Unsaturated fat: 1.3 g
Unsaturated fat: 0.9 g
Cholesterol: 85 mg
Sodium: 74 mg
Potassium: 256 mg
Turkey
Calorie: 135
Protein: 29 g
Total fat: 3 g
Saturated fat: 1 g
Unsaturated fat: 1 g
Unsaturated fat: 0.6 g
Cholesterol: 70 mg
Sodium: 50 mg
Potassium: 256 mg
Which one is more delicious?
Hen is known for compatibility and the ability for attracting different spices and condiments which has turned it into a popular choice for a wide range of foods. On the other hand, some people welcome the little different and unknown flavor of turkey.
جواب داده شده در Sina Abdollahi
17.3k امتیاز

500 کاراکتر باقی مانده


جواب شما
     
.....
×

×

جعبه لام تا کام


لام تا کام نسخه صفحه کلید نیز راه اندازی شده است. شما با استفاده از کلیدهای موجود بر روی صفحه کلید دستگاهتان می توانید با وب سایت ارتباط برقرار کنید.
لیست کلید های میانبر

تبلیغات توضیحی


داپ اَپ اولین پلتفرم کش‌بک در ایران
اگه میخوای از خریدهایی که میکنی، پاداش نقدی دریافت کنی داپ اَپ رو نصب کن.

تبلیغات تصویری